banner830
banner860
01 Nisan 2019 Pazartesi 12:38
Mazbatayı vermeden nereye gidiyorsun?
banner728

Cumhuriyet Halk Partisi 31 Mart Yerel Seçimlerinde CHP’nin yıllarca kalesi olan İzmit’i Fatma Kaplan Hürriyet’le yeniden kazandı. Hürriyet’in mazbatasını mevcut Belediye Başkanı Nevzat Doğan’dan Çarşamba ya da Perşembe günü alması bekleniyordu fakat Doğan’ın yurt dışına gittiği öğrenildi.

Nevzat Doğan planlı toplantı için bu sabah Fransa’nın Strazburg kentine gitti. Doğan’ın yurt dışı seyahati nedeniyle devir teslim işleminin nasıl yapılacağı merak konusu olurken, teslim töreni için Doğan’ın İzmit’e döneceği Cuma gününün bekleneceği tahmin ediliyor.

Hatırlanacağı üzere, Fatma Kaplan Hürriyet’in belediye başkan adayı olduğu dönemde Hürriyet İzmit Belediyesi’ne giderek kadın çalışanların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü kutlamak istemiş fakat buna güvenlik görevlilerince engel olunmuştu. Doğan ardından konuyla ilgili yaptığı açıklamada ‘Benim belediyemde benden izinsiz siyaset yapamazsınız, ben tarafım’ ifadelerine yer vermişti.

Doğan, Sibel Gönül’ün aday tanıtım toplantısında da yaptığı konuşmada, 1 Nisan’da İzmit Belediyesi’ni Sibel Gönül’e teslim edeceğini ifade etmiş, “Allah’ın izniyle 1 Nisan’da Sibel kardeşimize belediyeyi teslim edeceğiz. Ne olacak biliyor musunuz? 5 yıl sonra İzmit’e aday çıkaramayacaklar. Belediyemize bir nezaketsizlik yaptılar. Ben diyorum ki belediyede siyasi propaganda yapamazsınız. Israrla 20-30 kişiyle belediyeye girip tehdit ederek iş engellediler. Bu siyasi zorbalıktır. Sibel Hanıma bir şey rica edeceğim. Siz onlara bir belediyeyi gezdirin onlar çok istiyor gezmek.” Cümlelerini kullanmıştı.

Son Güncelleme: 02.04.2019 08:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Esnaf 2019-04-02 11:50:00

BENCE İLK İŞ İHALELERİ YAPILAN İŞLERİ ALINAN MALZEMELERİ TEFTİŞ EDİLMESİ LAZIM

Avatar
bak şimdi @Oyalama 2019-04-02 11:10:56

kafam karıştı! acaba gerçekten ysk dan yada başka bir yerden haber mi bekliyor.. 15 temmuz da azerbaycan da idi, belediyeyi de soruşturma geçiren damada bırakmıştı. O zamanda kafalar karışmıştı.

Avatar
Kuzeyyıldızı41 2019-04-02 09:14:53

Nevzat Bey bırakın kibiri, Mazbatayı Sibel hanımla birlikte teslim edin halkın gönlünde padişah olun. Bu dünya ne sana nede bana kalmaz...

Avatar
şükür 2019-04-02 08:50:21

Oh be millet kurtuldu

Avatar
Deniz 2019-04-02 01:11:16

Nevzat pabucu yarım çık dışarıya oynayalım.

Avatar
Zeynep 2019-04-01 23:20:33

Hadsiz...

Avatar
cevat soyubelli @İzmitli 2019-04-01 23:18:58

SURATA BAK SURATA.ADAM DA Bİ KERE SURAT YOK.

Avatar
Aklın varsa 2019-04-01 23:05:49

Belediyede yaptığın bütün pislikler ortaya çıkacak nevzat aklın varsa dönme geri

Avatar
İzmitli 2019-04-01 21:04:58

utanmaz adam

Misafir Avatar
cevat soyubelli 2019-04-01 23:18:58 @İzmitli

SURATA BAK SURATA.ADAM DA Bİ KERE SURAT YOK.

Beğenmedim! (0)
Avatar
MAHMUD 2019-04-01 18:29:58

yurdışına tüydün ,diğerleri de zamanı gelince tüyecekler derviş dervişe sırayla...büyükşehire aday yapılmayınca arka kapılarda erenkaya ile işbirliği yaptın , nevzat Akp yi sattın yazıklar olsun ,

Avatar
İzmit 2019-04-01 15:43:40

Nevzat Doğanın Giderayak körfezden yaptığı yıldız transfer Spor müdürü Emrah Çobanın atamasını Fatma hanım gözden gecirir herhalde???
Lise mezunu,memuriyette yılı yeterli olmayan birinin son dakika ataması yasal olarak iyi irdelenmeli!!!

Avatar
Cumhuriyet 2019-04-01 14:16:23

Daha durun bunlar akp nin iyi günleri.Akp el değiştirip muhalefete geçen belediyeler ile uğraşmaya devam ederse bundan sonra halihazır haldeki ekonomik krizi daha derinleştirir ve Erdoğan bile akp yi ve kendini kurtaramaz.Bu kafadan artık bu ülkeye hayrı yok bu dönemde artık akp ye oy verenler bu durumu yavaş da olsa anlayacaklardır..

Avatar
Oyalama 2019-04-01 14:06:04

Dun gece burda olan adamın sabah erkenden yuetdisina kaçmasına ne diyorsunuz. Cumaya kadar gelmeyecek ne degistireceksiniz cuma günü kimi oyaliyorsinuz. Millet iradesini mi. Cuma günunde bir is var. Belki de YSK dan öyle haber aldılar ya da YSK ya cuma açıklama yapmasını emrettiler. Oylarda oynayamayacaksin nevzat ve türevleri

Misafir Avatar
bak şimdi 2019-04-02 11:10:56 @Oyalama

kafam karıştı! acaba gerçekten ysk dan yada başka bir yerden haber mi bekliyor.. 15 temmuz da azerbaycan da idi, belediyeyi de soruşturma geçiren damada bırakmıştı. O zamanda kafalar karışmıştı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HİLMİYE 2019-04-01 14:04:00

YAĞDANLIK VE DOKTOR OLUP KULA KUL OLAN GÜLE GÜLE. MESLEĞİNİ YAPSAN KULA KULLUK ETMEZDİN. HARAM ZIKKIM OLSUN YEDİKLERİN:

Avatar
sami zengin @CENGİZ 2019-04-01 14:03:15

izmit te belediye başkanlık yapmış..en kendini beğenmiş..en böbürlü..milleti aşağılayan..tarifi caizse tam bir FASÜLYE başkan..millet ve izmit halkı bu adamı zaman geçtikçe hep aşağılıcı sözlerle küfürlerle EDA edecek. YUH olsun sana nevzat doğan.

Avatar
CENGİZ 2019-04-01 12:56:33

Böyle yaptığınız için ak parti, kan kaybediyor, sizlerin yüzünden seçim bu hale geldi, suçlu sensin nevzat doğan, suçlu senin ekibin nevzat doğan, eğer bu yazılan haber doğru ise dilerim yuhlanarak o kapıdan ayrılırsın.

Misafir Avatar
sami zengin 2019-04-01 14:03:15 @CENGİZ

izmit te belediye başkanlık yapmış..en kendini beğenmiş..en böbürlü..milleti aşağılayan..tarifi caizse tam bir FASÜLYE başkan..millet ve izmit halkı bu adamı zaman geçtikçe hep aşağılıcı sözlerle küfürlerle EDA edecek. YUH olsun sana nevzat doğan.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Musa Çağıran 2019-04-01 12:44:21

Kendini yırtsan, o mazbatayı Hürriyet'e verecek ve damadını da alıp gideceksin. Bye bye Nevzat...

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328