banner783
banner826
banner840
banner828
04 Mart 2019 Pazartesi 10:27
Ne oluyor bu derneklere?  Kafkaslar da  seçim için  taraf oldu..!
banner728

31 Mart yerel seçimleri öncesinde Abhazlardan sonra Kafkaslar da AKP’nin yanında taraf oldu. Dernek olarak tarafsız kalması beklenen Kocaeli Kafkas Kültür Derneği ile Kocaeli Kafkas Dostluk Kulübü, İzmit’te AKP’li aday Sibel Gönül’ü destekleyeceklerini duyurdu. Sibel Gönül önceki akşam Kafkasları dernek binalarında ziyaret etti. AKP İzmit Belediye Başkan Adayı Sibel Gönül, Kocaeli Kafkas Kültür Derneği Başkanı Erdal Çatan, Kocaeli Kafkas Dostluk Kulübü Başkanı Şamil Devrim ve dernek üyeleri tarafından sevgi dolu bir karşılama ile ağırlandı. Kuzey Kafkas Dostluk ve Kültür Evi’nde gerçekleşen ziyarette büyük destek alan başkan adayı Gönül, “Sizin bana ulaşmanıza gerek kalmayacak, ben sizlere ulaşacağım. Sadece seçimlerde değil son nefesine kadar İzmit için çalışacağım. Önceliğimiz gönül köprüleri inşa etmektir” dedi.

1 NİSAN’DA TEBRİK İÇİN…

Başkan adayı gönül ile bir arada olmaktan dolayı duyduğu mutluluğu ifade eden Kocaeli Kafkas Kültür Derneği Başkanı Erdal Çatan, “Herkese hitap ediyorsunuz, sanki ailemizden biri gibisiniz. Aramızda bulunmanızdan dolayı mutluyuz. Allah yolunuzu açık etsin. 1 Nisan’da da sizleri tebrik etmek için makamınıza ziyaretinize geleceğiz. Gerçek olan şu ki, sizi seviyoruz. Maksadınıza erişmeniz en az sizin kadar bizlerin de dileğidir. İnşallah bundan sonra çok güzel organizasyonlar yapacağız. Başarılar dileriz. Tekrar tekrar yolunuz açık olsun diyoruz” şeklinde konuştu.

AKP’Lİ BAŞKANLAR DESTEK OLMUŞ

Çatan’ın ardından konuşmasını gerçekleştiren Kocaeli Kafkas Dostluk Kulübü Başkanı Şamil Devrim, “Başkanlık seçimlerinde sizlere başarılar diliyorum. Gelinimiz olduğunuzu yeni öğrendim ve mutluluk duydum. Büyükşehirde Sayın İbrahim Karaosmanoğlu ve İzmit’te Sayın Nevzat Doğan’ın desteklerini fazlasıyla gördük. İnşallah sizlerin de katkılarını çok güzel bir şekilde alacağımıza inanıyoruz. Güzel günlerin yakın olduğuna dair inancımız tam. Sizlere çalışmalarınızda başarılar diliyorum” diye konuştu.

“ÇERKEZ VE ABHAZ GELİNİYİM”

“Bu buluşmayı çok değerli buluyorum.” sözleriyle konuşmasına başlayan Cumhur İttifakı AK Parti İzmit Belediye Başkan Adayı Sibel Gönül, “Mühim olan sizler ile hep birlikte daha şeffaf ve katılımcı yönetim tarzını ortaya koyabilmektir. Bir mimar ve bir kadın olarak küçük dokunuşlar ile çok daha büyük farklar ortaya koyacağıma inanıyorum. Ben bir Çerkez ve Abhaz geliniyim. Bu sebeple sizlerin başarılı çalışmalarınızı takdirle takip ediyorum. Beni de bir üyeniz olarak kabul edin. İnşallah belediye başkanı olduğumda da sık sık bir araya geleceğiz. Gönüllere dokunmak, Herkesin başkanı olmak, kimseyi incitmemek, kırmamak önemli. Bu istikametten ayrılmayacağıma huzurlarınızda söz veriyorum” dedi.

Son Güncelleme: 04.03.2019 12:23
Anahtar Kelimeler:
Sibel GönülİzmitKocaeli
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fatimet 2019-03-08 23:48:33

Beyler bayanlar olayları çarpitanlari esefle kınıyorum kimsenin bu ziyaretten böyle bir sonuç çıkarmaya hakkı yok orada bulunan biri olarak şahidimki gelen misafir kim olursa olsun a kişisi b kişisi çıktığınız yolda başarılar dileriz denildi amacınıza ulaştığınızda ziyaret için makamınıza da geliriz inşAllah dendi aynı amaçla gelen herkese aynı şey söylenir zaten gazete olarak nasıl bir başlık atıyorsunuz taraflarını belli etmişler destekleyeceklermiş ne yapmaya çalışıyorsunuz camiayı birbirine mi düşürmek amacindasiniz asıl size yazıklar olsun barış gazetesi bu saçmalığınızı düzeltmelisiniz

Avatar
Ahmet ÖZTÜRK 2019-03-05 11:45:41

GÜLÜMSE İZMİT FATMA HÜRRİYET KAPLAN GELİYOR.

Avatar
Tatanga 54 2019-03-05 09:51:34

Biraz ayıp olmuş ama çerkez vatandaş öyle bir destek sözü vermedi .muhabir arkadaş abartılı bir ifadeyle anlatmış.secimi Fatma önde götürdüğü için böyle algılama sistemi ile öne geçmeyi hedefliyor olabilir

Avatar
abhaz @Çerkes Mustafa 2019-03-05 09:01:25

Çerkes Mustafa,orada bulunan 3,5 aileyi temsil eden kişiler,İzmitte yaşayan bütün abhaz ve çerkesleri kast ederek haklarını arayabilirler ama kalkıpta oyumuz bu şekilde diye taraf olamazlar olmamaları gerekir,hoş olsalarda onların bu kararını desteklemezler....

Avatar
Mehmet 2019-03-04 20:10:48

Oylar ampüle fatma ya oy yooookkk 1 nişanda bayram yapacazzz

Avatar
Çerkes Mustafa 2019-03-04 18:26:21

Çerkez? Niki ile yorum yapan ve Çerkez olduğunu iddia eden yorumcu evet Çerkes lerde istişare önemlidir ve çıkan karara uyulur. Sibel Gönül Çerkes gelinidir. Sayın Çayan ve ekibine kararlarından dolayı teşekkür ederim.

Misafir Avatar
abhaz 2019-03-05 09:01:25 @Çerkes Mustafa

Çerkes Mustafa,orada bulunan 3,5 aileyi temsil eden kişiler,İzmitte yaşayan bütün abhaz ve çerkesleri kast ederek haklarını arayabilirler ama kalkıpta oyumuz bu şekilde diye taraf olamazlar olmamaları gerekir,hoş olsalarda onların bu kararını desteklemezler....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersin Soykan 2019-03-04 17:46:39

Kimsenin Kafkas halkları adına siyasi bir karar alması mümkün değil.başkjan kişisel fikrini açıklamış olabilir.Bu kararda kimseyi bağlamaz.

Avatar
Cumhuriyet 2019-03-04 17:39:34

Genelleme yapmamak lazım ama bunun yapılmaması içinde bu derneklerin başındaki zatların sorumluluk alarak bilinçli ve tarafsız konuşmaları gerekli diyecem ama bunun içinde karakter lazım.Bahsedilen herkes adına konuşan derneğin başkanın bizzat edepsizliğine şahit olmuş biriyim bu açıklama aslında ona yakışıyor.Ben şu zamana kadar gazeteye beyanat veren bir tane muhalefeti destekleyecek dernek duymadım demek ki rant ve kazanç kokusu alıyor bu tiplemeler..

Avatar
çerkez? 2019-03-04 15:23:27

kimse benim adıma oy peşkeşi yapamaz.. siz kimsiniz de çerkezler adına konuşabiliyor bu tür demeçler veriyorsunuz .. siz önce tüm çerkez, abhaz, kafkas kökenli insanlara ulaşmayı deneyin ... 3-5 kendini bilmez yüzünden belli bir ağırlı olan kültürü de ne hale getirdiniz .. yazık .. sizide derneğinizi de kararınızı da tanımıyorum bir ÇERKEZ olarak ...

Avatar
Tufan @Kocaelispor lu 2019-03-04 15:22:56

önce nikini değiştir akp provakatörü vatan haini. teröristlerle işbirliği yapan dernek lerden önce siyasi parti var o parti AKP.

Avatar
Şinasi @Rumelili MACIR 2019-03-04 15:20:46

bunu anlatıyoruz senelerdir. tayyip erdoğan böl-parçala-yönet taktiği yapıyor. İnsanları birbirine düşürüyor, toplumu insanları bölüyor. İhanet kalesi olmuş akp tek başına sıyrılmış Türkiyenin anasını ağlatıyor, soyuyor, Tüğrkiye düşmanlarıyla işbirliği yapıyor, teröristlerle işbirliği yapıyor. Yorumunuz gerçeği yansıtmış helal olsun.

Avatar
Tufan @Osmanli Torunu 2019-03-04 15:17:46

dün "istikrar lafı" şimdi "beka" lafı ağzınızda sakız..bırakın bu işleri ... torunu

Avatar
Kocaelispor lu 2019-03-04 14:59:09

Yav he he teröristlerle iş yapanlara destek veren dernek yokmu

Misafir Avatar
Tufan 2019-03-04 15:22:56 @Kocaelispor lu

önce nikini değiştir akp provakatörü vatan haini. teröristlerle işbirliği yapan dernek lerden önce siyasi parti var o parti AKP.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Osmanli Torunu 2019-03-04 14:34:18

Zillet ittifakı bir olarak ülkenin birlik,beraberlik,bütünlüğünü tehtit edecek duruma geldiyse bu günlerde bu derneklerin çıkıp destek açıklaması yapması çok normal.

Misafir Avatar
Tufan 2019-03-04 15:17:46 @Osmanli Torunu

dün "istikrar lafı" şimdi "beka" lafı ağzınızda sakız..bırakın bu işleri ... torunu

Beğenmedim! (2)
Avatar
Rumelili MACIR 2019-03-04 14:32:28

Kafkas seçmen abaza, çerkez vs sizin yüzünüzden Rumeli,den gelenler olarak sibel Gönül,e oy verecektik artık bizde Fatma KAPLAN diyeceğiz.
Irkçılık yapıyorsunuz.

Misafir Avatar
Şinasi 2019-03-04 15:20:46 @Rumelili MACIR

bunu anlatıyoruz senelerdir. tayyip erdoğan böl-parçala-yönet taktiği yapıyor. İnsanları birbirine düşürüyor, toplumu insanları bölüyor. İhanet kalesi olmuş akp tek başına sıyrılmış Türkiyenin anasını ağlatıyor, soyuyor, Tüğrkiye düşmanlarıyla işbirliği yapıyor, teröristlerle işbirliği yapıyor. Yorumunuz gerçeği yansıtmış helal olsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Çoşkun @yahyakaptan 2019-03-04 12:19:21

mama mama. Milletin parasını haram demeden yediniz istiyorsunuzki Milletin parasını yeme düzenimiz etsin akp haramyiyicileri

Avatar
Şinasi 2019-03-04 11:44:52

Toplumsal kamu yararı diyerek kurulan sözde derneklerin 17 senedir rantçı akpnin köpeği olduğu, akpden mamalandığı, kamuya ve toplumsal amaçlara hizmet etmediği açıkça ortadadır. bunlar svil toplum kuruluşu değil akp militanlarıdır karşılığnda 17 senedir mamlanıyorlar kemik yalıyorlar

Avatar
KAFKAS 2019-03-04 11:23:54

Siz hayırdır sadece kendinizin mi bu dernek sanıyorsunuz ? bi avuç insan bütün dernek adına nasıl böyle bir açıklama yapıyorsunuz ?

Avatar
yahyakaptan 2019-03-04 11:19:21

Kocası sayesinde şahsiyet kazanmış birinin, kocasının etnik kökeniyle ilgili derneklere verilen vaatler sebebiyle destek almasından daha doğal ne olabilir?!?!

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-04 12:19:21 @yahyakaptan

mama mama. Milletin parasını haram demeden yediniz istiyorsunuzki Milletin parasını yeme düzenimiz etsin akp haramyiyicileri

Beğenmedim! (0)
Avatar
Rantçı STKlar 2019-03-04 10:49:58

Es kaza destek verdiğiniz partinin kazanamaması durumunda ne yapacaksınız acaba ? STK'ların siyasete bulaştırılmaması gerektiğinden yanayım. Hangi siyasi görüş olursa olsun. Benim memleketim üzerinden kimse rant kovalayamaz.!!!

banner354

banner820

banner831

banner824

banner599

banner328

banner482