banner783
banner826
banner840
banner828
12 Ocak 2019 Cumartesi 09:41
MHP Kocaeli’de yok! Ünlü’den ilk yorum!
banner728
MHP İl Başkanı Aydın Ünlü, AKP’nin kesinleşen Kocaeli listesini sosyal medyada yorumladı. Listede MHP’ye aday verilmemesine tepki göstermeyen Ünlü, “Biz hep sözümüzün eri olduk, ama, fakat, lakin, demedik. Cumhur ittifakı dedik beka dedik......!!!” ifadelerini kullandı.

Ünlü, daha önce Erdoğan’ın Kocaeli’de MHP’ye jest yapabileceğini söylese de MHP’nin aday adayları sahada çalışmalar yürütse de olmadı. MHP’lilerin yaptığı “Devletin bekası…” paylaşımlarından da MHP’nin kendi adayları ile yola çıkmayacağı görüldü.

Oy pusulasında belediye başkanlığı seçimleriyle ilgili üç hilali göremeyecek olan MHP’lilerin ittifaktan dolayı AKP’nin amblemine mühür basıp basmayacağı merak ediliyor.


Son Güncelleme: 12.01.2019 13:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şişani 2019-01-13 00:09:18

Ülkücü MHP li olupta akp ye sandık başında oy verecek adam varmıdır. El gidermi ampule mühür vurmaya. Şeref var. Haysiyet var. Namus var. bu iş başka işe benzemez. Başka partiye oy vermeyeceksende. Gidişte akp ye oy verme ülkücü kardeşlerim

Avatar
Şişani 2019-01-13 00:06:31

Ülkücü MHP li olupta akp ye sandık başında oy verecek adam varmıdır. El gidermi ampule mühür vurmaya. Şeref var. Haysiyet var. Namus var. bu iş başka işe benzemez. Başka partiye oy vermeyeceksende. Gidişte akp ye oy verme ülkücü kardeşlerim

Avatar
Izmitli 2019-01-12 23:08:35

16 yıldır oy verdim.Artık yok kardeşim. İyice sımardınız ve kibriniz sizi yerle yeksan edecek inşAllah.

Avatar
Hakan 2019-01-12 20:32:43

Siz mhp li olamazsınız mhpyi bitirdiniz tarih sizi afetmeyecek hele mhp ye gönül verenler asla afetmeyecek

Avatar
Dadaş 2019-01-12 19:52:07

Önce direk aday diye açıklayin aylarca aday diye program yaptirın calıştırın sonrada ittifak dedik ama fakat lakin demedik deyip emeğini vaktini zamanini körfez sokaklarınada yok edin hani sizin azminiz vardı madem bu kadar göbekten baglandız meclis üyeside gostermeyin çunkü oy alamayacak sıniz

Avatar
Lale Maferi 2019-01-12 14:19:45

Bu kadar rüzgara göre yön değiştirmek, kutlarım. İttifak dağılırken söylediklerinizi bir Mhp'li olarak unutmuyorum.

Avatar
Cumhuriyet 2019-01-12 14:10:32

Biz ona koltuk bekası diyoruz..

Avatar
ne bekası 2019-01-12 14:05:54

ahahahahahahahahaha

Avatar
Kartepeli 2019-01-12 13:44:46

Mhp bitirdiniz sizde bittiniz akp hangi mhp li oy verecek görecez

Avatar
Pusat Sancaklı 2019-01-12 13:38:57

Sayın Aydın ÜNLÜ bey devletin bekası için Başbuğunun ideolojiyle kurduğu partiyi zaten AKP emniyet sibobu yaptınız.Nerde Kaldı Türklük davanız aha madem seçimler de yoksunuz bir meşkuliyetiniz de yoktur demektir sizin haberiniz yoktur muhtemelen Başbuğumdan sonra Erciyeste bir kere Türk kurultayı yapmadığınız için ideolojinin dışına çıktığınız için Türk dünyasından bir haber olabilirsiniz. Adam akıllı bir organizasyon yapın da "Doğu Türkistan" ı hatırladın kartepede yürümekle olmaz bu işler devletin bekası için ittifak tişortleride giyildi en önde altınlar bozduruldu zamanında nede olsa sizle ittifak içinde olanlarda sizin şuanlıl yapmadığınız belki ileride yapacağınız DoğuTürkistan için Çin dur diyeceğiniz bir eylem olursa ittifakınızında samimiyetini görürüz en azından gözlerinde bir değeri varmı diye

Avatar
Erdem savaş 2019-01-12 13:12:22

Ben bir mhp li olarak asla akp ye oy vermem bahçeli çok hata yapıyor ama bu hatasına dava adamları alet olmayacak derince de oyum sertif beyindir ve bütün ailem de onu destekleyecek inşallah kazanacak gereken dersi de verecektir

Avatar
GERÇEK BOZKURT 2019-01-12 11:35:46

Beka mı ? neden bahsediyorsunuz koskoca Kocaeli de bir adayını bile gösteremiyorsun. Bu neyin bekası başkan ? Sen zannediyor musun gerçek ülkücülerin Mhp amblemi olmayan bi yerde akp ye oy basacağını ? Muhtarlıkları belki verirler !

Avatar
GEREK YOKTU Kİ 2019-01-12 11:12:36

Zaten 13 -0 bilader.

Avatar
YİGİT 2019-01-12 11:10:24

MİLETE NE ANLATACAKSIN BAŞKAN BİR İLÇE DAHİ ALAMAMIŞSIN ŞİMDİ MAZERET UYDUR DUR YOK MİLET YOK DEVLET BARİ KÖRFEZ İLÇENİN ARKASINDA DURDA BARİ ORDA BİRAZ OY AL MHP OLARAK YAZIK DÜŞTÜGÜMÜZ DURUMA BAK İSTİFA ET

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482