banner830
banner860
25 Mart 2019 Pazartesi 21:32
İttifakta gelişme…  MHP SON PASI ATACAK…!
banner728

Cumhur İttifakı’nın ortağı Milliyetçi Hareket Partisi Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü, seçime son üç gün kala sosyal medyadan miting yapma kararı aldı. 28 Mart Perşembe günü akşam saat 23:00’de MHP’nin sosyal medya sayfasından canlı olarak yayınlanacak olan mitingde Ünlü’nün çarpıcı konularla ekrana çıkacağı konuşuluyor. Özellikle Cumhur İttifakı’nın bıçak sırtı olduğu İzmit ile ilgili önemli açıklamalar yapacağı söylenen ve konu başlıklarının sır gibi saklandığı iddia edilen MHP İl Başkanı Ünlü’nün mitingine izleyicilerin yoğun ilgi göstermesi bekleniyor.

Son Güncelleme: 26.03.2019 08:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fadik 2019-03-26 16:38:30

Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı göstermek zorunda herkes kelimelerini ve cümlelerini dikkat ederek yazarsa... en azından seviyeniz belli olmasın.

Avatar
Ozgur 2019-03-26 13:50:23

Sn aydin unlu bence soyleyecek biseniz kalmadi

Avatar
Derince li 2019-03-26 12:51:30

Benim gözümde mhp elinde topu olan ama top oynamasını bilmeyen sırf topu için zayıf takımda +1 fazlalık oynayan kişidir. Oysa ben onu eskiden messi sanıyordum.

Avatar
Derinceli 2019-03-26 12:29:51

Siz ilk önce eyt liler için verdiginiz sözü tutunuz. Ama bu eyt liler elbet bir gün emekli olacak bu günleri hiç unutmayacagız. Kısacası bundan sonra cumhur a oy yok.

Avatar
ülkücü 2019-03-26 11:35:50

Ülkücülere ve tabana ihanet edip Tayyip Erdoğanın kuyruğuna takıldınız.Yazıklar olsun size.Bu millet sizleri af etmeyecek.

Avatar
Mert Meriç 2019-03-26 10:20:32

Bırak Allah aşkına sen kimsin ya hiç bir ülkücü ampüle oy vermeyecek izmit başta olmak üzere en az 3 ilçe daha kaybedeceksiniz

Avatar
Çoşkun @keskin 2019-03-26 09:50:38

kocaeliyi en borçlu il yap, Milletin paralarını ye. Millet akpden hesabını soracak

Avatar
keskin 2019-03-26 09:22:07

bıçak sırtı, mırtı değil, Sibel Allahın izniyle alacak, Efsane dedikleri SİRMEN Nevzata karşı kaybettiyse Fatma zaten kaybetmiştir, CHP nin sahte gülücüklerine inanmayın, bir de FETÖ proje partisi

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-26 09:50:38 @keskin

kocaeliyi en borçlu il yap, Milletin paralarını ye. Millet akpden hesabını soracak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2019-03-25 23:24:01

Canlın yayın TRAMVAY CAFE den mi yapılacak....

Avatar