banner768
banner598
09 Haziran 2018 Cumartesi 11:20
Karaosmanoğlu’ndan çirkin paylaşım..!
banner728

AKP’de Gençlik Kolları Genel Başkanlığı da yapan, sık sık sosyal medya paylaşımları nedeniyle tepki toplayan oğul İsmail Karaosmanoğlu daha önce CHP’li vekil ile ilgili yaptığı ‘yavşak’ hakaretinin ardından CHP’lileri bir kez daha hedef alarak çirkin paylaşımlarda bulundu. Hatırlanacağı üzere CHP’nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce dün İstanbul’da gece mitingi düzenledi. Büyük bir katılımın olduğu miting esnasında ise İbrahim Karaosmanoğlu’nun oğlu İsmail Karaosmanoğlu sosyal medya hesabı üzerinden CHP’lileri hedef alan ve küfür içeren paylaşımlarda bulundu.

Karaosmanoğlu paylaşımında “Muharrem İnce, Kadıköy’de 15 Temmuz gecesi tankları alkışlayan itleri toplamış “Hırsız Tayyip” diye slogan attırıyor. Bu veled-i zinalarla aynı memlekette yaşadığım için utanç duyuyorum!” ifadelerini kullandı.

Karaosmanoğlu’nun paylaşımının ardından tepkiler de gecikmedi. Bunun üzerine Karaosmanoğlu “ Fetoşun bedduası ile attığım şu basit ironi içeren tweeti dahi okuyup anlayabilecek zekadan mahrumlar. Yüzlercesi birden bunlarla bana saldırıyor. Sizden korkan sizden beter olsun be!” diyerek tavrını sürdürdü.


 



 

Son Güncelleme: 09.06.2018 19:13
Anahtar Kelimeler:
İsmail Karaosmanoğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zinacı 2018-06-13 21:29:24

Bu şahıs ve diger saksakcilari analarina bir sorsunlar ondan sonra kahramanlık yapsınlar. Baba omzundan tüfek atmak kolay. Bre cahil... Ölünce baba adinla değil ana adinla hoca talkim verir. Neden ? Biliyor musun ? Işte onun için anana soracaksin.....

Avatar
Kaya 2018-06-12 09:13:00

Bizlerde bu T.C de sizin gibi insanlarla yaşamaktan öte aynı toprağa basmaktan bile utanıyoruz. Ama bu ülke bizim o yüzden gidecek bir yerimizde yok. Hırsızlık, haram yeme, askerden kaçmak, milleti ötekileştirmek, sabi sübyana tecavüz edenleri görmemek, milli değerlerini inkar etmek vb her şeyi mubah gören bir zihniyetle aynı yerde yaşamak bizlere fazlasıyla utanç veriyor. Ey adem oğlu.

Avatar
Dobrovski 2018-06-10 23:42:54

Cehape iftiralarının bedelini tazminat ödeyerek çekiyor. Anlaşılan hala uslanmadılar :)

Avatar
İzmitli-Ya taraf olacaksınız…4 2018-06-10 21:38:21

Yapılan projeler maliyetlerinin çok üzerinde yapıldı,yapılıyorbirde bazı garantiler verilmiş;Araç geçiş sayısı,Hasta sayısı gibi)bu sayı tutmayınca hazineden yıllık garanti faizi ödeniyor.
Yağmalanan ve hortumlanan bir devlet,ülke zengin olan zenginleşen AKPliler ve yandaşlar
Sonuç İngilterede para baronları karşısında dik çöktürülen Türkiye!
Türkiye Cumhuriyetine ve Parlamenter Sisteme sahip çıkınız,Bu özgürlüğün ve bağımsızlığın kazanılabilmesi için bedeller ödendi.
İYİ Parti AKPnin yedeği gibi geliyor!..yani yedek lastiği.
Tek umut kurtuluş Fakir Cumhurbaşkanı adayı Sayın Muharrem İNCEkaldı.
Sosyal Demokratlara bir imkan verelim,İnsani ve Güçlü üreten bir ülkede yaşamak istiyorsak.

”Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.”
Mareşal Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

Avatar
İzmitli-Ya taraf olacaksınız…3 2018-06-10 21:36:58

Bu sefer sadece Ordu komutanı Paşamız değil,tüm Vatandaşlar alkışlamak zorunda kalacak!
..Osmanlı bir ailedir.Türk ise ırktır.Irkını inkar eden soysuzdur”
İlber ORTAYLI
İlber Hocanın sözü fiiliyatta yaşadığımız olaylara çağrışım yapıyor,
AKPİktidarında,iktidarın gücü sayesinde nemalanan,hazineyi,kaynakları hortumlayan bir çok aile türedi hepsi kendini Padişah veya Sultan sanıyor çünkü Güç ve Para insanları şaşırttı,bazılarını insanlıktan çıkarttı ne oldum delisi oldular,yanınızdan geçerken Allahın Selamını dahi vermiyorlar artık! Jeeplerini,Lüks arabalarını bile yolun ortasına park ediyorlar Trafik polisi bile bir şey diyemiyor!
Zaten çoğunun altında devletin verdiği araçlar var,Ailelerine bile devletin kiralık araçları tahsis edilenler varCeplerindeki lüks telefon ve hatları bile devlete ait!
Devleti Babalarının malıymış gibi yönetiyorlar!
Yapılan projeler maliyetlerinin çok üzerinde yapıldı,yapılıyorbirde bazı garantiler verilmiş;Araç geçiş sayısı,Hasta sayısı gibi)bu sayı --

Avatar
İzmitli-Ya taraf olacaksınız…2 2018-06-10 21:34:20

ÜLKENİN ASALAK YİYİCİ HARAMZEDELERİ BİTMİYOR!
Bütün Devlet kurumlarında ve Belediyelerde AKP ve yandaşların çocukları,damatları,gelinleridamadı ve kızı,oğlu ve gelini vb. aldıkları yüksek yandaş maaşlarıyla tam bir aile saadeti yaşayanlar varmış!..yani iyi maaşlarla devleti hortumluyorlarmış!
Bunların Çocukları koltukla beraber doğmuşlar! Ya Holding patronu,Genel müdür,Müdürhep yönetici veya Maaşları çok iyiÖrneğin;Kocaeli Üniversitesi Rektörü Prof.Dr.Saadettin HÜLAGÜnün oğlu Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Müzeler Şube Müdürü Taha HÜLAĞÜ,İl yöneticileri ve İlçe eski ve yeni yöneticilerinin çocukları,damatları,gelinlerinerelerde yönetici ve ne iş yapıyorlar?
Belki İldekilerden bilgi edinemezsiniz fakat ilçeler sizlere daha yakın.
Bunların Çocuklarından Milletvekili Adaylarıda var! Hatta Fetöcü oldukları söylenenlerin çocukları!
AKP seçimi alırsa zaten Padişahlık gelecekPadişahlık geldimi herkes Padişahım çok yaşa demek zorunda kalacak,bırakılacak!..Bu --

Avatar
İzmitli-Ya taraf olacaksınız…1 2018-06-10 21:32:40

Padişah sürekli ”Ya taraf olacaksınızyada bertaraf” demiyormu!
Bir korku ve yandaş Devleti oluşturdularhiç kimse fikrini söyleyemiyor
Gazeteciler bile yazı yazamıyor,eleştiremiyor! Bir çoğu hapiste
Durum böyle olunca herkes taraf olmak veya gözükmek zorunda bırakılıyor.
Geçen Saraydaki sahur yemeğinde Gazetecilik okuyan Öğrenci gazetecilerin tutuklanmamasını istiyorum,özgürce mesleklerini yapabilmeliler Sayın Cumhurbaşkanım dediKendileri benim mekanımda bana bu soruyu sorabiliyorsun ya dedi
Cevaptanda belli Padişahlık geliyor ”benim mekanım”
Devlet ve Hazine yağmalandıTopraklarda satılıyor
En son İngilterede para baronları karşısında dik çöktürülen bir Türkiye var!
Türkiyenin yurt dışında para dilendiğini hiç bir Haber kanalı vermiyor ve Gazete yazamıyor!
Bitirilen bir Ülke Ekonomisini
ÜLKENİN ASALAK YİYİCİ HARAMZEDELERİ BİTMİYOR!
Bütün Devlet kurumlarında ve Belediyelerde AKP ve yandaşların çocukları,damatları,gelinleridamadı ve kızı,oğlu ve gelini vb.--

Avatar
Tatar 2018-06-10 14:52:15

Zinayı suç olmaktan çıkaran senin partin,ensar'da çocuklara tecavüz edenleri müdür yapan,danışman yapan senin partin,vatansever askerleri komutanları ergenekon,balyoz iftirasıyla içeri atan senin partin,bu Ülke'de hırsızlıkları,sahtekarlıkları yolsuzlukları kimlerin yaptığını sen hepimizden daha iyi biliyorsun o yüzden boş yere çemkirme.THY'nin arap ülkelerine her gün seferleri var...

Avatar
hacı 2018-06-10 10:40:41

Selamünaleyküm arkadaşlar.Bunlar altlarındaki koltuğunun millet tarafından devrileceğinin korkularıdır.Ama korkunun ecele faydası yoktur.Buda böyle biline.

Avatar
Akmeşeli Yurttaş 2018-06-10 08:48:38

Peygamber efendimize sormuşlar; müsülümanın hangisini seversin diye; güzel ahlaklısını demiş. Bu durumda senin gibi bir ahlak yoksunu peygamber efendimizin sevgisinden mahrum kalmış. Seninde çok umrunda değilmi?

Avatar
Armut dibine düşer 2018-06-10 03:22:05

Son zamanlarda ki geyik var ya anlatmayangerek yok görüyorsunuz işte tam olarak görüyoruz nasıl bir velet yetiştirildiğini. Vatana millete gram faydası olmayan tamamıyla baş karanın kontenjanıyla bir yerlere gelip ahkam kesmeye çalışan zavallı

Avatar
Dayı 2018-06-10 02:25:34

ulan karasmanğlunun sperm kalitesi düşük o çocuğu ismail veledi zina sensin dingil

Avatar
diYORUM 2018-06-10 01:46:04

Masak lasakda mı saklasak Masak lamasakda mı saklasak !!! )))

Avatar
İbrahim Mustafaoğlu 2018-06-09 23:06:55

Bunun babası öğretmenki varlığı ile şimdiki varlıkları aradındaki fark NEDİR ACABA???

Avatar
mehmet 2018-06-09 23:06:40

anana sor oveledızinayı iyibilir piçkurusu

Avatar
İbrahim özbeyli 2018-06-09 23:02:19

Utannaz herif bu

Avatar
Yavşak 2018-06-09 20:57:59

Ylan yavşak bu fetö belası sayesınde buralarda yorum yapıyorsunuz biz CHP olarak Atatürkçü olarak bunlar ve bunlara itaat edenler karekterSizdşr dedik anlamadınız yaptığınız bunca hırsızlığı da fetö ye bağlayıp insanları uyutuyorsunuz Allah cezanızı verecek bu dünyada olmaSa bile ahirette Allah iki yakanızı bir araya getirmesin

Avatar
thunder bolt 2018-06-09 20:48:16

bu adam sa bilmem ama babası gerçekten din dersi hocası mı?

Avatar
izmitli 2018-06-09 19:43:43

sen ne yalancı komplo teorici bir mahluksun Müslümanlıkla alakan yok insan a yakışmayan Müslümana yakışmayan sözler senin derdin KORKUN NE ARKADAŞ HÜKÜMET DEĞİŞİNCE YOLSUZLUKLARIN AVANTALARIN ORTAYA MI ÇIKACAK HE sen İzmitli bile değilsin gidersin geldiğin rize ne trabzona

Avatar
BAKİ TEHALLÜK KÜÇÜK 2018-06-09 19:36:29

KONUŞMAYI..DERDİMİZİ ANLATMAYI BİLMİYORUZ.FEN,MATEMATİK ZAYIF.ÇÜNKÜ/ESASINDA,TÜRKÇE ZAYIF.

Avatar
Misafir 2018-06-09 18:23:38

Sen bir mahluksun.

Avatar
broo 2018-06-09 16:33:54

korku böyle bir şey.uyku haram oldu.geceleri kabuslarla uyanıyorlar.iktidarı kaybedince başlarına neler geleceğini çok iyi biliyorlar.ama son geldi.fetöşün çocukları suçsuz insanları tıktıkları silivride yatıyorlar.az kaldı hırsızlar yakında sizde fetöşçülerin kucağına gideceksiniz.silivri sizi çağırıyooorrrrr.

Avatar
KARLIDAĞ 2018-06-09 16:11:41

MAKAM, BOYLE KONUSMA HAKKINI VERMEZ..UNUTMAYIN KI 81 MILYON INSAN YASIYOR BU ULKEDE...

Avatar
Hasan Öz @Ersoy Kandemir 2018-06-09 15:57:17

Ersoy hocam eline ağzına yüreğine sağlık çok güzel özetlemişsin sevgilerle ...

Avatar
Ersoy Kandemir @İzmitli 2018-06-09 15:30:36

Aynen Atatürke hakaret edenler önce ölsün sonra bak bakayım cumhurbaşkanına bir daha hakaret eden oluyor mu?

Avatar
Hayat bir kere.. @Ersoy Kandemir 2018-06-09 15:12:57

Ağzınıza sağlık..

Avatar
Fahrettin @İZMİTLİ 2018-06-09 15:11:49

Evet Türkiyeyi Milleti soyan fetonun suç ortağı akp terör örgütü, Aziz Milletimizin yumruğunu yiyecek

Avatar
Cumhuriyet 2018-06-09 15:09:18

Fetö pkk ve ülkemize musallat envayi çeşit bölücülerin yanında böyle bölücülerde var işte..Halkı kutuplaştırarak kin ve nefrete teşvik eden menfaati uğruna şu söz sarf eden gözü dönen hainler var.Sahibinin sesi tasmayı koparıp yine salyalar akıtarak etrafa saldırmış fakat sarf ettiği söz suçtur ve ilk de değildir savcılar göreve diyorum ama yargımız muazzam şekilde bağımsız!!!!Tek umudum yiyip semirerek yaptığınız servetiniz ve göbeğinizin hesabı mahkeme-i kübrada değil bu dünyada da sorulsun...

Avatar
reis 2018-06-09 14:38:34

BU MEMLEKETTE EN BÜYÜK SORUN HADDDD HADDD O KADAR ÖNEMLİKİ BU UNUTULDUĞU İÇİN BU ARKADAŞ HADDİNİ AŞMIŞ.. AMA AZ KALDI 8 TEMMUZDAN SONRA YEDİKLERİ KAZANDIKLARI HARAMIN YETİM HAKKININ EDİNDİKLERİ SERVETİN HASAPLARINI VEREBİLECEKLERMİ MAHKEMELERDE BUNU BİR NOT ALALIM .. VE DİYELİMKİ SENDE UNUTMA HADSİZ

Avatar
izmitli 2018-06-09 14:33:10

Bak kardeşim
Önce sen kuzenini askere gitmesini sağla çürük raporu aldırma...
ATATÜRK demenden korkmayin.
Karşı partili olanlara münafık demeyin...
Zina yi serbest bırakmayın
Haber da PKK ILE halay çekmeyin
Sayın Öcalan demeyin
Salim Müslüm e kırmızı halı sermeyin
Ankarada barzani geldi diye Pkk bayrağı açmayın...
Dini siyasete sokmayın...
Feto için Gel kucaklasalim özledik demeyin.
Man adası belgeleri gerçek çıktı senin emniyetin sözde adaletin belgelere gerçek dedi.
Yani önünü temizle ....birader

Avatar
İzmitli 2018-06-09 14:10:01

Helal olsun, kim ülkenin cumhurbaşkanına hakaret ediyorsa beter olsun

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-09 15:30:36 @İzmitli

Aynen Atatürke hakaret edenler önce ölsün sonra bak bakayım cumhurbaşkanına bir daha hakaret eden oluyor mu?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Serkan 2018-06-09 13:53:10

Sizin gibi insanlara yazıklar olsun.. ötekileştirenlere yazıklar olsun.. benden, benim görüşümden olmayanlar haindir diyenlere yazıklar olsun.. babası olmasa kimsenin yüzüne bakmayacağı insanların böyle şımarmasına yazıklar olsun

Avatar
Özizmitli 41 2018-06-09 12:40:40

Sayın oğul karaosmanoğlu asıl veledi zina ve hırsız görmek istiyorsan lütfen boy aynasına bak bakalım ne göreceksin ben bir sagcı demokrak olarak senden senin soyundan artı desteklediğin akp den senin yüzünden sogunmaya başladım sende ne insanlık ne müslümanlık nede terbiye kalmamıştır onun için diyorum ki bu tiplerin yüzünden ey türk milleti oylarınızı millet ittifakına verin.

Avatar
İZMİTLİ 2018-06-09 12:36:10

memlekette hainler var oldukça yakıp yıkan çok olur

Misafir Avatar
Fahrettin 2018-06-09 15:11:49 @İZMİTLİ

Evet Türkiyeyi Milleti soyan fetonun suç ortağı akp terör örgütü, Aziz Milletimizin yumruğunu yiyecek

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-09 12:28:26

Şu mübarek Ramazan’da İsmail efendi ağzımı bozdurma benim,kötü söz sahibine aittir,iki de birlikte millete fetö diye bok atanlardan da sıkıldım,sizsizniz fetöcü,milletle alay mı ediyorsunuz,düne kadar mübarek hoca efendi diye fettullah manyağını siz yücelttiniz,siz yeşerttiniz,FG plakaları sizler taktınız söktünüz,hala belediyede üst düzey onlarca adam var bu manyakla ilintili,Murat Özdağ’ın ifadeleri var,kimi kandırıyorsunuz.Daha hala fuara Atatürk düşmanlarını çağıran zihniyet topluma hakaret etmek senin ya da senin gibilerin ne kadar terbiyesiz olduğunu gösteriyor bir kez daha.SİZ KİMSİNİZ BU TOPLUMA TOPLUMUN DEĞERLERİNE HAKARET ETME CESARETİ GÖSTERİYORSUNUZ düne kadar fettullah manyağının okullarına giderken bunları mı öğrendiniz provakasyonları mı öğrendiniz.Toplumun her kesimine seni de partiniz ile ilgili de sorsunlar,sizler de malvarlıklarınız ile ilgili bilgileri koyun ortaya bakalım bu MİLLET SİZE NE DER O VAKİT bir daha konuşuruz!Allah ıslah etsin,ben sivri dilli biri olarak eleştiriliyorum ama sen çok fazla küfür yiyiyorsun böyle söylemlerinle,yapma gerçekten çok yanlış yapıyorsun.

Misafir Avatar
Hasan Öz 2018-06-09 15:57:17 @Ersoy Kandemir

Ersoy hocam eline ağzına yüreğine sağlık çok güzel özetlemişsin sevgilerle ...

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Hayat bir kere.. 2018-06-09 15:12:57 @Ersoy Kandemir

Ağzınıza sağlık..

Beğenmedim! (4)
Avatar
muhammet 2018-06-09 12:03:39

Allaha can nasıl vereceksiniz .nasıl müslümansınız bu nasıl islama hizmet vAllahi hiristitanlar bu kadar zarar vermez devlete ve islama.

banner761

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482