banner830
banner860
08 Şubat 2019 Cuma 11:38
Lütfü Türkkan'dan  hükümete EYT tepkisi!
banner728

İYİ Parti Grup Başkanvekili ve Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan, Meclis'te yaptığı konuşmasında EYT mağdurlarını gündeme getirdi. TBMM 27. Dönem 2. Yasama Yılı, 48. Bileşimi’nde konuşan ve EYT'lilerin salonlara sığmayan toplantılarını hatırlatan Türkkan, "Değerli AK PARTİ'li arkadaşlarım, bu insanlar sadaka dilenmiyor" şeklinde konuştu. EYT sorunun gündemden düşmeyeceğini söyleyen Türkkan, "Evet, bir konu hiç peşinizi bırakmayacak, seçim meydanlarına çıktığınızda hep peşiniz sıra gelecek, her gittiğiniz yerde emeklilikte yaşa takılanlara siz de takılacaksınız. Bu sorun gittikçe büyüyor, toplumsal bir sorun hâline dönüşüyor" ifadelerini kullandı.

SUUDİLERDEN BİLE GERİDEYİZ

Türkkan'ın açıklamaları şöyle: “2018-2019 eğitim döneminin ikinci yarısı dün itibarıyla başladı. Tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize başarılı bir öğretim hayatı diliyorum. Bilgi ekonomisine geçtiğimiz bir dönemdeyken eğitimin önemi ve kalitesi daha da önem kazanıyor. Okul demek dört duvar içinde akıllı tahtayla gurur duymak demek değil. Ne yazık ki bu dönemde bir acı gerçeği de paylaşmak istiyorum sizlerle. Dünyadaki 137 ülke içerisinde Türkiye matematik ve fen bilimleri eğitimindeki kalite sıralamasında 104'üncü sırada yer alıyor. İlk sıralarda Singapur, Finlandiya ve İsviçre'nin yer aldığı listede Türkiye 68'inci sıradaki Suudilerden bile geride kalarak Nijerya'yla aynı sırada yer alıyor. On altı yıllık icraatınızdan biriyle daha gurur duyabilirsiniz böylece.

SALONLARDAN TAŞTILAR

Yirmi altı yıl evvel bugün geçirdiği bir trafik kazası sonucu hayatını kaybeden, eski bakanlardan, Kabataş Erkek Lisesinden de ağabeyim Sayın Adnan Kahveci'yi rahmetle ve minnetle anıyorum. Adnan Kahveci pek çok alanda önemli çalışmalara imza atmış iyi bir siyaset adamı, dürüst bir siyaset adamı olarak akıllarda yer almıştır. Evet, bir konu hiç peşinizi bırakmayacak, seçim meydanlarına çıktığınızda hep peşiniz sıra gelecek, her gittiğiniz yerde emeklilikte yaşa takılanlara siz de takılacaksınız. Bu sorun gittikçe büyüyor, toplumsal bir sorun hâline dönüşüyor. Pazar günü Adana'da, Kocaeli'nde, Gebze'de EYT buluşmaları vardı. Tıpkı daha önce toplandıkları şehirlerde olduğu gibi, Adana'da ve Gebze'de de bütün salonu dolduran EYT mağduru vatandaşlarımız salonlardan taşıp sokaklarda yer aldılar.

SADAKA DİLENMİYORLAR

Değerli Ak Parti'li arkadaşlarım, bu insanlar sadaka dilenmiyor. Sadece senelerdir ödedikleri, emanet ettikleri primlerin emekli maaşı olarak kendilerine iade edilmesini istiyorlar. İşsiz kalanlar 78 lira Genel Sağlık Sigortası primi ödemeden sağlıktan dahi faydalanamıyor. Emeklilikte yaşa takılanlar topluluğu bu ülkenin temel taşıdır, bunu görmezlikten gelemezsiniz. 10 Şubat Pazar günü Ankara'da olacaklar, seslerini Parlamentoya, Hükûmete duyurmaya çalışacaklar, biz de onlarla beraber, EYT mağduru vatandaşlarımızın yanında yer alacağız."

Son Güncelleme: 08.02.2019 13:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cemal 2019-02-11 17:26:41

Kocaeli ‘li sen kaç yaşındasın , baban emekli evlat senin . Veya sor bakalım deden kaç yaşında enekli olmuş. Onlar bu ülkenin menfaatçileri o zaman ? Senin dediğine göre öyle oluyorlar. Yan gelip yatıyor bütün ailen. Belkide sende onların yan gelip yattığı paralardan sebebleniyorsun. Konuşurken insanların emeklerine saygılı ol. Sen kimsinde emekçilere hakaret ediyorsun. Bu insanlar emekli olacakta ayakkabı kutullarındaki gibi milyonlarca dolar almıycaklar. Ancak günlük simit çay parası. Asgari ücretten emekli olanların aldığı maaş 1200/1300 tl. Vatan / millet / sakarya efdebiyatı yapna. Bu insanlar 1970/80 lerden beri sıkıntılar çekerek kıt kanaat geçinerek bugünlere geldi. Fetocuda değiller. Vatanını , milletini seven ülkesine bağlı Akp ve Mhp politikalarını beğenmeyen insanlar. Beğenmek zorundada değiller

Avatar
Cemal 2019-02-11 17:15:08

Türkiyede erkek yaşam ömrü ortalama :69 yaştır. Şimdi soruyorum. 65 yaşında emekli olan biri 4 yıl mı hakediyor ?
Ülkenin cumhurbaşkanı kaç yaşında emeklilik hakkı kazanmış sa bizde o yaşta emekli olalım. Hatta onun emeklilik yaşına 5 yıl daha koyalım. Çıkaın açıklasın kaç yaşında emekli olmuş. Varmısınız AKP ve MHP liler . Buda kötü teklif mi? Bakalım iyi niyetlimisiniz , değilmisiniz ?
Devletin beka sını hep biz düşünmeyelim. Birazda siz düşünün. Hatırlatırım bu ülkenin cumhurbaşkanının çoçuğu rapor alıp askerlik yapmadı. Bizler devletin bekası için gittik yaptık. Vergi yi her alanda ödüyoruz. Ne yapalım daha söylesinler devletin bekası için onu yapalım. Ama hakkımızda yenmesin. Hodri meydan. Cumhurbaşkanının emeklilik yaşı üstüne artı beş yıl daha...

Avatar
Durali 2019-02-09 22:00:05

EYT bu milletin gasp edilmiş hakkıdır sadaka istemiyoruz hakkımızı istiyoruz
Ben 49 yaşımdayım iş için gittiğim her yer yaşım nedeniyle işe almıyor şimdi soruyorum ben ne yapayım?

Avatar
Adam 2019-02-09 20:03:33

Kocaeli sporlu Allah akıl fikir versin. O ampul bir tafafında yanmadan önce.

Avatar
Eyt 2019-02-09 11:31:06

Eyt

Avatar
Ettim mağduru 2019-02-09 08:10:12

Bende etti mağduru 46yasindayim calisdigim arkadaşlar yaslisun diyor hadi o zaman emekli edin

Avatar
Hakan 2019-02-09 01:18:16

#eyt liler bu vatanın 2. Sınıf evladı değildir, devlet sözünü tutmalıdır, unutmasınlar her evde bir #eyt li yakını vardır, bu haksızlığın herkes farkında.

Avatar
Mehmet ali saroglu 2019-02-09 00:57:20

#eyt yoksa oy da yok

Avatar
Zafer 2019-02-08 21:57:58

#Eyt çözüm olmadan oy yok

Avatar
Bekir Kılıç 2019-02-08 21:35:48

Kütahya'dan #eyt

Avatar
Halil 2019-02-08 20:32:37

31 martta gündemizde parti yok sadece EYT var benden alınan vergilerde helal etmiyorum MHP ve AKP yaşım 48 işim yok özel sektör yaşlısın diyor devlet gençsin diyor bana iş aş verin

Avatar
#EYT 2019-02-08 19:31:18

#EYT

Avatar
Faruk 2019-02-08 19:23:35

Kocaeli li arkadaş farzet bir yolculuğa çıkıyorsun bilet parası 50 TL yolun yarısında ücret 80 TL oldu diyorlar sen ne yaparsın?

Avatar
Faruk 2019-02-08 19:20:42

Kocaeli li arkadaş farzet bir yolculuğa çıkıyorsun bilet parası 50 TL yolun yarısında ücret 80 TL oldu diyorlar sen ne yaparsın?

Avatar
Yakamoz34 2019-02-08 19:00:00

Eyt yi kim desteklerse bu saatten sonra onun yanındayız

Avatar
ismail 2019-02-08 18:52:41

E Y T

Avatar
Ozden başmaya 2019-02-08 18:20:22

EYT haktır. Hakkķımızı verin artık.

Avatar
Eyt 2019-02-08 18:15:00

Hala bu konuda ters konuşan var o konuşan arkadaş daha ne kadar çalışmış ne kadar çalışacağını biliyormuymuş dicem ama cahile karşı ne desen boş

Avatar
Dag adamı 2019-02-08 18:03:08

31 martta gündemimizde ak parti ve mhp yoktur

Avatar
Levotrax 2019-02-08 17:58:47

Kocaelispor'lu kardeşim,sen ömür boyu emekli maaşı almamaya devam et,senin başkanının oglu 18.5 milyon dolara gemi alıp iftiharla açılışını yapsın.Milyon dolarlik villalarda otursun.Asıl bunlar seni rahatsız etmeli.30 yıl çalisip 10000 gün prim ödeyen hemşerinin hakkını araması rahatsız etmemeli.

Avatar
Emekçi 2019-02-08 17:50:11

Kocaelisporlu akpli arkadaş, kaç yaşındasın bilmiyorum ama 50 yaşından sonra fabrikalar patır patır işçi atmaya başlayacak, sendikasız çalışmanın yaygın olduğu canım ülkemde yaşlı işsiz bolluğu yaşanacak, sizin kafanızın basmadığı olay da bu zaten. Hükümet buna bir çözüm bulmak zorunda. Yoksa biz de devletimizi milletimizi sizin kadar seviyoruz, anladın?

Avatar
Burak Özgür 2019-02-08 17:47:11

Kul hakkıyla nereye kadar devam edecekler bakalım konudan bi haber Kocaelisporlu arkadaş buna dahil...

Avatar
Eyt li 2019-02-08 17:47:08

Kocaeli sporlu. Eyt liler mi menfaatci. Yillarca prim odemis insanlar haklarini istiyorlar. Sen eyt li.olsaydin boyle konusmazdin. Suriyeliler kadar degeri yok bu insanlarin. 50 yasinda isten atilmis insanlari kim ise aliyor? Omur boyu emekli olmak istemiyorsan odeme prim bosuna maasindan kesmesinler. Biz yan gel yatci degiliz 10 bin gune yakin calisan insanlariz. Ekonomiyi eyt cokertiyorsa zaten bitmisiz. Gucunuzun yettigi yere cemkirmeyin.

Avatar
Bekir 2019-02-08 17:32:52

Kocaelisporlu vatandaş eytliler Yangel yatçılar demişsin senin yaşın kadar benim calismislim var

Avatar
Bekir 2019-02-08 17:31:31

Kocaelisporlu vatandaş eytliler Yangel yatçılar demişsin senin yaşın kadar benim calismislim var

Avatar
Volkan 2019-02-08 17:07:14

Eyt hakdır erken emeklilik deyildir .

Avatar
baki tazeegül 2019-02-08 17:03:22

keşke eytspor olsaydık takımkerın borcunh silenler kocaelş de dahil eytspoeada oara bukurdukar hata orda

Avatar
Mehmet karadag 2019-02-08 17:01:08

Ben bir eytli olarak sesleniyorum akp mhp oy verme gundemizde yok bindan sonra 17 sene de torediler bizim halkimiz takim tutar gibi akp tutuyor 20 tane oyum var akp mhp oy yok artik gundemizde yok muhtarlar umreye para var kuzey iraga 5 milyon cuk lar var suriyelere para var dunyanin heryerine kizilay adi altinda para danimarkaya 2 tane toma hediye var kendi bakanlarina cif sikis maas var ayliklariniza %26.8 zam var tbmm 550 yemek cesidi varzikkim kokunu yesinler ileri zekali hallkim gardrslerim 30 pirim odemisim daha her yil calistik ca 5 sene var emekliligime calistikca dusuyor tabi kismet olursa maas dusmeden elimizd gecerse 1000 maas Allah topunuzun belasini versin

Avatar
Musa Yalçın 2019-02-08 16:44:36

16 yıldır akp ye oy verdim ama artık yok eyt

Avatar
Turan 2019-02-08 16:24:48

Çift dikiş hakaretini yap, üç dikiş kendine. Biz bu haksızlığa 31 martta kırmızı kartı göstereceğiz.Eyt,ler.

Avatar
dursun 2019-02-08 16:00:01

2018 in 9. ayında işten çıkarıldım aynı zamanda başka sektörde bir arkadaşta işten çıkarıldı benim ücretim asgari maaş üzerinden arkadaşınki aldığı yüsek maaşı üzerinden işsizlik maaşı bağlandı ben 805 tl arkadaş 1600 tl 2019 işsizlik maaş zammı arkadaşınki 2000tl olurken benimki 805 tl de kaldı işkuru aradım beyez masayı aradım yapılacak bir şeyin olmadığını söylediler bir kanun nasıl oluyorda birine başka birine başka işliyor bilen varmıdır

Avatar
Kocaelispor lu 2019-02-08 15:52:28

Eyt ciler mefaatçiler al parayı yen gel yatçılar ömür boyu emekli olmayım ama vatanımız varolsun menfaatçi degiliz devletçiyiz çok şükür eğer bunca menfaatçinin dediğini yapıp eyt yi çıkartırsa asla oy vermem ak partiye

Avatar
Aliço 2019-02-08 15:41:13

"Adalet" diyerek yola çıkan partinin hukuksuzluğa bu derece uzak olması samimiyetsizliklerinin en güzel bir göstergesidir.Milleti siyasetten soğuttunuz...Hakkı için yalvarır hale getirdiniz...Allah büyüktür...EYT haktır...

Avatar
Ali 2019-02-08 15:31:53

Onlar ancak kendileri için kabul oyu kullanırlar bende onlara 31martta akpye red mhpye cekimser oy bile vermicem

Avatar
yasin 2019-02-08 14:52:30

Tüm Türkiye derdimizi anladı, bir AKP ve MHP anlamadı.

Avatar
Aydın 2019-02-08 14:44:55

EYT lilere çözüm olmadan oy yok

Avatar
timur 2019-02-08 13:53:48

#eyt41

Avatar
Ersoy’dan Akpye 2019-02-08 13:47:45

Alışmanız dileğiyle,malumunuzdur daha çok işitecekleriniz var!

Avatar
Medet 2019-02-08 12:58:11

Ağzınıza sağlık

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328