banner726
banner677
banner655
09 Haziran 2018 Cumartesi 11:20
Karaosmanoğlu’ndan çirkin paylaşım..!
banner719

AKP’de Gençlik Kolları Genel Başkanlığı da yapan, sık sık sosyal medya paylaşımları nedeniyle tepki toplayan oğul İsmail Karaosmanoğlu daha önce CHP’li vekil ile ilgili yaptığı ‘yavşak’ hakaretinin ardından CHP’lileri bir kez daha hedef alarak çirkin paylaşımlarda bulundu. Hatırlanacağı üzere CHP’nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce dün İstanbul’da gece mitingi düzenledi. Büyük bir katılımın olduğu miting esnasında ise İbrahim Karaosmanoğlu’nun oğlu İsmail Karaosmanoğlu sosyal medya hesabı üzerinden CHP’lileri hedef alan ve küfür içeren paylaşımlarda bulundu.

Karaosmanoğlu paylaşımında “Muharrem İnce, Kadıköy’de 15 Temmuz gecesi tankları alkışlayan itleri toplamış “Hırsız Tayyip” diye slogan attırıyor. Bu veled-i zinalarla aynı memlekette yaşadığım için utanç duyuyorum!” ifadelerini kullandı.

Karaosmanoğlu’nun paylaşımının ardından tepkiler de gecikmedi. Bunun üzerine Karaosmanoğlu “ Fetoşun bedduası ile attığım şu basit ironi içeren tweeti dahi okuyup anlayabilecek zekadan mahrumlar. Yüzlercesi birden bunlarla bana saldırıyor. Sizden korkan sizden beter olsun be!” diyerek tavrını sürdürdü.


 



 

Son Güncelleme: 09.06.2018 19:13
Anahtar Kelimeler:
İsmail Karaosmanoğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Özizmitli 41 2018-06-09 12:40:40

Sayın oğul karaosmanoğlu asıl veledi zina ve hırsız görmek istiyorsan lütfen boy aynasına bak bakalım ne göreceksin ben bir sagcı demokrak olarak senden senin soyundan artı desteklediğin akp den senin yüzünden sogunmaya başladım sende ne insanlık ne müslümanlık nede terbiye kalmamıştır onun için diyorum ki bu tiplerin yüzünden ey türk milleti oylarınızı millet ittifakına verin.

Avatar
muhammet 2018-06-09 12:03:39

Allaha can nasıl vereceksiniz .nasıl müslümansınız bu nasıl islama hizmet vAllahi hiristitanlar bu kadar zarar vermez devlete ve islama.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-09 12:28:26

Şu mübarek Ramazan’da İsmail efendi ağzımı bozdurma benim,kötü söz sahibine aittir,iki de birlikte millete fetö diye bok atanlardan da sıkıldım,sizsizniz fetöcü,milletle alay mı ediyorsunuz,düne kadar mübarek hoca efendi diye fettullah manyağını siz yücelttiniz,siz yeşerttiniz,FG plakaları sizler taktınız söktünüz,hala belediyede üst düzey onlarca adam var bu manyakla ilintili,Murat Özdağ’ın ifadeleri var,kimi kandırıyorsunuz.Daha hala fuara Atatürk düşmanlarını çağıran zihniyet topluma hakaret etmek senin ya da senin gibilerin ne kadar terbiyesiz olduğunu gösteriyor bir kez daha.SİZ KİMSİNİZ BU TOPLUMA TOPLUMUN DEĞERLERİNE HAKARET ETME CESARETİ GÖSTERİYORSUNUZ düne kadar fettullah manyağının okullarına giderken bunları mı öğrendiniz provakasyonları mı öğrendiniz.Toplumun her kesimine seni de partiniz ile ilgili de sorsunlar,sizler de malvarlıklarınız ile ilgili bilgileri koyun ortaya bakalım bu MİLLET SİZE NE DER O VAKİT bir daha konuşuruz!Allah ıslah etsin,ben sivri dilli biri olarak eleştiriliyorum ama sen çok fazla küfür yiyiyorsun böyle söylemlerinle,yapma gerçekten çok yanlış yapıyorsun.

Misafir Avatar
Hasan Öz 2018-06-09 15:57:17 @Ersoy Kandemir

Ersoy hocam eline ağzına yüreğine sağlık çok güzel özetlemişsin sevgilerle ...

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Hayat bir kere.. 2018-06-09 15:12:57 @Ersoy Kandemir

Ağzınıza sağlık..

Beğenmedim! (4)
Avatar
izmitli 2018-06-09 14:33:10

Bak kardeşim
Önce sen kuzenini askere gitmesini sağla çürük raporu aldırma...
ATATÜRK demenden korkmayin.
Karşı partili olanlara münafık demeyin...
Zina yi serbest bırakmayın
Haber da PKK ILE halay çekmeyin
Sayın Öcalan demeyin
Salim Müslüm e kırmızı halı sermeyin
Ankarada barzani geldi diye Pkk bayrağı açmayın...
Dini siyasete sokmayın...
Feto için Gel kucaklasalim özledik demeyin.
Man adası belgeleri gerçek çıktı senin emniyetin sözde adaletin belgelere gerçek dedi.
Yani önünü temizle ....birader

Avatar
Serkan 2018-06-09 13:53:10

Sizin gibi insanlara yazıklar olsun.. ötekileştirenlere yazıklar olsun.. benden, benim görüşümden olmayanlar haindir diyenlere yazıklar olsun.. babası olmasa kimsenin yüzüne bakmayacağı insanların böyle şımarmasına yazıklar olsun

Avatar
reis 2018-06-09 14:38:34

BU MEMLEKETTE EN BÜYÜK SORUN HADDDD HADDD O KADAR ÖNEMLİKİ BU UNUTULDUĞU İÇİN BU ARKADAŞ HADDİNİ AŞMIŞ.. AMA AZ KALDI 8 TEMMUZDAN SONRA YEDİKLERİ KAZANDIKLARI HARAMIN YETİM HAKKININ EDİNDİKLERİ SERVETİN HASAPLARINI VEREBİLECEKLERMİ MAHKEMELERDE BUNU BİR NOT ALALIM .. VE DİYELİMKİ SENDE UNUTMA HADSİZ

Avatar
İZMİTLİ 2018-06-09 12:36:10

memlekette hainler var oldukça yakıp yıkan çok olur

Misafir Avatar
Fahrettin 2018-06-09 15:11:49 @İZMİTLİ

Evet Türkiyeyi Milleti soyan fetonun suç ortağı akp terör örgütü, Aziz Milletimizin yumruğunu yiyecek

Beğenmedim! (4)
Avatar
İzmitli 2018-06-09 14:10:01

Helal olsun, kim ülkenin cumhurbaşkanına hakaret ediyorsa beter olsun

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-09 15:30:36 @İzmitli

Aynen Atatürke hakaret edenler önce ölsün sonra bak bakayım cumhurbaşkanına bir daha hakaret eden oluyor mu?

Beğenmedim! (0)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482