banner729
banner598
banner655
16 Ocak 2018 Salı 21:32
MHP’li yönetici  külhanbeyi mi?
banner728

Milliyetçi Hareket Partisi’ni (MHP) bilen bilir.

Bugüne kadar içerisinde çok değerli isimleri barındırsa da genellikle kaba saba tiplerin yakışıksız hareketleriyle gündeme gelmiştir.

İşte yine öyle bir MHP gündemi var.

Milliyetçi Hareket Partisi’nde yöneticilik yapan bir isim 41 B … plakalı lüks cipini Yeni Cuma Camii’nin yanında kaldırıma park etti.

MHP’li yönetici siyaset yaptığını, siyasetin nasıl bir kurum olduğunu da unutmuş olsa gerek aracının önüne parti logosu ve cep telefonu numarasının olduğu bir de kart bıraktı.

Bu durumu gören vatandaşların tepki gösterdiği olaya trafik polisleri de müdahale etmedi.

Son Güncelleme: 17.01.2018 09:20
Anahtar Kelimeler:
MHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tufan Gülaltay 2018-01-17 11:36:04

Bir kere yazınız haber değeri taşıyan objektif bir yazı değil...
"Bilenler bili.......MHP içinde kaba-saba yakışıkşıksız hareketler barındıran bir partidir" hükmünü vermekle bir camiayı suçlama hatasına düşmüşsünüz.
Ayrıca MHP yöneticisi bir çoğumuzun başına zaman zaman geldiği gibi sanırım acelesi olduğu için "basit bir park ihlali" yapmış,adam falan öldürmemiş.(Park ihlali yaptığı yerde her hangi bir aracın çıkışına mani olmamak için cama telefon numarasını da yazacak kadar düşünceli davranmış)
BU kadar basit bir şeyi haber yaparak bir camiaya çamur atmak gazetecilik değildir.

Avatar
hacı @Selim Özbek 2018-01-17 11:10:21

eleştirilerde anlatmak istenen bu. düşünce SİZ ce yapılan hareketler

Avatar
bülent yıldız 2018-01-17 10:18:34

ben sana partide yönetici olamazsın demedim ,adam olamazsın dedim ....haklı çıktım

Avatar
Selim Özbek 2018-01-17 09:58:47

Herkesin park ettigi kaldırıma anlık parketmiş.Dogru degil belki hatadır ve insandır.Beyfendi ve mütevazı kişiliğiyle örnek şahsiyettir o aracın sahibi.Başlıgınız ve
tavrınız MHP ye olan kininiziyansıtmış

Misafir Avatar
hacı 2018-01-17 11:10:21 @Selim Özbek

eleştirilerde anlatmak istenen bu. düşünce SİZ ce yapılan hareketler

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yorumsuz 2018-01-17 09:03:08

Konu parti değil biz insan olmayı beceremiyoruz yaya geçidine parkederiz engellli geçidine parkederiz emniyet şeridini ihlal ederiz bu iş cezayla olmaz anaokulu itibariyle bu konuların öğretilmesi lazımki Yeni ök..ler yetişmesin.

Avatar
Ahmet 2018-01-17 08:59:10

Yakışırrrrrr!!!

Avatar
Yıldırım 2018-01-17 08:53:18