banner768
banner598
banner749
10 Aralık 2017 Pazar 12:05
Selman Yıldırım’ın işi çok zor!
banner728

CHP İzmit İlçe Kongresi’nde pek çok tartışma yaşandı. 
Tek adaylı kongrede partideki bütün ekipler birbirine düştü.
Mehmet Ümit Küçükkaya’nın hazırladığı il delege listesine Küçükkaya dahil tepki göstermeyen yoktu.
“Ben yazmadım, müdahil olmadım” diyerek herkes işten sıyrılmaya çalıştı.
Kapalı kapılar ardında pek çok tartışma yaşandı.
CHP İzmit’teki bu tartışmalar en çok Selman Yıldırım’ı etkiledi.
Kuşkusuz kongrenin en büyük kaybedeni Selman Yıldırım oldu.
Peki tek adaylı kongrede, başkanlığa bile aday olmayan Yıldırım nasıl kaybetti?

CHP’de hesaplar yıllar öncesinden yapıldı.
Selman Yıldırım, İzmit Belediye başkan adayı olmak istiyor.
Yıldırım belediye başkanlığı için uzun süredir hazırlanıyor.
Sağır sultanın bile bildiği üzere CHP’nin İzmit’teki en büyük rakibi AKP değil, CHP.
Kendi içerisindeki çatlak sesleri engeller, partide birlik ve beraberlik sağlanırsa, İzmit Belediyesi’nin alınması bir rüya olmaktan çıkar.
Ancak bu kongre partide bir süredir devam eden birlikte ve beraberlik havasına büyük zarar verdi.
Düne kadar Selman Yıldırım’ın derdi sokağa çıkıp CHP’yi, parti programını ve kendisini anlatmaktı.
Vatandaşlarla temas kuran Yıldırım bu konuda başarılı olursa hali hazırda çatlak seslerin kısıldığı CHP ile birlikte belediyeye doğru yürüyecekti.
Ancak belediyenin AKP’de olması nedeniyle 1-0 mağlup başladığı bu maçta bir gol daha yedi.
Dün gerçekleştirilen kongre ile birlikte Yıldırım’ın omuzlara çok büyük bir yük daha yüklendi.
Yıldırım bugünden itibaren, birbirine düşen ekibini toparlamak, partililer arasında yeniden birlikte ve beraberliği sağlamak zorunda.
Delegelerin 4’te 1’inin oy kullanmadığı, 75 delegenin boş oy attığı, pek çok delegenin yönetim kurulu üyelerini çizdiği kongre sonrasında söz konusu birlik ve beraberlik kısa vadede sağlanacak gibi görülmüyor.
Yıldırım artık 2-0 mağlup.
İlk hedefi, yediği ikinci golü çıkarmak olacak.
 

Son Güncelleme: 10.12.2017 13:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YASİN YILDIZ 2017-12-12 02:25:37

İZMİTLİ :) HEPİMİZ İZMİTLİYİZ AMA KEŞKE MEDENİ CESARETİN YETSEDE YADA OLSADA ADINLA SANINLA TAZSAN YORUMUNU..EVET MAHALLEME GELİNCE BEN BU SENE MAHALLEDEN DELEGE OLMADIM YADA OLMAMIZ ÖYLE YADA BÖYLE İSTENMEDİ..ÇÜNKÜ RANTIN KUCAĞI DEĞİL KADIKÖY MAHALLESİ...NEYSE PINAR ALBENİ YÖNETİME GİRDİ İNŞALLAH GÜZEL İŞLERE İMZA ATAR SAYGIYLA YENİ GÖREVİNDE BAŞARILAR DİLİYORUZ...İSMİNİZLE İSMİNİZLE LÜTFEN :)))

Avatar
izmit 2017-12-11 09:06:34

Yasin kardeşimiz güzel sıralamış ta kendi mahallesinden yönetime ne diyor.

Avatar
Ks 2017-12-10 19:00:08

Ali yesildala bina tadilati soracagina .ali yesildal calarken kocaeli halkinin paralarini zorlandinmi diyecekti yumusak Ileri birakin muhalefet yumusak olmaz.adam caliyor adrese teslim ihale yapiyor capkinliklari vine uzandi kaldip bina harabe oldu ne olcak diyor selman bey.adam milyonlari hortumladi uyannnnn

Avatar
Karabaşlı 2017-12-10 14:48:07

VAllahi Pazar günü beni çok güldürdünüz. 400 delegeyi yönetemeyen adamlar izmtimi yönetecek. Ağızlarına, yüzlerine bulaştırdılar.

Avatar
YASİN YILDIZ 2017-12-10 13:29:32

KONUŞULACAK ÇOK ŞEY VAR..1.) İLÇE YÖNETİM KURULUNDAKİ 13.SIRADAKİ ARKADAŞ İÇİN KİM GÖĞSÜNÜ SİPER ETTİ VE ONU YÖNETİME YAZDI ..BENİM DUYDUĞUM KIYAMETİ KOPARAN GECEYE DAMGASINI PARTİLİ BÜYÜKLERİ TARAFINDAN İSTENMEYEN ADAM İLAN EDİLEN UMUR BAKKAL'IN YEDEĞİ NİTELİĞİNDE YAZILDIĞI..BUNUNDA İNFİAL YARATTIĞI YANLIŞSA BİRİ YALNIŞ DESİN...2.) YEDEK LİSTENİN 2 3 İSİM HARİÇ ŞİŞİRME OLDUĞU HELEKİ DAHA DÜN KENDİSİNE SAHİP ÇIKAMAYAN İNSANLARIN BUGÜN İZMİTİ YÖNETMEYE ADAY GÖSTERİLMESİ DAHA ACI TABİKİ...DÜN PARTİYE ÜYE OL BUGÜN YEDEK YÖNETİCİ OL HAYDAAAAA...OLMAZZ...BİRDE MEHMET BAŞKAN ARTIK SUYUNU İSITTI SANIRSAM..BU HAREKETLERİYEL HEM ALPASLAN SEYMENİ.SELMAN YILDIRIMI,BEKİRPAŞA BÖLGESİNİ TAÇA ATTI..VEEEE İL DELEGEASYONU TAM BİR BOMBA NEREYE ÇEKSEN ORAYA GİDECEK ASKERLERLE DOLU...SAYGISI OLANA SAYGILARLA

Avatar
CHP Lİ 2017-12-10 13:13:40

AKP Gibi göz göre göre çalmaz ve çaldırmassanız,hul hakkı tanımaz ve talana müsade etmezseniz bu millet chp ye oy vermez.sabredin ülkenin kılcığına kadar sıyırsınlar kaddafi gibi olur sonları ama son boktan olur.neyse hesap vermesinler yeter onlara.

Avatar
Hasan Yılman (Stratejist) 2017-12-10 13:03:16

Hala hayal kurmaya devam ediyorsunuz. Yahu CHP' de Kılıçdaroğlu baş olduğu sürece CHP' nin % 25' yukarısını yakalaması kolay mı...? her şey parayla olsaydı. Cem Boyner, Dalan iktidara gelirdi. CHP İzmit seçimini almak istiyorsa Prof. Cüneyt Öztürkçügil' den başka hiç kimsenin hedefe ulaşması asla mümkün olmayacaktır.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482