banner768
banner598
10 Haziran 2018 Pazar 15:06
Mitinge gelen otobüslerde farklı plakalar
banner728

Cumhurbaşkanı, Cumhur ittifakının Cumhurbaşkanı Adayı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın bugün saat 17.30’da Perşembe Pazarı alanında gerçekleştireceği miting öncesi farklı ilçelerden İzmit’te otobüslerle partililer taşınmaya devam ediliyor. İlçe teşkilatlarınca kaldırılan otobüsler İzmit’e saatler önceden gelmeye başladı. Ancak mitinge insan taşıyan kimi otobüslerin plakaları dikkat çekti. 19 ve 26 plakalı otobüslerle partililerin alan getirilmesi kimi CHP’li isimlerce fotoğraflandı ve kamuoyu ile paylaşıldı. Kiralanan otobüsler ilçelerden mi adam taşıyor yoksa plakalara ait şehirlerden mi şüphesi doğuran bu durumu fotoğraflayan CHP’li Şenol Çalım, paylaştığı fotoğrafların üzerine “Gelenlere bakayım gelenlere AKP mitingine gelen arkadaşlara bakın 26 plaka 19 plaka daha neler var neler Yalanla Dümenle bu işler olmaz” notunu düştü.







Son Güncelleme: 10.06.2018 16:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kemalist vatansever 2018-06-17 00:22:02

Yesinler bakalim memleketi ingilizlere satip ingiliz zirhlisiyla kacan korkak tiran padisahlarinin evlatlariymislar ya yesinler bakalim bosverin son yemeleri bu secimde giderler

Avatar
Masumiyet 2018-06-16 09:59:30

26 plaka ve 19 plakaları ben arabayla geçerken gördüm altur un arabasiydi doğruya dogru

Avatar
....... 2018-06-14 23:14:41

eyyy güzel Allahım para ne buyuk bir güctür...para veren düdügü ne güzel çalıyor parayı alan da ne güzel ötüyor....ister kalabalık ister az kisi olsun....alan razı veren raziysa bu millete demokrasi özgürlük adalet sağlık hak hukuk gibi kavramları ögretemezsiniz...bırakın dağınık kalsın

Avatar
Fatih 2018-06-13 18:07:51

Yalan dolan palavra işte bu parti bu

Avatar
Esnaf 2018-06-11 10:55:28

CHP MİTİNGİNDEKİ OTOBÜSLERİN PLAKALARINI NİYE ÇEKMEDİNİZ.TARFASIZ GAZETECİLER....ALLAHIN İZNİYLE 25 HAZİRANDA BAKALIM NE OLACAK SİZİN HALİNİZ.....TARAFSIZ GAZETE !!!!

Avatar
bülent yıldız 2018-06-11 10:05:46

ne kadar art niyetlisiniz ,sizin kalbiniz fesat katılanların hepsi öz be öz kocaeli evlatları idi sadece kafaları biraz karışık o kadar karışık ki izmit,e nasıl gideriz diye yol tarifi aldılar.

Avatar
ahmet 2018-06-11 09:57:42

lan gerizekalılar sazan gibi herşeye atlamayın % 55 alan bi partinin mitingini mi karalamaya çalışıyonuz.hayatınız yalan üzerine kurulu olduğu için şaşırmadık.24 haziranda görecez kim daha kalabalık,o zaman da demeyin yabancı plakayla geldiler oy atmaya diye ezikler:)

Avatar
Emre 2018-06-11 06:43:55

Çok sallıyorsunuz
Halk bu yüzden sizİ istemiyor
Artık dürüst olmanızın vakti gelmedi mi
Halkı salak yerine koymayı bırakın artık

Avatar
Ahmet aydin 2018-06-10 23:23:45

19 plaka coruma ait ve izmitde bile plaka 3 harfe yeni yeni geçiliyor corumda 3 harf yok montaj yapmayın plakada aab aav aas gibi plakar izmit plaka harfleri

Avatar
İzmitli 2018-06-10 21:00:12

Cahilleri kandırdılar ama Allah’ı asla tokat geliyor saltanat bitiyor fetocular iftirAcılar hepsine defolllllllll

Avatar
Yusuf 2018-06-10 20:32:31

Ucuz siyaset yapmayın bu ilde %58 0yu var bu partinin ayrıca 12+ büyükşehir ak partinin öyke kafatası siyaseti yapmayın

Avatar
Gazi 2018-06-10 20:30:05

Millet gelmez tayyip erdoğandan fırça yemeyelim diye dışarıdan adam taşıyorlar.

Avatar
Lan ersoy 2018-06-10 18:57:02

Araçların %90 ı 41 plaka zorundamı gitti ersoy yine karaliyorsun utanmaz adi

Avatar
Nevzat batan 2018-06-10 18:08:00

Saadetin mitin çok daha kalabalikti..sanitim fena çuvalladilar

Avatar
Özizmitli 41 2018-06-10 17:50:43

Her zamanki halleri taşımali belediye ve kamu işcisini memurunu tehditle perşembe pazarina taşımak gayet normal anladılar gidici olduklarını 19-26 59 16 77 plakalarla diğer illerden taraftar biraz suriyeli 5000 guvenlik yetmedi belediye otobuslrinden barikat bu korku neden.

Avatar
Aslan Ersoy Kandemir 2018-06-10 17:23:32

Sanki sürekli yapılan hatalar,Allah adamı çarpar,tüm milletimizin Kadir gecesinin hayırlar getirmesini diliyorum.

Avatar
Kudüs 2018-06-10 16:47:02

Adam dunya lideri reis.tabiki heryerden gormeye gelcekler.cekemeyen anten taksin

Avatar
Kek ve Çay 2018-06-10 15:42:58

Şaşırdıkmı hayır :) Her zaman ki işleri

Avatar
oktay 2018-06-10 15:34:54

Adam ümmetin lideri.Tabiki her yerden gormeye gelinir.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-10 15:23:56

Bittiler devlet recep elele bitirdiler. Dün İnce miting yaptı coşku vardı bugün taşımalı miting var

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482