banner830
banner826
banner840
banner828
12 Ocak 2019 Cumartesi 11:16
İzmit’i kadın başkan yönetecek!
banner728
CHP’nin İYİ Parti destekli adayı ise malumunuz CHP Kocaeli Milletvekili Fatma Kaplan Hürriyet. İsmi İzmit’te heyecan yaratan Hürriyet, 3 yıllık milletvekilliği döneminde yıldızını parlatmayı iyi bildi. Bugün EYT bu denli örgütlü ise konuşuluyor ise Hürriyet’in bunda payı büyük. Yine 3600 ek göstergede de benzer aktif rolü oynadı Hürriyet. Tabii ülkedeki bu tür popülist sorunlarla uğraşırken Kocaeli’yi de hiç es geçmedi Hürriyet. Sorunlara parmak basmayı bildi, Kocaelispor’un neredeyse tüm maçlarına katıldı, maçları tribünden Hodri Meydan grubu ile birlikte izledi. CHP’nin Hürriyet ile İzmit’teki iddiası artarken AKP’nin de İzmit adayı sonunda netleşti.

AKP, CHP’nin kadın ve milletvekili olan adayına karşı, bir kadını, milletvekilliği yapmış bir ismi, Sibel Gönül’ü rakip olarak çıkardı. Ahmet Davutoğlu döneminde Kadın Kolları Genel Başkanı yapılan, Davutoğlu’nun başbakanlığı noktalanınca bu görevden alınan mimar Sibel Gönül’e AKP’de tepkiler var. Sibel Gönül’ün 24 Haziran’da çalışmadığını, teşkilatlardan çok uzak kaldığını dile getiren kimi partililer, İzmit’in bu kararla Hürriyet’e altın tepsiyle sunulduğunu iddia ediyor. Ama şu bir gerçek ki İzmit’te seçim renkli geçecek. Ve seçimi iki isimden hangisi kazanırsa kazansın 1 Nisan 2019 itibari ile İzmit’i bir kadın başkan yönetecek.

Son Güncelleme: 12.01.2019 13:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitli- AKP'nin sonu 2 2019-01-18 23:00:17

İzmit;AKP vasat bir adayla sahaya çıktı,ismi ranta karışmış ve İzmitte dahi oturmayan bir aday!Fatma Hürriyet KAPLAN ipi göğüsler.

Körfez;Sallantıda olan bir bölge çok şikayetler oldu başkanla ilgili...emek sınıfıda yoğun,hükümetin işçi-emekçi politikaları sandıkta etkili olacak AKP'nin işi zor.

Gölcük;AKP başarılı bir belediyecilik sergileyemedi iktidarın nimetleri halka hizmet olarak yansımadı...AKP'li rantiyeci yandaşlara yansıdı sadece...Esnaf ve halk şikayetçi.
Profosyonel bir rantiyeci adayla çıktılar,bu kişiyi AKP'liler kendileride kullandılar.
İŞERİ ipi göğüsler.

Kandıra;Sosyal demokratların etkin olduğu bir bölge,insanlar AKP belediyelerindeki yağmacılığı,israfı görüyorlar.

Karamürsel;Rantta karışmış yıpranmış ve tabanı AKP olmayan bir isim,halkın istemediği bir aday seçimi kaybedecek.

Kartepe;AKP başarılı bir belediyecilik sergileyemedi mevcut adayda ranta karışmış bir isim,satılmadık birşey bırakmadı!

Avatar
İzmitli- AKP'nin sonu 2019-01-18 22:58:50

Bu yerel seçimler haramilerin,yağmacıların,hortumcuların AKP'nin sonu olacak.
Çalınca oluyor'u göreceksiniz siz.!

Başkan Adaylarınız bile rantiyeci,kan emicilerin listesi hiç temiz bir liste değil!
AKP Adaylarının hepsi ranta bulaşmış isimler.

Büyükşehir;İsraf,saltanat almış başını gitmiş,boşa maaş ödenen danışmanlar ordusu,yüksek maaşlı yandaşlar...kiralık araçlar...boşa harcanan belediye kaynakları tam bir AKP hanedanlığı!

Başiskele;Şımarık kişiliği oturmamış rantta karışmış bir adayla seçimi kaybedecek,AKP akçecilerinden biri.

Çayırova;AKP tabanı tarafından istenmeyen bir aday.

Darıca;AKP tabanı tarafından istenmeyen bir aday.

Derince;AKP başarılı bir belediyecilik sergileyemedi,mevcut adat ranta karışmış vasaf bir aday

Dilovası;AKP tabanı tarafından istenmeyen bir aday,mevcut başkanda sıkıntılar yaşandı.

Gebze;Sallantıda olan bir bölge...emek sınıfıda yoğun,hükümetin işçi-emekçi politikaları sandıkta etkili olacak AKP'nin işi zor.

İzmit;AKP vasat bir adayla sahaya çıktı--

Avatar
Mine 2019-01-16 09:27:57

Tabi ki CHP..Gönül milletvekiliği döneminde İzmit.e ne kattı? Burnu düşse yerden almaz.Kibirli.Belediye baş.keşke muhtarlıklar gibi olsa.İsteyen aday olsa

Avatar
KARTEPE 2019-01-14 20:42:28

CHP Li yıllar unutulmadı izmitli uyanıktır hesaplarını iyi yapar ş gönül diyorum inşAllah

Avatar
Hakiki izmitli 2019-01-14 11:24:35

Tabiiki izmiti cileli günlerine geri dondurmeyecegiz Sibel Gönül ile hakettigimiz hizmetleri almaya devam edecegiz unutmadik chpli yillarda cektiklerimizi

Avatar
Hakan 2019-01-14 09:58:56

Fatma kaplan hürriyet

Avatar
ayşe 2019-01-13 20:58:29

Fatma Kaplan HÜRRİYET

Avatar
Edip 2019-01-13 14:53:46

Bizim insanlarımız iki güler yüze bir el sıkmaya ne kadar çabuk kanıyorlar CHP 16 senedir kaybediyor ve yine kaybedecek zaten partililerin yarısı bu kadına oy vermicek nerde kazanıyor

Avatar
Kemal 2019-01-13 14:45:05

Fatma Hanım ancak havayı alır ekranlara oynamakla seçim kazanamaz parti içinde bile senaryo yazanlar bu halka rantın kralını yazarlar kendim partili olduğum halde oy vermiyecem kendisine.Yanındaki yiyiciler de havayı alacaklar

Avatar
Çağrı 2019-01-13 13:56:47

Gülümse İzmit Hürriyet Geliyor

Avatar
HASAN TEKOĞUL 2019-01-13 08:57:07

Yav biraz düşünelim adam geliyor birini oraya koyuyor seni bu yönetecek diyor sende demokrasi adına vatandaşlık görevin bu diye oy kullanıyorsun ve o şahsiyeti mecburen seçiyorsun hanı benim seçme özgürlüğüm?

Avatar
Cihat 2019-01-13 02:47:43

13-0 AKPARTİ ZAFERİ İLE SONUÇLANACAK

Avatar
Cedit mah sakini 2019-01-13 00:00:35

İzmiti Hürriyet yönetecek Allahın izni ile cedit mahallesi rantsal dönüşüme hayır diyeceğine inanıyorum

Avatar
Burak 2019-01-12 20:39:20

Bende bir AKP li olarak her zaman yanımızda olan bütün zorluklarda bizi destekleyen insan gibi insan bir abla kardeş olarak gördüğüm Fatma Kaplan Hürriyet diyorum hayırlısı olur inşAllah

Avatar
selami doğrusöz 2019-01-12 19:34:14

Bir Akp li olarak,Büyükşehir Tahir Büyükakın ; İzmit Fatma Kaplan Hürriyet..

Avatar
osman 2019-01-12 19:15:54

İki kadın aday da İzmit Belediye Başkanlığına layık kişiler. Hayırlısı olsun.

Avatar
Osman 2019-01-12 19:11:21

Bir akpli olarak izmitte hurriyet

Avatar
İzmitli 2019-01-12 19:10:47

Hurriyet tabiki

Avatar
Birbilen 2019-01-12 14:25:32

Hürriyet izmite başkan olsun çarşıda eşekler gibi saatlerce anıracağım :)

Avatar
izmit 2019-01-12 14:20:52

Fatma kaplan hürriyet

Avatar
Izmitli 2019-01-12 13:56:20

FATMA KAPLAN HÜRRİYET

Avatar
Ümran Esen 2019-01-12 13:28:28

Hürriyet Gönül'ü yer.

Avatar
Ramazan KAYA 2019-01-12 13:09:54

Neden mi HÜRRİYET işte tamda bu yüzden İçimizden
Senin Gibi
Benim Gibi
Ana Gibi
Abla Gibi
Kardeş Gibi
Hatta şeker kalmamış komşu varsa biraz alayım Gibi
Ve daha birçok şeyyy
İşte Tamda Bu Yüzden
FATMA KAPLAN HÜRRİYET

Avatar
Gül 2019-01-12 12:59:47

Elbette Fatma Kaplan Hürriyet yönetecek!

Avatar
İZMİT 2019-01-12 11:30:29

Fatma Kaplan Hürriyet hayırlı olsun.

banner845

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482