banner830
25 Kasım 2018 Pazar 10:03
Şevki Yılmaz adaylardan memnun kalmadı mı?
banner728
AKP’nin akıl hocalarından olan, eski Refah Partisi Rize Milletvekili ve eski Belediye Başkanı, AKP Kocaeli Milletvekili Mehmet Akif Yılmaz’ın babası Şevki Yılmaz, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın açıkladığı belediye başkan adaylarından memnun kalmadı mı? Daha önce adayların belirlenmesi noktasında uyarılarda bulunan Yılmaz, ünlem işaretleriyle dolu bir tweet atarak, “Görevimiz uyarmak! Ama karardan sonra uymak!” dedi. Kocaeli’de ikamet eden Yılmaz’ın Tahir Büyükakın’ın Büyükşehir Belediye Başkan Adayı yapılması sonrası şahsını tebrik eden bir mesajının bulunmaması da dikkat çekti!

İşte Yılmaz’ın o twetti:

“Adaylarımız hayırlı olsun!

Görevimiz uyarmak!

Ama karardan sonra uymak!
Ve uyumadan çalışmak!
Durma yok yola devam İnşallah!”

Son Güncelleme: 25.11.2018 12:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Trabzonlu @İzmitli 2018-11-26 11:25:00

İzmit dediğin yer de Nicomedia'ydı, Rumdu, Bizanstı,Roma'ydı.....Senin kökenin hangisi kanka ?

Avatar
Novipazar Sancak @BOŞNAK 2018-11-26 11:22:03

Sen de Karadağ'da Sırpların arasında büyüdün,devşirme oldun...Nabeer?

Avatar
Devletini seven 2018-11-26 01:52:00

Aman başkanım hayırlı olsun.Direk söylüyorum.Belediye başkanlığın.sakın tüyü bitmemiş yerimin hakkını yedirtme namussuzlara.

Avatar
İzmitli 2018-11-25 18:45:36

Çocuklarınızı uzak tutun şarlatan bu

Avatar
Bİco 2018-11-25 17:23:12

Şevki hoca kendi adamı olmayınca memnun kalmadı diğer eski genel sekreter şimdiler de vali olan hemşerisi aday gösterilseydi memnun kalacaktı ama olmadı hey gidi hey

Avatar
BOŞNAK 2018-11-25 16:55:45

LAZIN BİRİ DEDİKİ KÜRTLERLE BİZ AYNI KEFEDEYİZ ONLAR DAĞ MAĞARA GÖRMÜŞ ESMER KÜRTLER BİZDE DENİZ YAYLA GÖRMÜŞ BEYAZ KÜRTLER HİÇ BİR FARKIMIZ YOK DİYOR ÜLKE BUNLARDAN ÇEKİYOR NE ÇEKİYORSA KURTAR YARABBİM BİZİ AMİN AMİN

Misafir Avatar
Novipazar Sancak 2018-11-26 11:22:03 @BOŞNAK

Sen de Karadağ'da Sırpların arasında büyüdün,devşirme oldun...Nabeer?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemir 2018-11-25 16:02:20

Ben hiçbirinden memnun değilim!

Avatar
İzmitli 2018-11-25 13:26:42

Karadenizlilerden bıktık bu şehirde. Leyla Atakan'dan tut ibo'ya kadar Kocaeli'yi ya artvinliler yönetti. Ya rizeliler. Cehennem olun gidin bu şehirden. Yıllarca yediniz bitirdiniz bu şehri. Avrupanın en borçlu belediyesi haline getirdiniz. Fabrikalara doldurdunuz hemşehrilerinizi İzmit'linin hakkı haram olsun bu rum'lara

Misafir Avatar
Trabzonlu 2018-11-26 11:25:00 @İzmitli

İzmit dediğin yer de Nicomedia'ydı, Rumdu, Bizanstı,Roma'ydı.....Senin kökenin hangisi kanka ?

Beğenmedim! (2)
Avatar
Şakir 2018-11-25 13:07:45

şevki yılmaz bu kez haklı yiğidi öldür hakkını yeme. büyükakın karaosmanoğlunun devamı. fikri ışıkta doğruyu söyledi.büyük akın 11 senedir karaosmanoğlunun yanında ve danışmanlık yaptı genel sekreterlik yaptı.Türkiyenin en borçlu 2. büyükşehir belediyesi. yolsuzluklar, hırsızlııklar, adam kayırmalar haksız zenginleşmeler hepsi birbirinden haberli karaosmanoğlu büyükakın tüm hırsızlıklara yolsuzluklar haberleri var bilerek sustulat göz yumdular. yani değişen birşey olmayacak eski yüğzlü hırsız gitti yeni yüzlü hırsız gelecek.

Avatar
İzmitli Apaçi 2018-11-25 12:17:34

Sen kimsin lan uyuz gebermedi gitti pislik

Avatar
Seni Seviyoruz Mirim 2018-11-25 11:35:51

Haaah, işte bu yaa...Neden geç kaldı bu haber, Şevki beyi özledik.Daha sık verin onun haberlerini hatta bulamazsanız eski arşivden çıkartın çıkartın yayınlayın yaaa.

Avatar
Cemal 2018-11-25 10:37:26

Eskinin din bezirganı akp nin akıl hocasımı olmuş, Bunlardan dini öğrenmeye gerek yok. Kutsal kitabımız KuranI Kerim ‘in mealini açın okuyun . Öğrenin. Bu ve bunun gibilerden öğrenmenize gerek yok. Arapçasını hatip eden çok. Mealini sorun , oran nerdeyse 10 bin kişide 1 kişi. Sonra ne oluyor, çıkıyor bunun gibiler popüler oluyor. Herkesten ricam ilk ayette dediği gibi “ OKU”

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328