banner729
banner598
25 Eylül 2018 Salı 16:00
Karaloğlu’nu  Kocaeli’ye  itelemek istiyorlar!
banner728

Antalya Ses Gazetesi muhabiri Özdenur Bolat’ın haberine göre; Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan adaylığı için 3 dönemini tamamlayan İbrahim Karaosmanoğlu yerine Antalya Valisi Münir Karaloğlu adı ön plana çıktı. 2004-2009 yılları arasında Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreterliği görevini yürüten, Van ve Bursa Valiliği’nin ardından Başbakanlık Müsteşarlığı beklerken Antalya Valiliği görevine getirilen Münir Karaloğlu isminin, Kocaeli’de yapılan anketlerde ön plana çıktığı yazıldı. AKP’nin Teşkilattan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Erkan Kandemir ile bu görevdeki yardımcısı ve seçimlerle ilgili Marmara Bölgesi sorumlusu Antalya Milletvekili Mustafa Köse’nin de katıldığı, Kocaeli’de yapılan çok gizli bir toplantıda da, Karaloğlu adının öne çıktığı bu haberde öne sürüldü.

KARALOĞLU’NUN RİZELİ FAKTÖRÜ

Antalya Valisi Münir Karaloğlu’nun Bursa Valiliği’nden başlayarak Kocaeli ile ilişkilerini kesmediği, Başiskele İlçesi’ndeki evine tatillerinde giderek kaldığı ve Kocaeli nüfusunda önemli bir yer tutan Rizeli hemşerileri ile dostluklarını sürdürdüğü de bildirildi. Vali Karaloğlu, çeşitli vesilelerle Kocaeli ’den Antalya’ya gelen işadamları ve sporcuları kaldıkları otellerde ziyaret ederek, makamında kabul ederek hasret giderdiği de biliniyor. Vali Karaloğlu ile ilgili yapılan bu haber, "Antalyalılar zorla Karaloğlu'nu Kocaeli'ye iteliyor" dedirtti.

VALİ KARARNAMESİ DE ÇIKMADI

Öte yandan Temmuz ayında valiler arasında yapılacak değişimle ilgili olarak beklenen Valiler Kararnamesi’nin de yerel seçimler nedeniyle çıkmadığı, aday adayı olacak valiler için bu kararın alındığı da kulislerde konuşuluyor. AKP’nin kuruluşundan bu yana Erdoğan’la birlikte olan Büyükşehir Başkanlığı’ndan önce 10 yıl süre ile 1989-99 yılları arasında İzmit´te Yuvacık Belediye Başkanlığı yapan İbrahim Karaosmanoğlu’nun da Münir Karaloğlu’nun adaylığını desteklediği ileri sürüldü.

Son Güncelleme: 25.09.2018 19:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Jhj 2018-09-29 13:24:09

İteleyeceklerse itelerler buna kimse engel olamaz halk bile...

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-09-26 11:11:58

Allah'a yakın,Kocaeli'den kalması dileğiyle!

Avatar
Tercihli Yol @izmitli 2018-09-26 11:02:52

AKP için Sen göster bakalım İzmitten 5 tane aday biz beğenelim.....

Avatar
Realite, acı ama Gerçek @Kadir 2018-09-26 10:58:42

Aynen moruk,ehil olsun ,liyakat sahibi olsun isterse göçmen olsun,farketmez.M.Karaloğlu bu ilde K.B.B Genel sekreterliği yapmış adam,ilin sorunlarını biliyor.....2 milyona yaklaşan Kocaeli nüfusunun sadece 550.000 kadarı Kocaeli doğumlu,bunun içinde de 2. ve 3. kuşak diğer illerden gelenlerin çocukları fazla.....

Avatar
Bora Zan @sina kukul 2018-09-26 10:51:06

1992 de infaz edilen Sinan Kukul da TRABZONLU, muh hah hah haaaaa.....Arama motoruna sorun,kimdir?

Avatar
Manipülasyon 2018-09-26 10:44:01

Antalyalı muhabirin yaptığı haberi "Antalyalılar zorla Karaloğlunu Kocaeliye iteliyor" şeklinde lanse etmek hangi sivri zeka'nın eseri?....Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı.

Avatar
Kadir 2018-09-25 23:30:33

Kocaeli nin nüfusu kaç, yerlisi kaç kişi. Boş boş konuşup durmayın, tuttunuz bi yerli isteriz yerli isteriz diye. İşin enli olsun, doğru ve adil olsun yeter, yerli var ilçe yönetemiyor.

Misafir Avatar
Realite, acı ama Gerçek 2018-09-26 10:58:42 @Kadir

Aynen moruk,ehil olsun ,liyakat sahibi olsun isterse göçmen olsun,farketmez.M.Karaloğlu bu ilde K.B.B Genel sekreterliği yapmış adam,ilin sorunlarını biliyor.....2 milyona yaklaşan Kocaeli nüfusunun sadece 550.000 kadarı Kocaeli doğumlu,bunun içinde de 2. ve 3. kuşak diğer illerden gelenlerin çocukları fazla.....

Beğenmedim! (2)
Avatar
izmitli 2018-09-25 21:21:34

Sayın Salih Süleyman efendi; bir insanın çapının olması için illa rizeli mi olması lazım. Ak Parti Kocaeli’ye Kocaeliden aday bulamıyorsa zaten oy vermeye değmez.

Misafir Avatar
Tercihli Yol 2018-09-26 11:02:52 @izmitli

AKP için Sen göster bakalım İzmitten 5 tane aday biz beğenelim.....

Beğenmedim! (2)
Avatar
Salih Suleyman 2018-09-25 19:39:16

Munir beg Kocaeli jcin en uygun adaydir. Kabul ederse teşekkür etmek lazim. Izmitli aday istiyoruz diyenler, Yerli dediginiz her kimlerse, Munir beyin eline su dökecek birini inlsr arasinda bulamazsinız. Adam yetiştirin, istemekle olmuyor

Avatar
sina kukul 2018-09-25 17:34:06

Çok matah ise Rizeye başkan yapsinlar.Biz izmitli aday istiyoruz.

Misafir Avatar
Bora Zan 2018-09-26 10:51:06 @sina kukul

1992 de infaz edilen Sinan Kukul da TRABZONLU, muh hah hah haaaaa.....Arama motoruna sorun,kimdir?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Oktay 2018-09-25 17:32:27

Sanki izmit de adam kalmadi.Tabi kardesim kocaeli il baskanligi bile yillardir ithal göturuluyor.

Avatar
İzmitli 2018-09-25 16:55:32

O gitsin Rize Belediyesine Başkan olsun. İthal aday istemiyoruz.

Avatar
Kemal 2018-09-25 16:50:20

İstemey ruk tipinde hayır yok mostaralık o geleceğine DİDE kalsın daha iyi istemey ruk

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482