banner598
banner749
09 Haziran 2018 Cumartesi 15:50
Kocaeli İnce'yle 'Tamam' dedi!
banner728

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP)’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, 24 Haziran genel seçimlerine sayılı günler kala kentimize gelerek vatandaşlara seslendi. Perşembe Pazar alanında düzenlenen mitinge Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin yanı sıra CHP İl Başkanı Cengiz Sarıbay, CHP Kocaeli Milletvekilleri, il ve ilçe yönetimleri, milletvekili adayları, partililer ve yaklaşık 35 bin kişi katılım gösterdi. İnce, konuşmasının sonunda Recep Tayyip Erdoğan'ın "halkım isterse TAMAM derim" sözlerini içeren videoyu izletip, alandakilere TAMAM dedirtti.

BİR DİZİ ÖNLEM ALINDI

Hazırlıklarına günler öncesi başlanan miting öncesi partililer yoğun bir afiş ve bayrak çalışmasıyla birlikte vatandaşları mitinge davet etti. CHP İl Örgütü’nün hazırlamış olduğu 10 bin adet Türk Bayrağı ve 10 bin adet, üzerinde Muharrem İnce yazan şapka dağıtıldı. Katılımın yoğun olduğu mitingde, Anıtpark’tan başlayarak Valilik binasına kadar olan bölge güvenlik güçleri tarafından tutuldu. Alana polis ekiplerinin yanında takviye olarak jandarma ekipleri de görevlendirildi. Giriş noktalarına kurulan arama bölgesinde mitinge gelenler yoğun aramadan geçti. Ayrıca miting öncesi alan arama köpekleri tarafından didik didik arandı. Drone savar silahı da miting alanında hazır tutuldu. Miting alanına çıkan yollar ise CHP bayraklarıyla donatıldı.

SANAYİYİ KOCAELİ’DE KONUŞACAĞIZ

CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, “Benim konuşmalarım iki bölümden oluşuyor. İlk olarak Türkiye ölçekli çözüm önerileri. İkincisi ise Erdoğan’a cevaplar. İki de bir diploma sormuyorum zaten olan var olmayan var canı çeker. Sanayiyi nerde konuşacağız. Tabi ki Kocaeli’de. Sanayimiz, tarımımız atıl. Sanayi de enerji maliyeti çok yüksek. Sanayi bir takım faaliyetidir. Türkiye’de sanayide bir kalitesizlik var. İlk işimiz sanayide kalitesizliği aşmak olacaktır. Türkiye’nin milli gelirinin yüzde 15’i sanayidedir. Gelişmiş ülkeler bizim bugün zorlandığımız 10 Bin dolarlara düşen milli gelirimizi 1950’lerde yakalamışlar. Biz 2018’de bile 10 Bin dolarda değiliz. 454 milyar dolar borcumuz var. Son 15 yılda üretim yerine ne yazık ki ithalatı seçti.

ÇAKMA DÜNYA LİDERİ

Sanayiyi terk edip sanayicileri inşaatçı yaptık. Ne yazık ki yüksek teknoloji yüzde 1. Eğer inşaat dünyayı zenginleştirseydi, 1500 yıl önce asıl inşaatı Çinliler yaptı. İstanbul surları yüzyıl öncesinin en büyük inşaatıdır. Kalkınma sanayi ile olur. Erdoğan dünyayı 1000 sene geriden takip ediyor. Değerli komşularım bizim buradan çıkışımız sanayi ile olacaktır. Erdoğan ne ile kavga ettiyse o arttı. İnce’yle kavga etti İnce’nin oyu arttı. Meydanlarda ne söylediğini bilmeyen bir Cumhurbaşkanı var. Erdoğan dün rahmetli Erdal İnönü’yü de FETÖ’cü yaptı. Erdal İnönü rahmetli olamaz gelemez istersen sen git dedim. Ben buradan Erdoğan’a sesleniyorum. Erdal İnönü yok Muharrem İnce var. Sana meydan okuyorum çakma dünya lideri. Gelsin ekonomi, dış politika, sanayi tartışalım. Ben üretim, sanayi diyorum sen kıraathane diyorsun.

Benim dönemimde Vakıflar Bankası, Ziraat Bankası ve Halk Bankası’nın tüm genel müdürlerini değiştireceğim. O kredileri nasıl aldığınızı belirleyeceğim. Artık millet geliyor, bu bir dip dalgası. Kocaeli’de çok kamyoncu var. Benim babamda kamyoncuydu. Kamyoncuları vergilerden kurtarıp tüm sorunlarını çözeceğim. Emmeğin başkentinde size sözüm Cumhurbaşkanı seçildiğim 48 saat içinde OHAL’i kaldıracağım.

Miting sonunda İnce Kocaelililerle Selfie çekilmeyi ihmal etmedi

Hodri Meydan Taraftar grubu İnce'ye Kocaelispor forması hediye etti

İnce'ye Mustafa Kemal Atatürk desenli Hereke halısı da hediye edildi
 

CHP'nin önemli isimlerinden Kocaeli eski milletvekili Hikmet Erenkaya da İnce'ye destek için miting alanındaydı


 

Son Güncelleme: 10.06.2018 09:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarafsiz 2018-06-16 19:00:50

8 secimi kaybeden kk karşı 2 defada sen kaybettin kendi partin seni parti başına laik görmedi önce partinde kendini kabul ettir lider ol sonra gel muharem

Avatar
İzmitli-ELİTİST OLDULAR ARTIK 4 2018-06-12 22:09:52

Evet Geçmişini inkar etmeyen,övünç duyan,utanmayan,fakiri hakir görmeyip refah seviyesi herkese eşit olacak diyen...
Anadolu çocuğu Fakir Muharrem İNCE'yi destekliyoruz.

Sayın Muharrem İNCE Başkan seçildiğinde zaten doğal olarak CHP'nin başında olacak...Asıl yeniden bir diriliş ve uyanış o zaman başlayacak,Başka Türkiye yok.

Avatar
İzmitli-ELİTİST OLDULAR ARTIK 3 2018-06-12 22:08:32

Devletin Hazinesi AKP ve Yandaşlara çalışıyor!..
Sikorsky helikopterler,Lüks yüksek silindirli makam araçları,Yine yüksek silindirli koruma araçları,Özel uçaklar,Özel otobüsler,Koruma ordusu,Koruma helikopterleri,Özel sahne tırlar...
Özel ayrılmış billboardlar,Yandaş TV. ve Gazeteler,Köprü,bina,üst geçit afişleri...
Canlı yayında olunduğu sırada bile hemen padişahın veya vezirinin konuşmasına bağlanan TV. kanalları...
Seçimler Eşit şartlarda ve koşullarda yapılmıyor! İKTİDAR DEVLETİN BÜTÜN İMKANLARINI KULLANIYOR!
Hiçbir Gazeteci ve TV. Kanalı bunu dile getirmiyor!..
Susmayan yeri geldimi kendi partisini için öz eleştiri yapabilen bir Adam ben Herkesin Cumhurbaşkanı olacağım diyor...Yandaşlık olmayacak diyor...Refahı herkese eşit paylaşacağım diyor...Huzuru,barışı,adaleti sağlayacağız diyor...İş,aş sağlayacağız diyor,Güçlü üreten bir Türkiye diyor...
Evet Geçmişini inkar etmeyen,övünç duyan,utanmayan,fakiri hakir görmeyip refah seviyesi herkese eşit olacak diyen...
Anadolu çocuğu --

Avatar
İzmitli-ELİTİST OLDULAR ARTIK 2 2018-06-12 22:06:47

Biz helal rızık kazanma yolunda mücadele edelim...varsın Fakir olalım...Elit kaymak yiyici azınlıktan...Haramzadelerden olmayalım.

Ülkeyi haraç,mezat satanları,yağmalayanları...Söylemlerinde Milletin önünde sürekli Millilikten söz edip,tam tersi icraatlar ve kapalı kapılar arkasında yapılan antlaşmalar!
Ülkeye Katma değeri olmayan maliyetlerinin çok üzerinde yapılan projeler ve ödenen faizleri!

Ülke Toprakları dahi satıldı ve satılmaya devam ediyor!
Tarım ve Hayvancılık dahi bitirildi...gıda ürünleri ithal,üreten değil tüketen ve borçla büyüyen bir ekonomi!
Sonuç İngiltere'de Para baronları karşısında diz çöktürülen Türkiye!

Sadece tek tarafı dinlemeyiniz,Futfol takımı tutar gibi parti tutmayınız,
Muhalefetide dinleyiniz ne anlatıyorlar diye!
AKP'li ELİTİST'lerin Ufacık çoluk,çocuklarının,damatlarının,gelinlerinin...altlarındaki araçlar bile MİLYON TL.'lik araçlar!

Devletin Hazinesi AKP ve Yandaşlara çalışıyor!..

Avatar
İzmitli-ELİTİST OLDULAR ARTIK 1 2018-06-12 22:03:21

ELİTİST OLDULAR ARTIK
Ülkede ve Devlette Elitist olmuş azınlık çoğunluğun ulaşmadığı refah içerisinde yaşıyor!

Özelilikle iktidarın kaynaklarını kendilerine hortumlayan,Devletin hazinesini yağmalayan AKP'liler,Devlet kurumları ve Belediyelerdeki yöneticileri ikitarın yandaşları finansal olarak nemalanıyorlar,servetlerine servet katıyorlar haramzadeler!
Bunlar tabiki biz dürüst,namuslu Vatandaşlara fakir diyecekler!

AKP'nin yandaş Politikası her yerde uygulanıyor,hani Padişah diyorsa ''Ya taraf olacaksınız...Yada bertaraf.'' Doğru söylüyor Devlet kurumlarında ve Belediyelerde taraf olanların ücretleri maaşları aldıkları ücretler bile farklıymış,Bunlar kan emiciler parayla ELİTİST oldular ya!..
Fakir Cumhurbaşkanı Adayı Sayın Cumhurbaşkanımız dediler!..Kendileri Ülke liderleri içinde Dünya zenginleri sıralamasında oldukları için,yani ELİTİST'oldukları için!

Bu bilinen serveti ya bilinmeyen!
Biz helal rızık kazanma yolunda mücadele edelim...varsın Fakir olalım...Elit kaymak yiyici a--

Avatar
Dobrovski 2018-06-11 00:04:14

Hepinizi sandığa gömeceğiz Allahın izniyle. AK alayınıza atacak büyük FARK :)

Avatar
Noldu ersoyyy 2018-06-10 21:27:44

Denyo nasıl patladın gördünmü miting nasıl olurmuş her habere yorum yapiyosun olmayan beyninle

Avatar
Ersoy kandemire 2018-06-10 18:06:40

Ersoy gel miting gör denyo yazıp duruyosun dangalak herif bide hakaret ediyosun ben sevgili barış gazatesi yazdım sana ne oluyor zorundamı gitti ak parti seni bi daha patlattı.hadi dürüst ol yaz mitingi de

Avatar
Ersoy kandemire 2018-06-10 16:24:32

Kandemir seni denyo sii..miting fiyaskoydu chp liler bile böyle diyor angut zorunami gitti .lavuk butun sitelere yorum yapiyosun angut bi boktanda anlamadigin kesin dediklerinin hic biri cikmiuor .beyinsiz kaleminle yazıp duruyosun .su an mitinge 1.5 saat var alan doldu git de bi gör mal mal yazıp durma .trol falan deilim ben gerçekleri taz nefis yapma .

Avatar
izmitli 2018-06-10 12:54:41

muharrem bey iyi insan ama partisi yalnış yapmaya sürükler ben beklediğim yoğunluğu fotolarda görmedim sefa by gelince doğru biraz öne çıkarsalar birazdaha fazla oy alırlar bugün olacak akp mitingi nasıl geçerse kocaeli den okadar oy alacaktır Allah hayırlı kimse onu nasip etsin ülkemize

Avatar
Ersoy Kandemir @Ahmet Gündoğdu 2018-06-10 04:11:12

Kazansa da kaybetsede benim için adam gibi adam,mitinglerin kalabalık olması birşey ifade ediyor olsaydı EKONOMİ BU HALDE OLMAZDI,İNSANLAR BU KADAR KUTUPLAŞMAZDI,TARİKATLAR CEMAATLER BU KADAR DEVLETİN İÇİNE GİREMEZLERDİ.ATATÜRKÜ daha iyi anlarlardı ama nerde 5 kavonoz balcılar cirit atacak,cicişler televizyondan çıkmayacak,gençlik kırılacak bonzayiden,sınavlar çalınacak,hala darbe ihtimallerinden bahsedilecek ondan sonra millete biz çok iyi yönetiyoruz denecek bir tane fettullahçı bakanın ortaya çıkarılamadığı,kandırıldım denen ülkemiz de!

Avatar
Eski CHP’li 2018-06-10 03:06:53

Bu miting en fazla 8 bin kişinin çevre illerden gelmesiyle oluşmuş bir mitingti yani aklım almıyor bu kadar az insanın gelmesini CHP Kocaelide yok gibi bu seçim 3 vekil şansını cok zor görüyorum ki zaten oyum İyi partiye bu seçim

Avatar
Kocaelili 2018-06-10 02:38:20

Tüm gazeteler 15 ile 20 bin arası derken siz 35 bini nerden buldunuz. Geçen akşam Uzuntarlada yapılan iftar yemeği bile bu miting kadar kalabalıktı. Algı operasyonu yapmanıza gerek yok. Sadece objektif olun

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-10 01:28:25

İsmini yazamayan dandik aktrol sevgili barış gazatesi diye isim mı okur lan? Bir de yemin etmiş çarpılacak denyo vAllahi billahi siyasi olarak yazmıyormuş padişahı kazanacakmış falan. Allah belanızı vere.

Avatar
Cumhuriyet 2018-06-10 01:26:03

İzmitli ak troll militan.Yahu şu Milli sözünü birkere lugatınızdan silin Milli kim sizin oy verdiğiniz kim.Bak ülkeyi 2002 den 2018 e kadar 450 milyar dolar kadar borçlandıran mı Milli!!Bak en son şeker fabrikalarını peşkeş çekerken devleti 410 milyon dolar zarara uğratan mı Milli?Kendi Milli ordusu yok edilirken ben bu davaların savcısıyım diye bağıran mı Milli!!!Diyarbakırdan burası kürdistan diye anırıp Megri megri diye ağlalayan mı Milli!!!!Ülkenin ne kadar üreten milli varlığı varsa satıp yerine avm gökdelen diken Milli!!!Köprüden geçemeyenin cebinden para alan mı Milli!!!Bak anlayacağını tahmin ettiğim şekilde,basit cümleler ile daha çok bilinen şeyleri yazdım.Akp li militan,sevgili ak trolll senin ve senin gibilerin bu ülke ile alakası yok vatan sevginiz yok insan sevginiz yok bilim sanat sevginiz yok.Böyle yetiştirildiniz çünkü nefretle kibir ile.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-10 01:25:00

Ks41 yalancının Allah belasını versin aynı reisin gibi yalancısın. Allah kaydetsin yalancı onur fukaralarını.

Avatar
İzmit's 2018-06-10 00:38:36

Ver gazı bakalım sevgili barış gazetesi. Yarinki basliklarinizi tahmin edebiliyorum.şu kadar otobüs geldi dışardan,şu kadar personel zorla getirildi falan dimi.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-09 23:47:23

Adam gibi adam Muharrem İnce,yalnız bir tane ambulans yetmez böyle mitinglerde,il sağlık müdürü il valisinin istifa etmesi hayırlı olur!

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-09 23:38:27

Bir tane ambulans varmış orada,bu ilin valisi güvenlik amirleri niye var!!!!!!

Avatar
Kuzey 2018-06-09 21:07:18

Kocaeli zaten akp nin kalesi olduğundan yarın kalabalıķ olmasında normal.Ama diğer şehirlerde durum böyle değil.Kalabalıklar illere göre değişim gösteriyor.Devam demek icin çok erken sevinmeyin.TAMAMMM.

Avatar
Abbas 2018-06-09 20:28:19

Sefa Sirmen de vardı ama akrabanız kızar diye belirtmek yerine tek fotoyla geçtiniz sanırım

Avatar
Ks41 2018-06-09 20:09:31

O platform neydi öyle 1 kişi konuşacak koca platform Cumhurbaşkanı geldiğinde arka yola dayali oluyor bunlar öne çekmiş kendilerini kandırıyorlar birde şunu söyleyeyim ise gidiyordum dolphin duragindaydim aman Allahım o kafede n çıkan sigara dumani hadi onu geçtim gelen%90 ninin elinde sigara ağzıma ağzıma ufluyorlar kendimi İtalya da sandım bı anda

Avatar
Abdülhamit han 2018-06-09 18:53:22

Selamünaleyküm arkadaşlar.Ben son anda yetiştim.Bu sıcakta bu meydanları bu millet tıka basa doldurmuşya artık tayyip Erdoğan muhalefete hazır olsun demektir.Bizden söylemesi.

Avatar
Vatan haini Millet düşmanı akp @Sevgili barış gazatesi 2018-06-09 18:00:14

herkese hakaret küfür akp bittiniz ahlaksızlar

Avatar
reccep @İZMİTLİ 2018-06-09 17:57:59

yav he he

Avatar
Sevgili barış gazatesi 2018-06-09 17:37:24

Ewet yazmissin heber yine fakat ben sana gercegi söyleyeyim.kocaeli için miting tam bir fiyasko tasimalarida cikar ..butun partileri takip ediyorum saadetinki rezillikti .ince benimkide ona yakın iddialı bir aday o alanı yıkması gerekirdi.sonuc herkez kendi oyunu görünen oyları alır ilk turda başkan seçilir.idddali adayların mitingi böyle olmaz bunu kabullenin görün.wAllahide billahi de siyasi olarak bu yorumu yazmadım .

Misafir Avatar
Vatan haini Millet düşmanı akp 2018-06-09 18:00:14 @Sevgili barış gazatesi

herkese hakaret küfür akp bittiniz ahlaksızlar

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ahmet Gündoğdu 2018-06-09 17:12:41

Son yıllarda yapılan en büyük CHP mitingi, fakat beklediğim kadar çok kalabalık değildi.Ramazandan herhalde..

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-10 04:11:12 @Ahmet Gündoğdu

Kazansa da kaybetsede benim için adam gibi adam,mitinglerin kalabalık olması birşey ifade ediyor olsaydı EKONOMİ BU HALDE OLMAZDI,İNSANLAR BU KADAR KUTUPLAŞMAZDI,TARİKATLAR CEMAATLER BU KADAR DEVLETİN İÇİNE GİREMEZLERDİ.ATATÜRKÜ daha iyi anlarlardı ama nerde 5 kavonoz balcılar cirit atacak,cicişler televizyondan çıkmayacak,gençlik kırılacak bonzayiden,sınavlar çalınacak,hala darbe ihtimallerinden bahsedilecek ondan sonra millete biz çok iyi yönetiyoruz denecek bir tane fettullahçı bakanın ortaya çıkarılamadığı,kandırıldım denen ülkemiz de!

Beğenmedim! (1)
Avatar
İZMİTLİ 2018-06-09 17:06:47

çakma milli.....kalabalık bumu bumu tamam .siz devamı görmediniz.yarını bekleyın

Misafir Avatar
reccep 2018-06-09 17:57:59 @İZMİTLİ

yav he he

Beğenmedim! (5)

banner761

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482