banner598
banner677
18 Haziran 2018 Pazartesi 09:19
İzmit merkezde  HDP’ye saldırı..!
banner668

Halkların Demokratik Partisi (HDP) Kocaeli İl Başkanlığı dün İzmit Perşembe Alanı’nda miting düzenledi. HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli’nin katıldığı miting için yoğun güvenlik önlemi alındı. Ancak HDP Kocaeli İl Başkanlığı Binası çevresinde kimse yoktu. Bu durumu fırsat bilen kimileri HDP İl Binası’na saldırdı. Partinin seçim için astığı bayrakları indiren kimliği belirsiz kişilere müdahale edilmedi. Bilindiği üzere HDP Kocaeli İl Başkanlığı Binası MHP İzmit İlçe Teşkilatı’nın hemen karşısında, seçim standının yanında yer alıyor.

Son Güncelleme: 18.06.2018 11:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-18 09:33:18

Sayın vali ve kolluk birimleri ve Ysk yetkilileri hayırdır bre,seçim güvenliğinde zaafiyetmi var!

Misafir Avatar
Ayhan 2018-06-18 14:01:53 @Ersoy Kandemir

terör sevici

Beğenmedim! (5)
Avatar
Vatan sever 2018-06-18 14:20:22

Az bile yapmışlar. PKK sevicilerin ne işi var insan içinde. Dağa, doğal yaşam ortamlarına, gitsinler. Ait oldukları yere

Avatar
akp 2018-06-18 12:38:08

Ersoy Kandemir sen nasıl CHP lisin pkk yandaşlarını bile koruyorsun,Yazıklar olsun size, Yazıklar olsun sizlere o yüzden AKP ye oylar

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-18 15:42:16 @akp

Ulan algı yöneticisi düstursuzlar,SEÇİM GÜVENLİĞİ İHLALLERİ ARTARSA SEÇİM İPTAL EDİLİR kafası çalışmayanlar,siz de bir manyaklık başladı herkese ya fetöcü ya pkklı ya dinsiz dersiniz de DOĞRULARI KONUŞMAK NE ZAMANDIR sizlerde yok,siz o lafları HABURDA,Apo köpeği ile görüşenlere söylersiniz,Allaha şükürler olsun kim ve ne olduğumuz belli,hiçbir zaman BOP eşbaşkanı da olmadım,değişik ülkelerin madalyasını da takmadık,diplomamı göstermemezlik de etmedim,ATATÜRK DÜŞMANLIĞI DA YAPMADIM,cemaatçilerle de kol kola yürümedim,oyunu da istediğin yere vermekte özgürsün doların 4,75 lira olduğu ülkemizde!

Beğenmedim! (5)
Avatar
omurga önemli 2018-06-18 15:20:14

ersoy kandemir bu bayraklar akp bayrağı olsaydı "milletin sabrı kalmadı bunları daha çok göreceğiz" derdin. ama sırf muhalefet olsun ne olursa olsun ya da kim olursa olsun mantığından dolayı gözün kararmış.

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-18 16:50:31 @omurga önemli

Yine bilemedin,ben düşmanıma da dostuma da elit davranırım YİNE SEÇİM GÜVENLİĞİNDE ZAAFİYET Mİ VAR DERDİM omurgalı arkadaş!

Beğenmedim! (2)
Avatar
UZMAN ÇAVUŞ 2018-06-18 19:53:11

Helal olsun yiğitlere adamsınız devamını bekliyoruz İzmit’in koca yürekli gençleri bizler dağları bu domuzlara dar edeceğiz sizlerde şehirleri Allah ım her daim yardımcınız olsun ...

Avatar
Emin Çalık 2018-06-18 17:56:26

Helal olsun gençlere takdir ettim..elleri dert görmesin ..o.c larinin şehrimizde işi yok ..CHP ye eyvAllah MHP ye eyvAllah saadete eyvAllah ama bu picleri eyvAllah yok

Avatar
DOGRU SÖZ 2018-06-19 02:37:04

Pkk sempatizanları bu ülkede barınmamalı. Fakat bunun için oylar akp ye demiş bir arkadaş diyarbakırın içinde halaylar zurnalarla pkk konvoyu gectiginde akp Vatanseverler için bitmişti zaten.

Avatar
Bc 2018-06-18 23:14:26

Kimse yoktu bunu fırsat bildiler ne demek? İstersen sen de oralarda ol ve o parti calısanları da orda olsun bir de böyle deneyelim

Misafir Avatar
bc ne 2018-06-19 10:15:45 @Bc

sen rahat ol parti çalışanları da ya da yetkilileri de olsa olacak olan olay aynı. ona engel olacak cesaret yok onlarda. he diyorsan ki biz her zamanki gibi arkadan saldırırız onu bilemem işte

Beğenmedim! (0)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482