banner830
11 Nisan 2019 Perşembe 14:35
Kandıra’nın değişmez kaderi... Adnan Turan  İzmit’ten transfer yaptı
banner728

Kandıra’nın yeni belediye başkanı Adnan Turan kadrosunu kurma çalışmalarına başladı. Turan, bugün ilk olarak belediye başkan yardımcısını belirledi. O isim daha önce Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nde ki şirkette inşaat teknikeri olarak çalışan Mustafa Dursun oldu. Adnan Turan’ın İzmit’ten Kandıra’ya yaptığı transfer dikkat çekti.

Son Güncelleme: 12.04.2019 08:38
Anahtar Kelimeler:
KandıraKocaeli
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vural Bal 2019-04-15 12:08:50

Hayırlı uğurlu olsun. Kandıra'nın tüm köy yollarında imzası olan dürüst bir kardeşim. Allah ayağına taş deydirmesin. Başarılı olacağından eminim.

Avatar
Tebrik 2019-04-12 14:03:02

Sayın Dursunun görevini başarı ile yapacağına inanıyorum. Tebrikler Allah utandırmasın

Avatar
İbrahim Yılmaz 2019-04-12 12:41:21

Mustafa Dursun ' a yeni görevi hayırlı olsun, yıllarca kandıra ya farklı görevlerde hizmet etmiş, işinin ehli liyakat sahibi bir kişi olarak bilinir kimseyi mahçup etmeyeceğine inanıyorum Adnan Turan başkan isabetli ve doğru bir tercih etmiştir.

Avatar
dürüst ol 2019-04-12 09:27:33

ünal cankurt eski başkana dışardan adam getiriyor diye giydirip duruyordun , g...
n yiyorsa bu başkanada giydir oda dışardan adam getiriyor , hadi bakalım götün yiyorsa laf sok bu başkanada gelinini işten kovar yapamazsın top ünal cankurt.

Avatar
Conisinss 2019-04-11 22:52:31

Kandira halkina sizden bir bok olmaz siz kendinizi yonetemezsiniz der gibi baska adamlari bizi yonetsinler diye gonderiyolar bizim saf milletimiz de oy veriyor...

Avatar
Ahmet 2019-04-11 20:33:25

Bu arkadaşı eskiden tanırım Adnan başkanı tebrik ederim doğru bir tercih yapmış

Avatar
Hacı Salih 2019-04-11 19:36:17

çok İsabetli bir karar.. Mustafa DURSUN bu işin hakkını verir..

Avatar
Mustafa karkın 2019-04-11 19:28:38

Bilip bilmeden ve tanimadan yorum yapanlar hadi oradan,
Mustafa kardeşimiz daha evveliyatinda da kandiramiza guzel ve faydali hizmetler yapmis bir insandir.
Kendisine hayirli olsun diyor, Rabbimden başarılar diliyorum.

Avatar
Gandıralı 2019-04-11 18:34:18

Belediye başkanı ithal.Milletvekili ithal.Müdürler ithal.Patates ithal.Soğan ithal.Mercimek kanadadan.Suriyeliler yerli

Avatar
Ali kucukkeskin 2019-04-11 17:23:26

Mustafa kardeşimizin bu görevi hakkıyla yerine getireceğinden kimsenin kuşkusu olmasın. Tebrikler.

Avatar
Kandıralı 2019-04-11 16:36:51

Zaten dışardan kim geldiyse hamuduyla götürdü 17 yıldır ikdidar bir partisin ve 52 bin nüfuslu kandırada bu işi yapacak adam mı bulamadınız yazık çok yazık desenize Kandirayi yeni sömürgeciler götürecek yine yatırım yapilmiycak anlaşılan

Avatar