banner726
banner677
banner655
24 Mayıs 2018 Perşembe 14:09
İzmit Belediyesinde iftar krizi..!  Vatandaşla birlikte bulut da isyan etti
banner719

İzmit Belediyesi’nin bu yıl Yenişehir Mahallesi’nde düzenlediği 2 Bin kişilik halk iftarında Ramazan ayına yakışmayan görüntüler yaşandı. Geçtiğimiz yıl 2 Bin 500 kişilik olarak düzenlenen iftar programı bu yıl 2 Bin kişilik düzenlendi. Protokol kısmına çok sayıda yer ayrılması sonrası program ilgi gösteren birçok vatandaş ayakta kaldı. İzmit Belediye Başkan Yardımcısı İbrahim Bulut’a vatandaşlar büyük tepki gösterirken birçok vatandaş ‘aç kaldık’ diye isyan etti.

VATANDAŞ YEMİYORSA BENDE YEMİYORUM

İzmit Belediye Başkan Yardımcısı İbrahim Bulut yaşanan olayların ardından bir açıklama yaparak Geçen yıl 2500 kişilik organizasyon yapıldığını ellerinde yemek kaldığını bu nedenle 2000 kişiye düşürdüklerini söyledi bu yıl da çok katılım olduğunu söyledi. Program katılan vatandaşlar ise halk iftarında halktan ayrı protokolün iftar açmasını yadırgadıklarını söylerken, protokolün iftarını açmasının ardından ‘Daha yemek yiyemedik orucumuzu açamadık’ diye isyan etti. Başkanvekili İbrahim Bulut ise vatandaşların isyanının ardından ‘Onlar yiyemiyorsa bende burada yemiyorum’ diyerek lokantaya gitti orucunu orada açtı.

Son Güncelleme: 24.05.2018 15:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet 2018-05-24 14:41:22

EYYYY İbrahim Bulut onlar yemiyosa bende yamiyorum diyerek atmışsın havanı. Cebinde paran varki gitmişsin lokantada aç karnını doyurmuşsun. Parası olmayıp orda aç kalanlar ne yapsın.

Avatar
Esnaf 2018-05-24 18:55:19

Bence bu iftar işlerinden vazgeçilmeli fakirler bulunup onlara iftara gidilmeli yardım larla tabi gizlice. Kısaca Allah ın rızası göz edilip osmanlı dusturu ile yapın yapamıyorsanızda milletin parası ile hava atıp türbünlere oynamayın Allah hesabını sorar bunu iyi bilin.

Avatar
izmitli 2018-05-24 15:05:37

lokantada yemiş paran varya indiragandiniz bol ya hiç unutmam o laflarını bana dediğin gün gelecek sende yanacaksın ALLAH BÜYÜK

Avatar
izmitli adam 2018-05-24 15:06:52

kendi gibi yanindakilerde çıkarcı işleri düşünce senden kralı yok bunlar tam bir yalaka makinasi

Avatar
kral 2018-05-24 17:20:15

dyp den akp ye geçen çubukluballanın yaşar keskini airinevlerde hava atan sami bu ibrahim bulut hepiniz dumencisiniz

Avatar
Lale Adanalı 2018-05-24 19:36:52

Ne yani bu ilginç tipli şahıs benim kentimin belediye başkan yardımcısı mı? Neden İzmit bu durumda anladım şimdi ben.

Avatar
Umit41 2018-05-24 17:47:12

Ne kadar aciz aç gözlü bir milletiz yememismislerde Allah bilir çoğu orucsuzdur bı ride parası olmayan nerde yicek yazmış bırakın kardeşim bu işleri işiniz gücünüz hükümete fetbazlik yapmak ülkemizde aç adam Yok iş beğenmeyen soytarılar var parası yok dediğin adamların cebinde en az 5000 liralık tlfnunu var kiclarinda donu yok ama 5000 binlik tlfnunu var nasıl olacak yaşasın Recep Tayyip Erdoğan canım feda olsun

Avatar
Akp41 2018-05-24 21:16:14

Dün akşam görünen oki akp nin içine yıkım ekibi sızmıştır dikkat et sayın cumhur başkanım soytarılar teşkilatta bilgin olsun hiç yakışmıyolar hiç guzelim AKP kimlerin elinde vah vah.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482