banner768
banner598
06 Kasım 2018 Salı 16:34
Şevki Yılmaz: Allah’ımızın Kur’an-ı Kerim’de tarif ettiği adaylar...
banner728
Oğlu Mehmet Akif Yılmaz, AKP’den Kocaeli Milletvekili olan, eski Refah Partisi Milletvekili ve eski belediye başkanı, Yeni Akit Yazarı Şevki Yılmaz, iktidar partisi AKP’ye yerel seçimler öncesi uyarılarda bulunmaya devam ediyor. Yılmaz, attığı tweette “Tüm oyunları, Allah’ımızın Kur’an-ı Kerim’de tarif ettiği adaylarla ve hasbi kadrolarla bozabiliriz” dedi.

Yılmaz’ın attığı tweet şöyle:

“Unutulmamalıdır ki algı operasyonları neticesinde, fitnecilerin oyununa gelerek, oylarını yanlış yere kullanacaklar kadar, onları yanlış adaylarla tuzağa düşürenler de sorumludur. Tüm bu oyunları, Allah'ımızın Kur’an-ı Kerim’de tarif ettiği adaylarla ve hasbi kadrolarla bozabiliriz!”

Son Güncelleme: 06.11.2018 19:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kuran ve uygulama 2018-11-12 20:11:00

Ne hikmetse tum bld bask.ve m.vekill.laz ve gurcu.Kuran ve peygamber boyle mi emrediyor?

Avatar
Mürşit @Okan 2018-11-08 10:23:42

Kuran ne için var,neden gönderilmiş?...Bu sorunun cevabını bulursan ancak anlayabilirsin.

Avatar
Sabri Yildirim 2018-11-08 09:52:22

Bu adamin 7 sulalesinin bir eli yagda bir eli balda okullarinda cocuklara parayla kuran ogretiyor musluman boylemi yapar.

Avatar
şEVKET @Muhammet İslam 2018-11-07 11:15:26

AKP'nin göstereceği adaylar KURAN'A uygun,onun tarif ettiği şekilde olsun diyor Şevki Bey.Sen de kalkmış tersinden okuyor,iftira atıyorsun.Kafir kim ahirette belli olur, bu lafını unutma..Bir de edepsizce MUHAMMET İSLAM Nick'ini kullanıyorsun MÜNAFIK.

Avatar
Ekmek Parası @Onur 2018-11-07 11:10:32

Şevki Bey haber olmasa bu gasteyi kimse okumaz,hala anlamadınmı?...15 yorum başka hangi haberde var?

Avatar
izmit1903 2018-11-07 09:56:43

sizde oğlunuzu millet vekili yaparak böylemi bozdunuz oyunları !!!

Avatar
Cemi 2018-11-07 08:57:48

Bu zata sormazlarmı adaylarla ilgili yüce kuranımızın hangi ayetinde : bu adamda Allah korkusu yokmu böyle açıklamalar yapıyor

Avatar
izmitli 2018-11-07 08:48:54

Allahım bu mahlukatttan çocuklarımızı genclerı koru

Avatar
Onur 2018-11-06 23:40:40

Bu ve buna benzeyen örümcek kafalıların haber yapılması gazete manşetlerine çıkartmak asıl hata bu

Misafir Avatar
Ekmek Parası 2018-11-07 11:10:32 @Onur

Şevki Bey haber olmasa bu gasteyi kimse okumaz,hala anlamadınmı?...15 yorum başka hangi haberde var?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Haldun Beykan 2018-11-06 23:20:40

Ber kim ki çıkarları için, seçim kazanmak için Allah'ı Kuran-ı Kerim'i söylemlerine alet ediyor, rabbim soyunu sopunu helak eylesin inşAllah. Amin ya rabbi...

Avatar
Korfezli 2018-11-06 22:29:07

Bunların hepsi Arap soytarlsl

Avatar
hali altın 2018-11-06 21:19:06

kemal sunal filmi vardı züpük diye 2 simi cekiliyo yoksa

Avatar
Hiç kimse 2018-11-06 20:32:35

Belediye başkanı mı seçiyoruz? İl müftüsü mü?

Avatar
selami doğrusöz 2018-11-06 20:28:52

Sen nasıl bir insansın anlamış değilim.Şu pis siyasetinize Yüce Mevlam'ı ve Hz.Kur'anı karıştırmasan olmaz mı? Yeter artık, yeter diyorum.! Allah(cc) sizleri islah etsin inşAllah.....

Avatar
Muhammet İslam 2018-11-06 19:27:13

Bu adam tam Kafir Allah'ın gönderdiği kur'an a bile kendi yazdığı senaryo ile şirk koşuyor yaptığı Şeytan cürmü ile eşittir kat'i surette inanmayın İmanınız elden gider siz'de onunla Cehennem'e girersiniz.

Misafir Avatar
şEVKET 2018-11-07 11:15:26 @Muhammet İslam

AKP'nin göstereceği adaylar KURAN'A uygun,onun tarif ettiği şekilde olsun diyor Şevki Bey.Sen de kalkmış tersinden okuyor,iftira atıyorsun.Kafir kim ahirette belli olur, bu lafını unutma..Bir de edepsizce MUHAMMET İSLAM Nick'ini kullanıyorsun MÜNAFIK.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ersoy Kandemir 2018-11-06 18:15:05

Töbe töbe!

Avatar
Okan 2018-11-06 17:44:21

Pek anlamadim. Din girevlisi mi seciyoruz.

Misafir Avatar
Mürşit 2018-11-08 10:23:42 @Okan

Kuran ne için var,neden gönderilmiş?...Bu sorunun cevabını bulursan ancak anlayabilirsin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Şakir 2018-11-06 17:41:51

Münafık kafir akpliler çıkarları için yine Allah'ı Kur'an ı Peygamberi kullanıyorlar

Avatar
Selamet 2018-11-06 17:41:32

Bu ulkede musluman kadar musluman olmayan kesim de var. Muslumancilik yapmayin. Ayristirici olmayin.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482