banner608
banner597
banner609
17 Mayıs 2018 Perşembe 19:14
İstesem milletvekili olurdum
banner610

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu milletvekilliği adaylığı ile ilgili konuştu, “İstesem milletvekilli olurdum” dedi. CHP grup Başkanvekili Engin Taşdemir’in “Başkan çok gerginleşti, büyük ihtimalle gelecek dönemde aday olacak” sözlerine cevap veren Karaosmnaoğlu, “Seçimler geliyor, ne olacağını göreceğiz. Bu dönemin sonuna kadar görevde kalacağım. İstifa et vekil ol demediler. Ben istesem olurdum. 2019’dan sonrasını Allah bilir. Hangi sınavdan geçersek geçeriz. Ben adayım dersem adaylığım kesindir. Adaylığım garanti değil. Bizde adaylık garanti olmaz. Dönemin sonuna kadar görevde kalmayı tercih etti” şeklinde konuştu. Engin Taşdemir Karaosmanoğlu’nun sözleri üzerine verdiği cevapta, “Halk size her dönem üst üste bu görevi vermez. Bu seçimde de gerekli cevabı verecektir” dedi. Daha sonrasında oylanan 2017 yılı kesin hesabı oy çokluğu ile kabul edildi.

Son Güncelleme: 18.05.2018 09:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
oktay 2018-05-17 21:02:59

izmite yazik olmuş.Ne kadar erken biraksan o kadar kârdir.

Avatar
İzmitli-Referandum 1 2018-05-17 21:25:01

Referandum HAYIR çıktı sonuç değiştirildi!..
Kürsüye çıkmadan önceki yüz ifadeside bunu gösteriyordu...
Bunların AKP nin arkasında yalandan didiştikleri güçler var...Milletin öünde başka konuşyorlar,Kapalı odalarda başka.
Oyun çok büyük yağmalanan haraç,mezat satılan bir Türkiye...
Yüksek maliyetlerle yapılar projelerle borç batağına sokulmuş,hazinesi yandaş hırsızlara aktarılmış bir Türkiye!
Fabrikaları,kurumları satılan bir Türkiye!
İşçisi,Esnafı vergiden inleyen bir Türkiye!
Yabancı göçmenlerinde ülke içine doldurulduğu Türklüğün ve değerlerinin silindiği bir Türkiye!
Asil Türk Vatandaşlığının pazara çıkarılarak önüne gelene Türk Vatandaşlığı verilen bir Türkiye!

Avatar
İzmitli-İZAYDAŞ 2 2018-05-17 21:55:23

Diğer yandan Emekliliğine az bir zaman kalmış insanları olur,olmaz yerlere niye verdiriyorsunuz,iş makinası gibi tecrübe isteyen bir işe hiçbir tecrübesi olmayan insanlar veriliyormuş!
Daha önce Güvenlik görevlisi olan,güvenlik görevini yapan kişi iş makinası kullanma görevi verilmiş ve kişi iş makinasıyla kaza geçirmiş ölümden dönmüş,İzaydaşta insanlara yıldırma politikası uygulanıyormuş.
Yapılan sözleşmede zehirin ve tehlikeli kimyasal atıkların içinde çalışan bu insanların çalışma saatleride arttırılmaya çalışılmış!
Unutmayınız sizinde çocuklarınız var, ''Zalimin zulmü varsa,mazlumun Allahı var.''

Avatar
yunus 2018-05-17 19:30:44

AKP-FETO-IŞID elele

Avatar
Selim 2018-05-17 19:53:08

Senden herşey olur zaten izmit yedin su deposu bekçisi oglunla ayıp ettin az kaldı gidene kadar ye yiyemez olursun bir gün inşAllah

Avatar
İzmitli-Özgür Türkiye 2 2018-05-17 21:48:20

Ergenekon diye bir yalan uydurdular Vatanına ve Milletine bağlı askeri personeli haspe attılar Ordudan ayrılmalarına neden oldular...Bazıları hapiste öldüler,bazıları onurlarına yediremedi bu mesnetsiz vatan haini yaftası yapıştırılmayı canlarına kıydılar,Vatan Evlatları.
Kazayla kazanırlarsa PADİŞAHLIK gelecek bu ülkeye Türkiye dönüşü olmayan bir yola girer!

Avatar
İzmitli-Referandum 2 2018-05-17 21:25:38

Türk gençliğinin amaçsız,başı bozuk yetiştirildiği...kasıtlı olarak Eğitim sisteminin karmaşık bir hal alması sağlanmış bir Türkiye!Kısaca Türkiye bu AKP denen virüsten kurtulamaz ise ölecek,şu an can çekişiyor!..
Ben Sayın Muharrem İNCE'ye güveniyorum bu adama bir imkan verelim.

Avatar
Apaçi 2018-05-17 21:42:29

Kefenli görsek bu halk daha çok sevinirdi

banner354

banner328

banner596

banner599

banner482