banner830
01 Nisan 2019 Pazartesi 12:46
MHP Kocaeli'nin başkanı, başka illerle gururlandı!
banner728
Milliyetçi Hareket Partisi İl Başkanı Aydın Ünlü, malumunuz bu seçim sürecinde ittifak gereği Kocaeli’deki AKP’li adaylara destek verdi, hatta bu kadarla kalmadı AKP’li adaylara en ufak eleştiriye dahi AKP İl Başkanı’ndan önce cevap vermeyi kendisine görev bildi. Özellikle İzmit’te Sibel Gönül’ün kazanacağını tramvay kafede yaptıkları toplantılarda defalarca iddialı bir şekilde deklare etti. Ancak İzmit, AKP tarafından, doğal olarak da Cumhur ittifakı ortağı MHP tarafından kaybedilmiş oldu. Ama gelin görün ki seçim sonrası ittifak dışı bir açıklama geldi Ünlü’den. Seçim sürecinde AKP’li adayları kendi adayı gören, Kocaeli’de 13-0 yapacaklarını söyleyen Ünlü, seçim bittikten sonra Türkiye genelinde MHP’nin kazandığı belediyeleri yazarak, MHP’nin neredeyse 2 katına çıkan belediye sayısını paylaştı, “Allah sizi başımızdan eksik etmesin Lider’im” dedi.

Son Güncelleme: 01.04.2019 14:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
41441 2019-04-01 23:28:14

Şimdi Fatma hanım bu kafeyi bir VİNÇ ile kaldırımı ki

Avatar
İzmitli 2019-04-01 20:59:36

Bu şahış hangi sıfatla açıklama yapıyor hala anlamış değilim

Avatar
Musa Çağıran 2019-04-01 14:48:35

Allah sizi başımızdan, beni de cafe'mden mahrum bırakmasın başkanım! olmalı idi. İzmit'te bir boy ölçüsü verdik Aydın :)))

Avatar
İZMİTLİ 2019-04-01 14:38:17

Ak Parti görsün işte MHP ile ortaklık budur MHP'li Kurtlar herzaman kendi çıkarlarını düşünür. Ak Parti MHP ile İttifak yaptığı sürece Kaybetmeye mahkumdur...

Avatar
Faruk Bostan 2019-04-01 14:36:36

Ufakçı Tramvay Cafen gitti bakalım. Artık nerelerde Basın açıklaması yaparsın artık. Senin gibi Karaosmaoğlu ve Yutdışına kaçan Nevzoş'tan kurtulduğum için Kurban kestim uğra Cefa VİNÇ Tesislerine Ufak payını al...

Avatar
GERÇEĞİ GÖRMEK 2019-04-01 14:21:18

Bu saydığın illerin belediye başkanları bir çoğu çok yakında AKP,,ye geçer
Onlarda biliyor,ki AKP,sayesinde başkan oldular.

Avatar
Melih 2019-04-01 14:02:14

Puhaaaaa!!!

Avatar