banner598
banner677
banner654
19 Mart 2018 Pazartesi 10:50
Karaosmanoğlu’ndan  Bülent Ecevit’e:  İki elimiz  yakanda  olacak..!
banner668

28 Şubat sürecinde kapatılan Refah Partisinin yerine kurulan Fazilet Partisi 18 Nisan 1999 tarihinde yapılan seçimlerde 111 milletvekili çıkararak meclisteki yerini aldı. Bu vekillerden biri de İstanbul’dan seçilen Merve Kavakçı’ydı. Merve Kavakçı’nın milletvekili seçilmesi ilk günden itibaren ülkede başörtüsü konusunu gündemin birinci maddesi haline getirdi. Mecliste başörtüsüyle yemin edip etmeyeceği tartışmaları başladı. Gazetelere yansıyan haberlere göre Milli Güvenlik Kurulunda komutanlar Merve Kavakçı’nın başörtüsüyle yemin etmek istemesini “iyi bir işaret değil “ şeklinde yorumluyorlardı. Meclis geçici başkanı Septioğlu’na ise Atatürk’ün kıyafet kararnamesi gösteriliyor ve Merve Kavakçı’nın başörtüsüyle meclise Genel Kuruluna giremeyeceği, yemin edemeyeceği hatırlatılıyordu.

ECEVİT TEPKİ GÖSTERMİŞTİ

İstanbul Milletvekili seçilen Merve Kavakçı 2 Mayıs Pazartesi günü Yüksek Seçim Kurulundan mazbatasını aldıktan sonra Meclisin açılış oturumuna katılmak için Nazlı Ilıcak’la beraber Genel Kurul Salonuna geldi. Merve Kavakçı’nın başörtüsüyle meclis Genel Kuruluna girmesi üzerine Demokratik Sol Parti milletvekilleri sıralara vurarak ve yuhalayarak protestolara başladılar. Meclisteki protestolardan en çok akılda kalan ise DSP Genel Başkanı Bülent Ecevit ise Meclis kürsüsüne gelerek sarf ettiği şu cümleler oldu: "Burası hiç kimsenin özel yaşam mekanı değildir. Burası devletin en yüce kurumudur. Burada görev yapanlar devletin kurallarına uymak zorundadırlar. Burası devlete meydan okunacak yer değildir. Lütfen bu hanıma haddini bildiriniz!"

İKİ ELİMİZ YAKANDA

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun oğlu, İsmail Karaosmanoğlu 28 Şubat günü o olayı hatırlattı ve Ecevit’i hedef alan bir paylaşımda bulundu.

AKP Gençlik Kolları eski genel başkanı da olan İsmail Karaosmanoğlu, Ecevit’in konuşma yaptığı görüntüleri paylaştı ve şu notu düştü; “Seni de unutmadık Karaoğlan. İki elimiz yakanda olacak elbet mahkeme-i kübra’da...”

İsmail Karaosmanoğlu


 

Son Güncelleme: 19.03.2018 13:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
izmitli 2018-03-19 11:33:20

eyvAllah doğru söylemişsin ecevit öldü hesabını verecek lakin binlerce insanında iki eli babanın ve siz oğullarının yakasında olacak bakalım siz nasıl vereceksiniz.

Avatar
Misafir 2018-03-19 11:29:30

Bakakım kaç kişinin eli sizin yakanızda olacak!!! Hepiniz kendinizi tertemiz olduğunuzu sanıyorsunuz değilmi! Bu dünyada olmasa bile öbür tarafta sorulacak hesabı. Bakalım Allahın adıyla gönderdiği kutsal kitapla insanlar nasıl kandırılıyormuş cazası nasılmış göreceksiniz!!

Avatar
vatandaş 2018-03-19 11:22:14

sizler kanunsuz islerle ugrasirken rahmetli ecevit ülke icin namusuyla calisti.cok laf yalansız cok mal haramsız olmaz arkadas.calismakla o kadar mal elde edilmez.bakın bi malvarliklarina da oyle konusun bir de kendileriniz mallarina bakın....dune kadar feto diyince tovbe hocaefendi diyordunuz noldu.bi susun ya utanma da yok.

Avatar
Yuvacikli 2018-03-19 11:25:09

Ulkede hergun sehit cenazesi gelirken sen yuvacik barajinda kadinlara ozel kahvalti verip,otobuste el cirparak sarki soyluyor ritim tutup milletin parasini car cur ediyordun ey karaosmanoglu,senden kim sikayetci olacak acaba,nerelerden geldigini cabuk unuttun ama merak etme son gunlerin iyi degerlendir,eglenceye cumbuse devam et,bir daha bulamazsin

Avatar
etocu akpli terörist ortaklığı devam ediyor 2018-03-19 11:12:56

Turban üzerinden en iğrenç siyaseti başta tayyip erdoğan ve akp yapıyor, yapmaya devam ediyor. erdoğanın kızı turbanlı neden amerikada okudu Türkiyede okumadı. Başörtülü bacımın üzerine işediler görüntüleri var göstereceğim diye konuşan tayyip erdoğana göster cezasını verelim dendiğinde gösteremedi. çünkü yok hepsi yalan. Doğru olsaydı bir saniye beklemez tüm dünyaya gösterirdi. akp-feto teröristlerinin ortaklığı tamgaz ediyor; Milletimiz biliyor fetocu akpliler

Avatar
Vatan haini Millet düşmanı bölücü AKP 2018-03-19 11:28:14

Vatan toprağı 18 adayı yunana veren tayyip erdoğan konuşamıyor vatan haini destekçileri de konuşamıyor. Gündem değiştirmek için yanlış yerden girdi. Vatana ihanetten yargılanacaksınız. Millete mutlaka hesap vereceksiniz kaçışınız yok

Avatar
Ozgur 2018-03-19 12:28:44

Vayy h.... sürüleri. ..siz kime hesap vericek siniz bakalm. .

Avatar
akpliyiz.com.tr 2018-03-19 13:09:49

Merve Kavakçı olayında ben de Ecevit'e hakkımı helal etmiyorum,İbo başkana katılıyorum......"Bu hanıma haddini bildirin,burası devlete meydan okunacak yer değildir" deyip itlerini o zavallı kadına saldırtıp, "Dişarı,dışarı diye tempo tutmuşlardı.Hatırlıyorum o günleri,video'ya bakmaya da ihtiyaç duymadım....Bugün mecliste onlarca örtülü kadın var ve devlete de bir şey olmadı....Zavallı pinokyo Ecevit,benim de 2 elim yakanda olacak,kıyamette...28 şubatta çektiğim çilelerden dolayı....

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482