banner783
banner598
15 Ocak 2019 Salı 16:36
Kandıra’nın adayı  başkan olmadan  ‘Yol’unu bulmuş!
banner728

Siyaset pek çok kimsenin ticaretini hızlandırmak için ‘merhaba’ dediği bir hal aldı. İşlerini ilerletmek, hızlıca yürümek, yürürken koşmak isteyen kim varsa özellikle iktidar partisinin kapısını çalıyor. AKP kulislerine göre o isimlerden biri de Adnan Turan’mış. Turanay Rent a Car firmasının sahibi olan Adnan Turan 3 dönem AKP Kocaeli İl Yönetim Kurulu üyesi olarak görev yaptı. Turan bu dönemde çok büyük işler aldı. O işlerden biri de Kandıra Duble Yolu’nun ihalesini kazanan firmaya araç kiralamaktı. Haldızlara ait olan Peugeot’dan araç satın alan Adnan Turan, bu araçları Kandıra Duble Yolu’nu yapacak olan firmaya kiraladı ve binlerce lira kazandı, kazanıyor…

Adnan Turan 12 Ocak’ta AKP’nin Kandıra Belediye Başkan Adayı olarak açıklandı. Turan’ın henüz aday adayı bile değilken, il yöneticisi sıfatıyla Kandıra’da devlet ihalesi alan firmaya iş yapması soru işaretlerine sebep oldu. “Adnan Turan Kandıra’da başkan seçilirse neler yapar” diyen geniş bir kesim, seçim sonrasında olası bir Adnan Turan başkanlığında belediyenin ve Kandıra bölgesindeki kamuya ait olan ihalelerin mercek altına alınması gerektiğini belirtiyor.

Son Güncelleme: 16.01.2019 08:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Asabı bozuk adam 2019-01-19 11:11:32

Herkes ticaret yapabilir. Amma velakin belediye başkanı vs olduktan sonra bu işleri bırakacan . Birakan varni derseniz Ben hic gormedim. akparti belediye baskanlari İl , ilce baskanlari encumen uyeleri , belediye baskanlari. Ak parti kuruldugundan beriye ben bunlardan hic zenginlesen gormedim. Desemde inanmayin.

Avatar
Yılmaz.dilek 2019-01-19 04:13:31

Arkadaşlar adnan kardeşimle bekirdere sporda hocalık yaptıgım dönemlerde çalışma fırsatım olmuştur kendisi düzgün karekterli ahlaklı bi kardeşimizdir beni tanıyanlar bilir ben akp ye oy vermem ama adnan gibi düzgün bi kardeşimizede çamur atıması hiç dogru deyil

Avatar
BilalKARSLI 2019-01-18 20:32:20

Denilcek çok şey var bu haber hakkında;
Arkadaş bu nasıl haber? Adamcağız bir müteahhit araç kiralamış ve para kazanmıştır. Ne var bunda? O yalmasa başka biri yapacaktı. Bu işi bir CHP li, Kandıra CHP adayı olacak zat yapsaydı ayni tonda haber yapacak miydiniz?

Avatar
Mehmet pınar 2019-01-16 23:56:19

Adnan turan adam gibi adam adnan turanı bilen bilir bilmeyende kendi gibi bilir barış gazetesi dogru haber yap

Avatar
Mustafa besikcioglu 2019-01-16 23:28:00

Admin yorum diyorum yorum neden benim yorumlarımı paylaşmıyorsun diyorum duyuyormusun aloooo

Avatar
GERÇEK DAVUT KÖKEN 2019-01-16 19:41:05

Sevgili siyasetçiler Davut köken herhangi bir yorum yapmamıştır.o seviyede hiç olmamıştır lütfen Böyle ismimi kullanarak yorum yapmayınız.bununla kendinize ve siyasete zarar veriyorsunuz.ALLAHA EMANET OLUNUZ DAVUT KÖKEN

Avatar
Ceren 2019-01-16 18:45:01

Uğur g.t, git onu başkan kılıçtaroğluna söyle

Avatar
ismail ay @Güngör kiracı. 2019-01-16 16:31:43

güngör kiracı doğru söylemek ne zamandan beri yandaşlık oldu karalamak ne oluyo bilip bilmeden acaba Adnan TURAN yıllarca ticaret yapmış dürüstlüğüne vatanına bayrağına vergisine sadık bir kardeşimizdir seni tanımam beni sen tanımıyorsun belli kıdemin yetmez gibi laflar yazmışsın bizim çok şükür öyle bir derdimiz ve ihtiyacımızda yok sen al iki araçta ben kiralayayım kardeş olurmu ?

Avatar
Kandıralı 2019-01-16 16:30:23

Irkçı faşist bir ilçe başkanı var kandırada başka ne diyelim
Onun getirdiği başkan adayımı vaziyet ortada ceketimi asarım başkan olur devri bitti artık

Avatar
Doğan karadağ 2019-01-16 13:08:29

Bunu ne kadar saçma bir Haber Adnan Turan 1992 yılından beri Rent-A-Car firması işletiyor ve İzmitin en eski firmasıdır ve tamamen kurumsal çalışıyor tek bir vergi kaçırmışlığı yoktur tek bir kötü bir işi yoktur tek bir hak yeme olayına gösteremezsiniz böylesine bir firmadan herkeze araç kiralar ticaret yapar böyle haber yapılmaz muhalefet olunur ama iftira çok başka

Avatar
öz kandıralı 2019-01-16 12:49:57

Davut köken 4 saat önce
Kandıra ile ilgisi olmayan ama kandıradan gelecek rant ile ilgilenen belediyeci istemiyoruz Adnan Turan ticaretini ikametini izmitte yapıyor oraya aday olsaydı ya Kandıra akp döneminde adam yerine konulmadi Yolu en son dyp yaptıydı Akp deyince akla neden sadece yolsuzluk geliyor

DAVUT KÖKEN Unal Mömen nekadar Kandıralı ise ADNAN TURAN da o kadar Kandıralıdır.
Sahi sen niçin perde yüzüne çıkıp aday olmuyorsun.

Avatar
Nazlı 2019-01-16 12:45:14

3 yıl once göstermelik temeli atılan yolun neyine araç kiraliyorlar? Ne diyelim Devletin malı deniz misali.

Avatar
erdoğan 2019-01-16 12:06:33

Adnan Turan Kurumsal firmalar ve özel sektör firmaları ile araç kiralama işi yapmaktadır..Oldukça geniş bir araç filosu vardır ve işinde başarılıdır..Her siyaset yapanı bu tür haberler ile yıpratarak bir sonuca varılamaz..Adnan Turanı nasip olursa Bld Bşk olduğunda daha iyi tanıyacaksınız..Kandıra mız iyi bir insana ve belediye başkanına emanet edilecek...Değerl basınımız bu haberleri yaparken daha dikkatli olmalıdır diye düşünüyorum....

Avatar
kenan 2019-01-16 10:55:09

kılıçdaroğlunu protesto eden hani asgari ücreti 2200 yapacaktın 1600 alıyorum diyen emekçi...nerede o !!! diye ortalığı inleten...hani haberini göremedik

Avatar
Hacı 2019-01-16 10:20:16

İSABET OLMUŞ HERKES ŞÖYLE DÜŞÜNECEK EVET ADNAN TURAN BAŞKAN OLUYORSA HERKES BAŞKAN OLABİLİR... bi durun düşünün yaaa

Avatar
fevzi bilen 2019-01-16 09:45:01

adamın işi kiralama ne yani istanbullu firmalarmı gelsin versin istiyorsunuz bu kentin esnafı kazanmasınmı

Avatar
Davut köken 2019-01-16 09:03:41

Kandıra ile ilgisi olmayan ama kandıradan gelecek rant ile ilgilenen belediyeci istemiyoruz
Adnan Turan ticaretini ikametini izmitte yapıyor oraya aday olsaydı ya
Kandıra akp döneminde adam yerine konulmadi
Yolu en son dyp yaptıydı
Akp deyince akla neden sadece yolsuzluk geliyor

Avatar
Gandirali 2019-01-16 02:23:56

Arkadaşlar sadece akp de degil bu güne kadar gelmiş geçmiş bütün partilerde bi böyle oldu bal tutan parmagini yalar ben sahsen bizzat kendim sunu bile gördüm ismi lazim degil chp gençlik kolları başkanı olarak halen aktif görev yapan bir arkadaşım akpden kaymakli bir iş aldi ve inanin bu kaymak bu duzen bozulmasin diye hem akp ye küfür etto hemde gidip chp li olmasına ragmen akp ye oy verdi siyaset cok tehlikeli bir uyusturucudur

Avatar
Engin 2019-01-16 01:46:30

Adam kurumsal calısıyor ben adnan beyle 5 6 kez alısverişim oldu günlük araç kiraladım ve baya büyük bir filosu var parası zaten var adamın isteyene araç verebilir. Buna kimse karışamaz da yorumlayamazda size ne adamın ticaretinden kardeşim

Avatar
Burak 2019-01-16 01:42:45

Takip ediyorum kocaeli barış gazetesi bütün akp adaylarına yolunu bulmuş yandaş hırsız yazmaya baslamısınız chp adaylarını dürüstlükleriyle takdir ediyorum :)) bende 60 senelik iZmitliyim he yolunun suyunun çöpünün pis su kanallarının hey gidi hey

Avatar
yeşil 2019-01-16 00:17:18

ne var bunda...
sen mehmet cengiz’leri ve onun gibi hortumcuları yaz barış gazetesi. komik olma

Avatar
İSMAİL ÖZKOL 2019-01-15 23:36:50

Adnan abiyi tanımadan yorum yapmayın arkadaşlar Ticareti gayet çok düzgün esnafdır.Çamur atmaya gerek Yok.ALLAH NASİP EDERSE BELEDİYE BAŞKANIMIZ OLDUKTAN SONRA ÇOK İYİ HİZMETLER GELİCEK SÖYLEDİKLERİNİZE PİŞMAN OLUCAKSINIZ TANIMADAN ÖN YARGI YAPMAYIN MEYVA VEREN AĞAÇ TAŞLANIR..

Avatar
Güngör kiracı. @ismail ay 2019-01-15 23:03:18

İsmail iki araç'da sen al kiralamaya git yandaş değilsen bakalım kiralıyorlar'mı ( Gerçi senin yandaş olduğun savunmandan aşikar ama kıdemin yeter'mi o zaman konuşuruz.)

Misafir Avatar
ismail ay 2019-01-16 16:31:43 @Güngör kiracı.

güngör kiracı doğru söylemek ne zamandan beri yandaşlık oldu karalamak ne oluyo bilip bilmeden acaba Adnan TURAN yıllarca ticaret yapmış dürüstlüğüne vatanına bayrağına vergisine sadık bir kardeşimizdir seni tanımam beni sen tanımıyorsun belli kıdemin yetmez gibi laflar yazmışsın bizim çok şükür öyle bir derdimiz ve ihtiyacımızda yok sen al iki araçta ben kiralayayım kardeş olurmu ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Lemi Müdür. @Fatih 2019-01-15 22:58:38

Helal sana Fatih kim tutar seni ha! bu arada İlkokul diploman hazır bir ara uğra al İmlandan olmadığını anladım kıyak yapayım dedim sana'da reisin gibi bir çakma diploma hazırladım.

Avatar
Asım Koçsürer @Mustafa koç 2019-01-15 22:54:03

Sen daha etrafında olup biteni anlamamışsın eleştiriden ne anladın kuzu.

Avatar
Muhsin 2019-01-15 22:52:48

. Belediye değil devlet kurumu değil. Özel bir firmaya araba kiralamaya yolsuzluk diyerek başlık atıyorsunuz . Haber diye yapa yapa bunu mu yaptınız. Vatandaşın gerçek sorunlarını yazında habere haber diyelim

Avatar
Haşim Uğursuz. @Uğur 2019-01-15 22:51:00

% kaç komisyon aldın Uğur bence sen ittir git.

Avatar
Selim 2019-01-15 22:49:50

Adnan bey'in adaylığını sindiremeyenler karalama kampanyasına başlamış. Tabi ki bir de sol görüş taraftarları ak partiyi nasıl bitiririz hesabı yapıyor. Aslınızı, ecdadınızı tanıyorsanız samimi ve gerçekçi olun.

Avatar
Sait mete 2019-01-15 22:28:09

Adnan Turan ticaretine siyasetini karıştırmayan dürüst bir insan adam gibi adamdır

Avatar
Zenci musa 2019-01-15 22:15:34

Siz gidin Kılıçdaroğlu nu haber yapın. Tarafsızlığınızi görelim. Bugün grup konuşmasına bakın.

Avatar
Uğur 2019-01-15 21:39:03

Sıktırın gidin lan yalancısın barış gazetesi

Misafir Avatar
Haşim Uğursuz. 2019-01-15 22:51:00 @Uğur

% kaç komisyon aldın Uğur bence sen ittir git.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Siyâset anlamaz 2019-01-15 20:09:42

Millete hizmet yerine milleti sömürmek için siyaset gösterişi yapan kim varsa. Allah indan bulsun inşAllah bu dünyada

Avatar
Mustafa koç 2019-01-15 20:02:55

Eleştiriden anlaşılıyor daha seçim olmadan algı başlamış oyum akp.ye

Misafir Avatar
Asım Koçsürer 2019-01-15 22:54:03 @Mustafa koç

Sen daha etrafında olup biteni anlamamışsın eleştiriden ne anladın kuzu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
bir dost 2019-01-15 19:37:57

devletin malı deniz... yemeyen keriz... ye adnan ye bu dünya sanada kalmaz...

Avatar
Lemi @Fatih 2019-01-15 18:32:33

solculuk-sağcılık bölücülük yapma. Mesele ihaleleri 16 yıldır yandaşlara yüksek fiyatlarla verip milletin parasını hortumlamak. 16 senedir Türkiyeyi Kocaeliyi soydunuz Allahsızlar.

Avatar
Fatih 2019-01-15 18:17:55

Solcu olduğunu bu kadar belli etme be gazete be hiç bir sag görüle saygında yok kalmamış senin adamın işi öle yada böle chp gelsin hepiniz yancığınızı doldurursunuz demi ama sesiniz cıkmaz

Misafir Avatar
Lemi Müdür. 2019-01-15 22:58:38 @Fatih

Helal sana Fatih kim tutar seni ha! bu arada İlkokul diploman hazır bir ara uğra al İmlandan olmadığını anladım kıyak yapayım dedim sana'da reisin gibi bir çakma diploma hazırladım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Lemi 2019-01-15 18:32:33 @Fatih

solculuk-sağcılık bölücülük yapma. Mesele ihaleleri 16 yıldır yandaşlara yüksek fiyatlarla verip milletin parasını hortumlamak. 16 senedir Türkiyeyi Kocaeliyi soydunuz Allahsızlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ismail ay 2019-01-15 17:23:47

SİZ HABERCİMİSİNİZ AYIP ADAM İŞİNİ YAPMIŞ FİRMAYA ARAÇ KİRALAMIŞ BUNUN NERESİ USULSUZ VEYA SİZİN DEYİMİZLE YOLSUZLUK GİBİ BIRAKIN BU İŞLERİ HABERCİLİK YAPIN BİR TANE DEVLET KURUMUNA VEYA BELEDİYELERE ARAÇMI KİRALAMIŞ SİZİ BU YANLI HABERLERİNİZDEN DOLAYI KINIYORUM .

Misafir Avatar
Güngör kiracı. 2019-01-15 23:03:18 @ismail ay

İsmail iki araç'da sen al kiralamaya git yandaş değilsen bakalım kiralıyorlar'mı ( Gerçi senin yandaş olduğun savunmandan aşikar ama kıdemin yeter'mi o zaman konuşuruz.)

Beğenmedim! (3)
Avatar
SALİH 2019-01-15 17:04:53

Hakan Taşıyan mı o :)

banner354

banner820

banner630

banner733

banner781

banner599

banner328

banner482