banner861
banner859
banner860
19 Eylül 2018 Çarşamba 14:04
Kriz yok, hepsi manipülasyon
banner728

Erdoğan burada yaptığı konuşmada şunları söyledi;

“Ülkemizin ve milletimizin bekası için görev yaparken, canlarını ortaya koyarak yürüttükleri mücadele sonunda gazilikle şereflenen tüm kardeşlerimize şükranlarımı sunuyorum. Cumhuriyetimizin banisi Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e gazi ve müşir verilişinin yıldönümünü tebrik ediyorum.

Bu topraklar böyle bir toprak. Bu topraklarda boşluk yok. Her tarafta şehitlerimizin ve gazilerimizin kanı var. Bir elinde mesleği ve bir elinde kılıcıyla imanla fetih yapmıştır.

BİZDE KRİZ FALAN YOK

“Kriz filan sakın ha bunlara aldırmayın, bunların hepsi manipülasyondur, bizde kriz filan yok, güçlenerek geleceğe yürüyoruz.

Bundan sonra bu ülkede dolarla veya euro ile kira falan yok. Aksi taktirde bunun bedelini öderler. Burası Türkiye, ABD değil. Türk Lirası ile mağazasını kiraya verirsin.”

Son Güncelleme: 19.09.2018 15:44
Anahtar Kelimeler:
Cumhurbaşkanı Erdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hamza Cumhur. 2018-09-20 01:42:36

Yapılan yorumları doğru bulmayıp olumsuz puan veren tek EMBESİL kim veya Krizden ne gibi bir menfaati var merak ettim.

Avatar
nusret söyler. 2018-09-19 22:13:30

''Bizde Kriz Yok'' Duyduğumdan beri güiüyorum

Avatar
Gazi 2018-09-19 20:52:04

Arkadaslar yemin ediyoruz dogru soyluyor kriz yok derken kendusunde ailesunde yok demek istiyor.

Avatar
hacı 2018-09-19 17:26:21

Selamünaleyküm arkadaşlar.Kimse kusura bakmasın amma kendisinin 500 milyon dolarlık özel uçakları olupta 1150 odalı sarayda yaşayanlar bu memlekette kriz olduğunu bilemez.Nokta.

Avatar
Yunus 2018-09-19 15:47:56

Vatandaşın cebindeki para % 40 erimiş, lira pula dönmüş, işyerleri iflas etmiş insanlar işsiz aşsız kalmış, döviz fırlamış borçlar katlanmış milletin sırtına bindirilmiş, zamlar yağmur gibi. Şatafatlı sarayında şaşalı lüküs hayat süren tayyip erdoğan, döviz yükselişinden parası ikiye katlanmış yandaşlarında kriz yok. tayyip erdoğan resmen millete ana avrat sövüyor

Avatar