banner830
04 Nisan 2019 Perşembe 11:43
Makam gitti otobüs geldi!
banner728

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın bu sabah adliyeye giderek mazbatasını almasının ardından eski başkan İbrahim Karaosmanoğlu’ndan görevi devraldı. Milyonluk makam aracına veda eden Karaosmanoğlu ise seçim öncesinde dediği gibi Yuvacık’taki evine belediye otobüsüyle gitti. Durağa yürüyerek giden Karaosmanoğlu, halk otobüsü ile evine döndü.

Hatırlanacağı üzere Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 24 Haziran seçimleri öncesinde belediyelerde lüksten kaçınılacağı talimatını vermiş ve konuyla ilgili de belediye başkanlarına gereksiz harcamalardan kaçınmaları konusunda uyarıda bulunmuştu. Fakat o dönemde bile Karaosmanoğlu lüks araç tutkusundan vazgeçmemiş, “Kamu araçlarıyla ilgili bir çalışmamız var. Eğer gereksiz makam araçları varsa bunları temizleyeceğiz. Ancak görevi devam eden, iş görmüyor sanılıp da iş yapan araçlarımız kalacak. Bunlarda tasarruf olmaz. Lüzumsuz şeyler yapılıyorsa bunlarda tasarruf olur” diyerek kendi kullandığı 1 milyonluk cipin gerekli olduğu noktasında açıklamalar yapmıştı.

Bugüne kadar Audi’den Mercedes’e pek çok makam aracı kullanan Karaosmanoğlu bir seçim döneminde de Audi marka A8 model makam aracına sahte plaka takmış, lüks Mercedes cipinin özel 41 K 0001 plakasını bu araçta kullanmıştı. Seçimlerden sonra başkan Audi’yi bir kenara bıraktı, lüks Mercedes cipini kullanmaya başladı. Son olarak da Mercedes marka cip satılmış yerine Audi’nin fiyatı 700 ile 900 bin lira arasında değişen en son model cipi, Q7 alınmıştı. Karaosmanoğlu bugün bu imkanların hepsine veda etmek zorunda kaldı.

Son Güncelleme: 04.04.2019 13:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersin alpaslan 2019-04-08 01:06:23

Oğlun gelirdi yat ile alırdı marina dan başkan hiç zahmet etmeseydin

Avatar
Vatandaş yandaş değil 2019-04-06 18:10:24

Ben bu adamı son 5 yıldır görmedim duymadım tek diyeceğim bu seçim muhabbetleri bitsin bundan yağ çıkartacaklar

Avatar
Ttr4141 2019-04-06 14:11:35

Oğlunun üzerindeki malvarlığını araştırın. Başiskele de bağlı tekne(cik) herkes tarafından biliniyor

Avatar
Hoca 2019-04-05 20:21:43

Bilen bilir, çarşıda alelade bir dükkana girdiğinizde pat diye karşınıza çıkar, korumasız adamsız gezerdi. Şahit olmuştum. Halkın içindeydi.
Yedi mi?
Bilen varsa ve gerekli mercilere iletmeyip susuyorsa vebali boynuna.

Avatar
Sade vatandaş 2019-04-05 08:46:43

Kendisini zerre kadar sevmesem de bu şehre değer kattı. Biz bu şehrin içinde olduğumuz için pek anlamıyoruz fakat şehir dışından gelenler bariz bir şekilde bunu görüyor.

Avatar
Ademoğlu 2019-04-04 23:35:19

Kocaeli buyuk sehır belediyesi neden bu kadar borcta belli oldu 1m.kare yerim yok deyıp milyonluk makam aracına binmek işte adalet yetim hakkı nerede diye cok aramamak lazım ınsaAllah sorgulanır sın duvar adam

Avatar
Erol 2019-04-04 22:47:40

Acayip komik

Avatar
Izmitli 2019-04-04 22:05:35

Son otobuse binisidir Sonuçta cebini doldurdu və arkasinda belediyesi borclu birakarak gorevini doğru durust yerinə getiremiyetek bıraktı yazik yuzleride kizarmiyor

Avatar
İZMİTLİ 2019-04-04 21:34:41

Makam arabasını bıraktı arkasındanda 6 milyar borcuda yine başkana bıraktı Türkiyenin 2.borçlu belediyesi yine başkana Allah koaylı versin.

Avatar
vatandas 2019-04-04 20:11:30

muhahahahahahah cok mutlu baskan bravo baskan hep otobusle gez... Otobus cok rahat, kısları daha raat yer coook....

Avatar
Kemal 2019-04-04 19:58:38

Hayırlısı olsun

Avatar
Emir yurt 2019-04-04 18:24:11

Oğulların ile birlikte trilyonları götür sonra tak Otobüse biniyorum diye gövde gösterisi yap bundan nasıl Müslüman hayret ediyorum Umarım o yediğiniz paraların hesabını bir gün bu ülkede size soracak biri çıkar Hakkım Varsa Haram zıkkım olsun

Avatar
Hodri_Meydan 2019-04-04 17:37:08

Başkan VAllahi helal olsun. Yıllarca makam aracı ile bedavaya gidip geldin. Şimdide 65 yaş üstü olduğun için Halk otobüsünü'de bedavaya getirdin.

Avatar
murat 2019-04-04 16:59:59

Önemli olan görevdeyken binmesi halkın arasına karışması. Makam gittikten sonra neye bindiyse bindi artık.

Avatar
Izmitli 2019-04-04 16:37:58

Kəndisi belediye başkanı miydi hiç taniyor üz kendisini

Avatar
mpower 2019-04-04 15:58:35

yemyeşil bir Kocaeli bıraktı yüzbinlerce ağaç di,kti zeytin ağaçları dahil temiz yüzülebilir bir körfez bıraktı sahillerin tamamını park bahçe yaptı ormanya bıraktı battı çıktılar bıraktı şerit şerit yollar bıraktı aklıma ilk gelenler bunlar Allah razı olsun

Avatar
Abdullah Kaya 2019-04-04 15:57:32

Kocaeli siyasi tarihine haset, kindar, müfsit, kamuya zarar, müsrif, ehli keyf ve zalim biri olarak adı yazılacak İbrahim Karaosmanoğlu'nun

Avatar
seko 2019-04-04 14:07:40

Oğlum bak git !!!!!

Avatar
sinan 2019-04-04 13:48:17

o otobüs bile onun için özel gelmiştir. normal vatandaş yoktur içinde. bu da ilk ve son otobüse binişidir herhalde. artık oğlu yatlarıyla taşır

Avatar
Yuvacikli 2019-04-04 13:35:37

Canim benim ne kadar yakismis otobus ona, adam kendine geldi eski gunlerdeki gibi.saol baskan sana belediye otobusu yakisir

Avatar
adalet 2019-04-04 12:12:29

Yanına kar kalır sanma, bir gün önüne çıkar yaptığın haksızlıklar.Düşmez kalkmaz bir Allah...

Avatar
Esnaf 2019-04-04 12:10:26

Güldürmeyin beni :))

Avatar
KANDIRALI 2019-04-04 12:06:52

Hayırlı Yolculuklar Başkanım.Kart bastınız mı acaba?Yoksa 65 yaş üzeri bedava mı?

Avatar
Mak muh 2019-04-04 11:59:14

Emin olun ki kimse bir kaç ay sonra hatırlamacak
İz bırakmadan ama borç bırakarak gitti..
Bir kentli olarak hakkımı helal etmiyorum

Avatar
Oktay 2019-04-04 11:58:29

Gozlerim yaşardi.!!!

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328