banner783
banner826
banner840
banner828
30 Ekim 2018 Salı 11:08
Şevki Yılmaz'dan  'öğrenci andı' önerisi:  Müslümanım, çalışkanım, doğruyum...
banner728

20. dönem Rize milletvekili ve Yeni Akit yazarı Şevki Yılmaz, hafta sonu memleketi Rize’de katıldığı bir programda "öğrenci andı" hakkında konuştu ve "asıl okunması gereken and bu anddır" diyerek bir and okudu. Danıştay 8. Dairesinin ilköğretim okullarında uygulanan öğrenci andını kaldıran yönetmelik hükmünü iptal etmesine atıfta bulunan AKP destekçisi Yılmaz, "Elbette soyunu inkar eden soysuzdur ama Kürtleri niçin yalan konuşturacaksınız, Arap’a neden Mardin’de yalan yemin ettireceksiniz, faşizmdir bu" dedi. "Asıl okunması gereken and bu anddır" diyerek yeni bir and okudu.

OdaTV'nin aktardığı habere göre Şevki Yılmaz’ın okuduğu andın sözleri şu şekilde: "Müslümanım, çalışkanım, doğruyum. Yasam İslam, görevim küçükleri korumak, büyükleri saymaktır. Ve bütün dünyada varlığım İslama, vatana, bütün mazlum coğrafyaya, Mekke’ye, Medine’ye, Kudüs’e ve bütün insanlığa armağan olsun. Ne mutlu Müslümanım diyene, ne mutlu Müslümanım diyene."

Son Güncelleme: 30.10.2018 12:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kemal bey 2018-11-05 04:32:24

senden fikir istenmedi şevki.

Avatar
izmitli 2018-11-03 10:08:40

cinayet ,mafyacılık,kiralık katil özellikle sapıklar ın soyağacına baktığınızda hepsi sonradan olma TÜRK örnek bilecik,bolu,balıkesir yerli halka bakın bir tane suçlu çıkmaz kocaeline bakın cezaevlerinde kaç izmitli var bir yada 2 dir oda arazi anlaşmazlıgıdır . TURK ASILDIR AHLAKLIDIR kocaelı mafyaları eşkıyaları nerden gelmış soyagacına bakın net tablo ortada

Avatar
Sivri diken 2018-11-02 05:21:50

Sizin muslumanliginizi iyi biliriz biz icki sizde kumar sizde kari kiz sizde en onemlisi kul hakki yemek sizde kuduste benim atalarim kuduslu kenanlilar araciligi ile ingilizlerle bir edilip kor edilmedilermi solusyonlu havuzlarda zindik git hira dagina bak vahiy inen her yere beton dolduranda sizin mantiginizdaki musluman zindiklardir ne savunucam arabi ne koruyucam kenanli hainleri ben turk um bu ulkenin yuzde 80 ide turk sizin yaptiginiz oy bokuna ulkedeki yuzde 80 olan irk i yok saymaya calismaktir sukur turk uz senin gibi rum yada ermeni bozmasi degiliz sen kendi zirvaligini kendine oku cahil cuheylan

Avatar
Musluman 2018-11-01 11:39:26

Muslumanim ama muslumancilik yapmam. Bu uljede her dinden insan var. Turk use cok basit olarak belirtilmis. Ne mutlu Turk um diyene.

Avatar
Ersoy Kandemir @kATİL,HIRSIZ,MÜTECAVİZ,DOLANDIRICI 2018-10-31 17:12:53

Anandan mı babadan mı dedenden mi duydum bilmem ama sen de bir embesillik olduğu kesin.Say desem hangi suçu sayacaksın,duyan da suç raportörü sanır,ula cahil küheylan git de Recep İvedikle dalgının olduğu sahneyi izle ne demek istediğimi anlayacaksın.

Avatar
Ersoy Kandemir @Bize İstiklal marşı yeter 2018-10-31 17:08:32

Bu kadar cahilce bir açıklama yapıyorsun ama boşa oksijen tükettiğine inandığım senin gibilere SUÇ konusunda birşey öğretmekte fayda görüyorum,SUÇUN IRKI OLMAZ,Türk kelimesine o kadar nefret besleyen içimizde ve dışımızda o kadar hain varki senin gibiler ancak sallar benim gibilerse senin gibi hainleri hep salllandırır,ne mutlu Türküm kelimesi birçoklarına batar sana da BATMASI VE MONTE OLMASI DİLEĞİYLE!

Avatar
Bize İstiklal marşı yeter @onur 2018-10-31 10:42:44

Türkün Türkten başka dostu yoktur dediniz, olaylara,cinayetlere ,tecavüzlere,dolandırıcılara bakıyoruz hepsi Türk.Anasını,babasını 10 lira için kesip doğrayanlar hepsi Türk...Dünyada olmayan kadar adi olaylar Türkiyede cereyan ediyor,bunlar başka millet değil...Pislikle,ahlaksızlıkla övünecek kadar adi değilim

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-10-31 17:08:32 @Bize İstiklal marşı yeter

Bu kadar cahilce bir açıklama yapıyorsun ama boşa oksijen tükettiğine inandığım senin gibilere SUÇ konusunda birşey öğretmekte fayda görüyorum,SUÇUN IRKI OLMAZ,Türk kelimesine o kadar nefret besleyen içimizde ve dışımızda o kadar hain varki senin gibiler ancak sallar benim gibilerse senin gibi hainleri hep salllandırır,ne mutlu Türküm kelimesi birçoklarına batar sana da BATMASI VE MONTE OLMASI DİLEĞİYLE!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Şevket @neco 2018-10-31 10:39:34

iKİSİ DE YANLIŞ OLUR AMA ÖYLE BİR ŞEY YOK.Olmayan şeyin hayali boş....Bu işi en iyi Şevki Hoca bilir.

Avatar
kATİL,HIRSIZ,MÜTECAVİZ,DOLANDIRICI @Ersoy Kandemit 2018-10-31 10:37:13

Medyadaki haberlere,TV'lere bakınca midem bulanıyor, faillerin çoğu TÜRK.

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-10-31 17:12:53 @kATİL,HIRSIZ,MÜTECAVİZ,DOLANDIRICI

Anandan mı babadan mı dedenden mi duydum bilmem ama sen de bir embesillik olduğu kesin.Say desem hangi suçu sayacaksın,duyan da suç raportörü sanır,ula cahil küheylan git de Recep İvedikle dalgının olduğu sahneyi izle ne demek istediğimi anlayacaksın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kandaş @Yakup 2018-10-31 10:35:10

Türk kanının diğer millet kanından ne üstünlüğü var?

Avatar
NE MUTLU TÜRK'ÜM DiYENE 2018-10-30 20:59:36

Bu hirsiz şerefsiz karaktersiz soyguncuyu niye haber yaparsiniz

Avatar
NE MUTLU TÜRK'ÜM DiYENE 2018-10-30 20:59:03

Bu hirsiz şerefsiz karaktersiz soyguncuyu niye haber yaparsiniz

Avatar
BAKİ TEHALLÜK KÜÇÜK 2018-10-30 12:05:45

TARİH BİLMEK ÇOK ÖNEMLİ..İSLAM ALEMİ DEĞİLMİ BİZİ ARKADAN VURAN.BİR SÜRÜ TÜRK GİTTİĞİ ARAB ÜLKELERİNDEN DÖNEMEDİ KİMİSİ NİŞANLISINI KİMİSİ KOCASINI KAYBETTI.BENİN ANANEMDE NİŞANLISI GİDİP GELEMEYENLERDENDİ.HEPSİNİ RAHMETLE ANIYORUM..

Avatar
Yakup 2018-10-30 12:01:47

Türklüğün kanını her beden taşıyamaz taşıyamayan bedenlere Türklük kani zikredilemez.

Misafir Avatar
Kandaş 2018-10-31 10:35:10 @Yakup

Türk kanının diğer millet kanından ne üstünlüğü var?

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ersoy Kandemit 2018-10-30 11:48:29

ATATÜRK gibi bir lider olabilirsen birgün o dediğini yaparsın,bugüne kadar olamadığın kesin,bir de hayırdır senin TÜRK kelimesinden bir rahatsızlığın varsa açık açıl söyle,çok şükür ben Müslüman olarak senin gibi zihniyetleri hep takiyyeci bulduğumu sizlere bildirmek ister,senin gibilerden de her daim rahatsız olduğumu ifade etmek isterim.

Misafir Avatar
kATİL,HIRSIZ,MÜTECAVİZ,DOLANDIRICI 2018-10-31 10:37:13 @Ersoy Kandemit

Medyadaki haberlere,TV'lere bakınca midem bulanıyor, faillerin çoğu TÜRK.

Beğenmedim! (3)
Avatar
neco 2018-10-30 11:37:05

hocam türkiyedeki müslüman olmayanlara "müslümanım" diye yemin ettirmek doğrumu.
ayrıca yurtdışında yaşayan müslümana "hiristiyanım" diye yemin ettirilirse ne yapacağız.

Misafir Avatar
Şevket 2018-10-31 10:39:34 @neco

iKİSİ DE YANLIŞ OLUR AMA ÖYLE BİR ŞEY YOK.Olmayan şeyin hayali boş....Bu işi en iyi Şevki Hoca bilir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hulya 2018-10-30 11:34:44

YaaTURKUM DOGRUYUM NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE TÜRK OLMAKTAN KORKANLARA GELSIN CALISKAN OLMAKTAN DOĞRU OLMAKTAN TÜRK OLMAKTAN NI YE BUKDAR GOCUNURLAR ANLAMAK ZOR

Avatar
onur 2018-10-30 11:20:59

Müslümanım diyenler ihanet etti Osmanlı'ya
Türküm Ne Mutlu ki Türküm
Kendine bunu yakıştırmayanlar terk etsinler güzel ülkemizi
Biz bize yeteriz NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Misafir Avatar
Bize İstiklal marşı yeter 2018-10-31 10:42:44 @onur

Türkün Türkten başka dostu yoktur dediniz, olaylara,cinayetlere ,tecavüzlere,dolandırıcılara bakıyoruz hepsi Türk.Anasını,babasını 10 lira için kesip doğrayanlar hepsi Türk...Dünyada olmayan kadar adi olaylar Türkiyede cereyan ediyor,bunlar başka millet değil...Pislikle,ahlaksızlıkla övünecek kadar adi değilim

Beğenmedim! (4)

banner845

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482