banner861
banner859
banner860
28 Mart 2019 Perşembe 09:29
Kocaeli’de muhalefete FETÖ yaftası!
banner728

AKP Genel Başkanvekili Numan Kurtulmuş, partisinin Gebze Beylikbağı’nda düzenlenen mitinginde vatandaşlarla bir araya geldi. Gebze’de düzenlenen mitinge AKP Kocaeli İl Başkanı Abdullah Eryarsoy, AKP Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, parti teşkilatı ve çok sayıda vatandaş katıldı. Mitingde konuşma yapan Kurtulmuş, Millet İttifakına yüklenerek, ittifak içinde olan partilerin birlikteliklerini gizleme çabalarına anlam veremediğini söyledi.

“Türkiye’yi dört bir taraftan kuşatanlar, yerel seçimde yeni bir heves, yeni bir umut besliyorlar”
31 Mart seçimlerinin yerel seçim olmanın dışına çıktığını söyleyen AKP Genel Başkanvekili Numan Kurtulmuş, “Yerel seçim olmasına rağmen çoktan bir genel seçim hüviyeti kazandı. Başından itibaren sanki 31 Mart’ta bir genel seçim varmış gibi bir mücadele yapılıyor. AK Parti’nin, Tayyip Erdoğan’ın ve Cumhur İttifakının karşıtlarının nasıl bir cephe oluşturduğunu hep beraber görürsünüz. Maalesef, güçlü büyük Türkiye istikametinde yürüyüşümüzü hazmedemeyenler, Türkiye’yi dört bir taraftan kuşatanlar, şimdi bu yerel seçimde yeni bir heves, yeni bir umut besliyorlar” dedi.



“BEN ONA ‘BENZEMEZLER İTTİFAKI’ DİYORUM”
Cumhur İttifakının masa başında kurulmadığını anlatan Kurtulmuş sözlerine şöyle devam etti:
“15 Temmuz gecesi, selalar eşliğinde milletin gönlünde kuruldu ve pekişti. Sonra devam etti. Ölçüsü, çerçevesi belli. Bir de bizim karşımızda adına ne derseniz deyin ben ona ‘Benzemezler ittifakı’ diyorum. 4 tane birbirine benzemez parti. Hiçbir konuda benzemez. Bir tane cümleleri ortak, ‘Tayyip Erdoğan düşsün de nasıl düşerse düşsün. AK Parti gitsin de nasıl giderse gitsin.’”

“TÜRKİYE BÖLGE KÜRTLERİNİN EN BÜYÜK DEVLETİDİR”
“İstanbul’daki, Ankara’daki, Mersin’deki, Adana’daki 81 ilimizin hepsinde olan Kürt kardeşlerimizin hepsi bizim kardeşlerimizdir. Bizim can, kan kardeşlerimizdir. Türkiye sadece Türkiye’deki Kürt kardeşlerimizin değil, Irak’taki, Suriye’deki, İran’daki Kürt kardeşlerimizin de gözünün içinde baktığı bir memlekettir. Hepsinin bir şekilde merkez olarak gördüğü bir ülkedir. Türkiye bölge Kürtlerinin en büyük devletidir. En önemli devletidir.”



FETÖ'CÜLER DE TAKİP EDECEK
“Bakar mısınız ittifaka? Kimisi eski 28 Şubat’çı, kimisi FETÖ’çü, kimisi CHP’li, kimisi HDP’li, ne yazık ki kimisi de Erbakan Hocamızla siyaseten irtibatı olduğunu söyleyen birileri. Türkiye’de siyasette ittifaklar olur. Bundan sonra olur ancak insanların ne için ittifak yaparlar, ne için bir araya gelirler bunları çok iyi bilmeleri lazım. Ne yazık ki AK Parti’nin, Cumhur İttifakı’nın karşısındaki ittifak, Türkiye’nin yükselişini hazmedemeyenlerin de desteklediği bir ittifaktır. 31 Mart şeçiminde seçim sonuçlarını HDP, CHP, Saadet, İYİ Partililer kadar, FETÖ’cüler de takip edecek. İnanın ki 31 Mart seçimleri İsrail Tel Aviv'den, Avrupa’dan, Amerika’dan da takip edilecek. Şimdi bu millet hepsine birden cevabı inşallah sandıklarda verecek. Çok kuvvetli bir cevap vereceğiz.”

Son Güncelleme: 28.03.2019 11:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kenan 2019-03-28 18:14:31

Siz ve sizin gibi birkaç siyasetçinin geçmişini çok iyi hatırlıyoruz geçmişte neler söylediniz ne oldu mevki ve saltanat tatlı geldi değilmi ona buna yafta yapıştırıcağınıza önce dönüp kendinize bakın

Avatar
İzmitli 2019-03-28 14:33:00

Sende harun gibi geldin bir gözü dolar bir gözü Euro görünce karun gibi gittin sende de o vagona takildin

Avatar
Arkadaş @ZİLLETÇİLER AMERİKAYA 2019-03-28 14:10:30

Seçim ile ilgili anket videolarını izlerken spikerin muhatap olduğu vatandaşlar hep dikkatimi çekti.Ne kadar oy vereceği adayı bilmeyen,ne kadar iki lafı bir araya getiremeyen,ne kadar yalan yanlış argümanlara takılı ezbere birşeyler konuşanlar varsa hepsi akp li.Tesadüf mü dedim hayır tesadüf değil.İşte senin gibileri bu adamlar gerçeklerden koparıp bu hale getirdi sizlerden birer mankurt yarattılar,sorgulamanız yasak edildi sadece itaat edeceksiniz düğmenize bastıklarında konuşacaksınız.Acınak haldesiniz ve ülke de sizin yüzünüzden acınacak hale geldi..

Avatar
Şinasi 2019-03-28 12:35:43

CEHAPE HDP'DEN İLİK NAKLİ YAPIYOR...4 benzemez nasıl oluyor da Müttefik oluyorlar? Tek dertleri var RTE safdışı kalsın Amerika ,Avrupa da öyle istiyor.Siz kimlerin müttefikisiniz eyy zillet ittifakı?

Avatar
Tufan 2019-03-28 11:55:16

Milleti soyduklarını yoksullaştırdıklarını, hayat pahalılığını zamları konuşamıyor akp. Milletin derdi geçim derdi işsizlik açlık yoksulluk.

Avatar
Ozgur 2019-03-28 11:52:47

Gebzeye giden bu zat Kurt oylarina hdp oylarina talibim diyor..firildak numan

Avatar
ZİLLETÇİLER AMERİKAYA 2019-03-28 11:39:21

1 HAFTA ÖNCE PERŞEMBE GÜNÜ İZMİT MİTİNGİNDE Amerikan Gladio
Türkiye Mümessili M.Akşener "Garip guraba hapiste, çaycı çorbacı hapiste,Mehmetçik hapiste " diyen Marul hanım kimleri kastediyordu?...Tabii ki FETÖCÜ KANKALARINI......HDPKK sevici CEHAPE listelerine bakınca anlaşılıyor ki CHP de Amerikan işgaline uğramış.Bu Atatürk Partisi değil genetik mutasyona uğramış tamamen dejenere kukla partisi...Yazık yazık Türkiye böyle muhalefeti haketmiyor,ihanet halindeler vatana,millete...

Misafir Avatar
Arkadaş 2019-03-28 14:10:30 @ZİLLETÇİLER AMERİKAYA

Seçim ile ilgili anket videolarını izlerken spikerin muhatap olduğu vatandaşlar hep dikkatimi çekti.Ne kadar oy vereceği adayı bilmeyen,ne kadar iki lafı bir araya getiremeyen,ne kadar yalan yanlış argümanlara takılı ezbere birşeyler konuşanlar varsa hepsi akp li.Tesadüf mü dedim hayır tesadüf değil.İşte senin gibileri bu adamlar gerçeklerden koparıp bu hale getirdi sizlerden birer mankurt yarattılar,sorgulamanız yasak edildi sadece itaat edeceksiniz düğmenize bastıklarında konuşacaksınız.Acınak haldesiniz ve ülke de sizin yüzünüzden acınacak hale geldi..

Beğenmedim! (0)
Avatar
hatırla 2019-03-28 10:59:44

şuraya bir video koyalım numan abinin söylemleri 90 derece nasıl dönünür görelim tam bir 9/8 ... https://www.youtube.com/watch?v=6B0_-ziD1Go

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-28 10:37:10

Heeee tabi tabi anca çıkın gelsenize benim karşıma sizlerle Özdağın ifadesinde geçen bakanı BELEDİYE başkanını valiyi bir konuşak, BYLOCKTA neler yazıyor onları açıklayın millete,anlatsana Bekir BOZDAĞ döneminde işe alınan kaç hakim savcı FETÖCÜ çıktı!

Avatar
Sipahioğlu 2019-03-28 10:30:33

SAYIN NUMAN BEY SENİNDE GEÇMİŞİNİ İYİ BİLİYORUZ

Avatar
ülkücü 2019-03-28 10:12:08

Allahtan korkun be bu fetocularla tayyip erdoğan aynı menzilde beraber yürüdük demedimi.her taraftan gariban müslümanlara kadar insanları işlerinden aşlarından ettiniz bir tek içlerinizdeki siyasetçi hain fetoculara dokunmadınız.Bumu adalet bumu milletle dalga geçmeyin.Bizim zorumuza gidiyor.

banner866

banner867

banner868

banner820

banner482

banner863

banner864

banner865

banner846

banner328