banner768
banner598
banner749
14 Mayıs 2018 Pazartesi 22:01
Karaosmanoğlu: “Reise sordum devam et dedi”
banner728

“Türkiye İçin Seninleyiz Erdoğan” şiarıyla gerçekleştirilen 24 Haziran Hareketi’nin tanıtımı Antikkapı Restoran’da yapıldı. Tanıtım programına Kocaeli’de bulunan çeşitli sivil toplum kuruluşları, akademisyenler, siyasetçiler ile iş dünyasından isimler davet edildi. Programın ev sahipliğini Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu yaparken lansmana, AK Parti İl Başkan Vekili Abdullah Eryarsoy, MHP İl Başkanı Aydın Ünlü, BBP İl Başkanı Serhat Duyar, Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz, Kartepe Belediye Başkanı Hüseyin Üzülmez, Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak, Kandıra Belediye Başkanı Ünal Köken ve Lastik İş Sendikası Genel Başkanı Abdullah Karacan’ın yanı sıra birçok davetli katılım sağladı. 

SİZİNLE VEDALAŞACAKTIM

Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu programda şu ifadelere yer verdi, “Bizler bugün bize düşen görevi yapacağız. Tayyip Erdoğan halkına karşı kendine düşen görevi, hiçbir derin güçten korkmadan, doğruları söyleyerek yerine getiriyor. Bize düşen ona sahip çıkmak. Komşumuzdaki pislikleri temizlemek için adım adım ilerliyoruz. Eğer bir koalisyon hükümetinin Başbakanı olsaydı Tayyip Erdoğan bu yaptıklarını yapamazdı.  bize her türlü nimeti vermiş. İzmit Körfezi’miz neydi ne oldu. Halkımız bu güzellikleri görmeli. İzmit Körfezi kokan bir yerdi. Bu başarı bu milletin başarısıdır. Birçok şeyi istikrar sayesinde yapıyoruz. Yoksa eski tas eski hamam giderdik. Reis bana sordu ben görevime devam etmek istiyorum dedim. Ben korkuyordum,  yoksa hemen sizle vedalaşacaktım ama iki gün sonra haber verdi. Tamam devam etsin dedi. Hepimizin derdi hizmettir”

BAŞKANIM BABAMIZSINIZ

Türkiye’nin gelişme ve kalkınmasına dikkat çekerek sözlerine devam eden Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu şu açıklamalarda bulundu: “Yerel yöneticilerle bir araya geldiğimizde hep şunu söylüyorlar. Başkanım siz bizim babamızsınız, ağabeyimsiniz. Türkiye’yi nasıl kalkındırıp, geliştirdiniz diyorlar. Biz de bunu öğrenmek istiyoruz diyorlar. Bu öyle kolay değil. Türkiye bugünlere gelebilmek için çok acılar çekti. Allah bizi vatansız bırakmasın.

BİZ DE GÖREVİMİZİ YAPACAĞIZ

 Her zaman güçlü olmalıyız. Sivrisinekleri yok etmek istiyorsak, türediği yeri bileceğiz. Evlatlarımıza güzel bir vatan bırakmak istiyorsak, vatanımıza sahip çıkacağız. Cumhurbaşkanımız o yüzden her gittiği yerde tek bayrak, tek millet, tek vatan diyor. Biz de ona karşı görevimizi yapacağız. Her gittiğimiz yerden istediğimizi almadan dönmüyoruz. FETÖ’yü de temizledikten sonra zafer üstüne zafer olacak.

VATANIMIZA SAHİP ÇIKACAĞIZ

Gebze Metrosu’nu yapacağız. Yaklaşık 30 milyon TL’lik bir yatırım. Muhtemelen hiç kredi almadan yapacağız. Şükrün en güzeli paylaşmaktır. Devlet olmayana yardım edecek. İşsize iş, aşsıza aş verecek. Türk halkının vatanına sahip çıkacağına inanıyorum. 24 Haziran’da önemli bir dönüşüm yaşayacağız. Bu sadece Cumhurbaşkanımızın görevi değil, benim de sizin de göreviniz. Bu ülke bizim.

ALLAH YOLUMUZU AÇIK ETSİN

Uzuntarla mevkiinde 4 bin dönüm araziyi Orman Bakanlığı’ndan aldık. Önümdeki hafta açılışını yapacağız. Bunun gibi bir sürü projemiz var. Biz yerelde yapacağımız bütün görevleri yerine getireceğiz. Cumhurbaşkanımız 3 dönemi dolan başkanları arayın demiş. Ben de karar başım üstüne ama ben devam etmek istiyorum dedim. Bir gün sonra cevap geldi, reisimiz devam etsin demiş. Yolumuza devam edeceğiz. Allah yolumuzu açık etsin.”

Son Güncelleme: 15.05.2018 09:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Masumiyet 2018-05-21 10:11:50

Ya sen orta okulda din kültürü ve ahlak dersi hocasının git onlarla uğraş sen ne anlarsın memleket yonetmekten

Avatar
Mürsel gol 2018-05-20 20:25:26

Derince yi köy yaptınız..başta Nihat Erğul olmak üzere hepinizin üzerine çizik attik..cumhurbaşkanı gelse derince yi artık kazanamaz..

Avatar
Tezcan İlkan 2018-05-19 17:03:09

Artık izmitimizde değişim şart..

Avatar
S.numan 2018-05-19 13:40:23

Derince ye kampüs bile vermediniz.Kocaeli halkını ulaşımda tarihi otobüslere mahkum ediyorsunuz.Böyle giderse zor.

Avatar
Alp 2018-05-18 09:31:24

Şu haberi verişin bile artık resin sana güle güle dediğinin en büyük kanıtıdır. Güle güle başkan. güle güle,
İnşaAllah Reis; kaliteli, çalışkan, vizyonu ve misyonu olan bir aday seçer. Kocaeli gerçekten hak ettiği hizmete kavuşur, yazık oldu şehrin son 8 senesine yazık.
İnsanlar üç sınıftır: İdareciler, din alimleri ve halk. İdareciler bozulunca, geçim; alimler bozulunca, din; halk bozulunca da hak bozulur. ( Ebu Bekir Verrak)
Allaha şükür ki halk ve Reis sağlam.

Avatar
manav 2018-05-16 23:48:38

Yazik iscisine aldigi parayi hak etmiyor diyen baskandan kendi iscisinde oy verecek isci zor bulacak fikri isik olsaydi daha iyi olurdu ama yazik oy moy yok

Avatar
manav 2018-05-16 23:46:00

Yazik iscisine aldigi parayi hak etmiyor diyen baskandan kendi iscisinde oy verecek isci zor bulacak fikri isik olsaydi daha iyi olurdu ama yazik oy moy yok

Avatar
İzmitli 2018-05-16 22:01:42

Fakir Cumhurbaşkanı Adayı Halkın Adamı Sayın Muharrem İNCE'ye oy vereceğim...
Hani bazıları Parti Genel Başkanı bile olamadı diyorya Cumhurbaşkanı oldumu,Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN gibi Partinin başınada geçecek zaten.
Bu kan emici yamyamlardan Türkiyenin bir an önce kurtulması gerekiyor.

Avatar
Münir 2018-05-16 15:23:38

Antalya dan yola çıktım, geliyorum. Hayal görme.

Avatar
? 2018-05-15 23:02:53

Reise sordunuzmu halkın sizden memnun olup olmaması ile ilgili durumu!Bir de reis de yanılıyor olamaz mı?

Avatar
İzmitli 2018-05-15 16:49:27

Kocaeli gibi yaz ve kış turizminin yapılabildiği güzelim şehri kötü yöneterek bitirdiniz.Bizden artık size oy yok.

Avatar
Sade Vatandaş 2018-05-15 14:19:05

Keşke demeseymiş, İş körü oldunuz artık.
* toplu taşıma pahalı, 10km için 3,7 lira veriyoruz. binek arabaya iki kişi binince daha ucuza geliyor. Belediye hat koymuyor. Sıkış tepiş asabi şöförlere maruz kalıyoruz. Acep ayda kaç kez sabah yada akşam ilçe minibülerine bindiniz? Ya da en son ne zaman bindiniz?
* köseköy battı çıktısı battı, çıkamadı. Hiç sabah saatlerinde yada pazar akşamı oralardan geçtiniz mi?
* Kışın ayazlı havalarda üstgeçit merdivenleri buz tutuyor ve kayıyor. Eğim yanlış tarafa verilmiş. Mühendise niye diye sordunuz mu?
* Belediyenin reklama harcadığı para ne kadardır mesela?
* Hiç rastgele bir evin su faturasını incelediniz mi?
* Bizim vergimizle yapılan şehiriçi yoluna 30 dk araba parkettim diye neden 4 lira ödüyorum,
* Halka açık parklarda tuvaletler neden paralı? hadi paralı neden 1,25 krş.
* Belediye hizmetini Bimere şikayet ettiğimizde belediye birimleri neden Bimer'i sallamıyor?
yaz yaz bitmiyor sayın başkan.
bir daha düşünün derim. Naçizane.

Avatar
Ks 2018-05-15 14:08:21

Ev de kuru fasulye pilav vardi yemekte.reisi aradim sordum ne yapalim yanina diye CACIK dedi.reis hep bende yelefon bekler arar sorarim napalim diye hic isi gucu yoktur reisin telefon basinda bekler bos sorulari cevaplamak icin.karaosmanoglu kusura bakmasin TİİİYE ALIYORUZ ;)))DOYMADIN OLMICEN SANKI.stk baskanlarini satin al reise yalakalik yap sen .bulastiginiz feto temizligi elbet sizlerede dokunacaktir

Avatar
Lale Bakçı 2018-05-15 13:15:13

Koskocaman adamlar biatçılık yakışıyor mu yani? Reisim tamam otur dedi oturmaya kalk dedi kalkmaya otur demesini beklemeye başladım falan filan. Çok ayıp çok yazık! 25 Haziran Hareketi olarak 25 Haziran'da görüşürüz.

Avatar
ayhan 2018-05-15 12:58:49

nevzat doğanı .esnaf olarak asla istemiyoruz

Avatar
ESKİ AK PARTİLİ 2018-05-15 12:04:43

BURADA EN BÜYÜK SUÇLU TABİKİ UZUN ADAM DEDİKLERİ REİS ONA YOL VEREN O ONUN İÇİN OY VERMEYİN GİDİN CHP YE YADA İYİ PARTİYE OY VERİN BUNLAR KRALDAN ÇOK KRALCI OLDU GEL MEVLANIN DEDİĞİ GİBİ AMERİKA KURTAR BİZİ BUNLARDAN ACİL GEL EVLADIM

Avatar
Yakup 2018-05-15 10:43:32

Dedendenmi kaldi o koltuk saa.

Avatar
oktay 2018-05-15 10:41:18

REIS,Senden bir cacik olmayacagini gormediyse yaziklar olsun.Biz Ak partililer senin oy depon degiliz.Seni aday yapsin,Yerel secim nasil kaybedilir gösterecez

Avatar
sezai 2018-05-15 10:37:56

Reis karar verdimi bilmiyoruz ama sana oy yok ibo.Vizyonsuz adam sana daha sabredecek halimiz yok.Git yuvacikta çicek sula.

Avatar
canan 2018-05-15 09:40:20

reis az çaldın oğlunla birazdaha çalın dedi neden yalan konuşuyorsun hac.ca gidiyon ümreye gidiyon yakışıyormu başkan yalan konuşmak yatacakkkkkkkk yerin yok din öğretmeniyken şimdi milyardersin ahhhhhhh ahhhh tüyü bitmemiş çocukların hakkı var sende

Avatar
muhtar 2018-05-15 09:09:26

olur olur neden olmasın ismail vekil olamadı sen devam et yarın ramazan ALLAH cc size viçdan versin adil hizmet düşüncesi versin sana ne diyeyim ALLAHcc bildiği gibi yapsın

Avatar
İZMİTLİ 2018-05-15 08:54:12

Yetereeeeeeeeeee İ.KARAOSMANOĞLU Kocaeli seni 1 Dönem daha kaldıramaz Kocaeliye E - 5 Üzerine hayali Boğaz Köprüsü gibi Üste geçitlerinden başka İcraatın yok. Tramvay Ulaşım ücreti ucuz olmasa karşılığı olmayan proje Yıllarca Trafik ve Kent meydanını işgal eden TREN YOLUN'dan sıkıntılar çeken İZMİT'e TRAMVAY Projesi 2. Darbe oldu 15 Temmuzdan sonra

Avatar
Hodrimeydan 2018-05-15 08:51:08

Hadi bakalım Karaosmanoğlu ermi yaman beymi yaman Yıllardır Ak Partiye Oy verdik Şayet sen bu dönemde Başkan Adayı olda bak Ak Partiye Kimse senin yüzünden oy vermeyecek Ak Parti İlke defa belki İlçeleri alır ama Kocaeliyi Büyükşehiri senin yüzünden kaybedecek

Avatar
Saim baskiran 2018-05-15 08:21:03

Ben ak partiliyim ak partiye her zaman cani gonulden oy verdim yine verecem ama sen aday olursan kocaeli biyuksehirde sana ailemle birlikte oy yok bence degisik adayla cikmasi lazim ak parti yoksa kocaelide oyu dusecek

Avatar
izmitli 2018-05-15 08:12:44

tüm samimiyetimle reise evet. size hayır hayır hayır..bir daha asla. izmitin içine ettiniz.

Avatar
Akmillet 2018-05-15 07:21:12

Bide 3 dönem şartı vardı başta falan filan herseyleri hep yalan dolan bizde artık tamam artık diyoruz gidin artık yeter artık

Avatar
Yoruk 2018-05-14 23:57:47

Senin yerin huzur evi biktik artık senden .....................?

Avatar
Eski ak partili 2018-05-14 23:39:53

Doymazlar hep bana rap bana katrilyonluk oldular DEMEKKİ REİS te haramzadeleri tutuyor eski günleri bir karış sakal Adana şalvarı gibi pantolon ayağında yazın BİLE kışlık ayakkabı birde şimdi kendinin ailesinin altındaki arabalara bakın tirilyonluk bunlarınki hem ALLAH ALLAH hemde YALLAH YALLAH bunu herkez biliyor

Avatar