banner830
banner860
04 Nisan 2019 Perşembe 12:35
İşte Ali Güney’i yalanlayan BELGE!
banner728
İzmit Belediye Başkanlığını CHP'li Fatma Kaplan Hürriyet'in kazanması sonrası AKP harekete geçmiş, itirazlarda bulunmuş ancak itirazlar reddedilmişti. Adalet ve Kalkınma Partisi İzmit İlçe Başkanı Ali Güney’in İzmit İlçe Seçim Kuruluna yapılan itirazların reddedilmesiyle kamuoyuna yansıyan haberleri yalanlamış, “İlçe Seçim Kurulu’na yapmış olduğumuz itirazların reddedilmediğini, yapılan incelemelerde bazı sandıklarda oylarımızın yapılan yanlışlar neticesinde zayi edildiğini ve itirazlarımız neticesinde bu oyların tekrar hanemize yazıldığını belirtmek isteriz. İster seçimin sonucunu değiştirsin ister değiştirmesin vatandaşımızın verdiği bir oyun dahi sonuna dek takipçisi olacağımızı ve hataya, şaibeye asla müsaade etmeyeceğimizi kamuoyunun bilgilerine sunarız” demişti. Ali Güney’in haberleri yalanlaması sonrası İzmit 2. İlçe Seçim Kurulu Başkanlığınca itirazların reddedildiğini ortaya koyan karar belgelerini sizlerle paylaşıyoruz.

GEREKÇELİ KARAR

Ali Güney’in 2001-2488 nolu sandıklar arasındaki 5769, 4388 ve 4790 geçersiz oyla ilgili çeşitli gerekçeler sunarak verdiği ve geçersiz oyların yeniden sayılmasını istediği 3 itiraz dilekçesiyle ilgili gerekçeli kararda da “298 sayılı Seçimlerin Temel Hükümleri ve Seçmen Kütükleri hakkındaki kanunun 112. Maddesi gereğince kimliğini ibraz edemeyenlerin, delil ve gerekçe göstermeyenlerin itirazları incelenmez hükmü gereği itirazcının dilekçesine herhangi bir belge ve delil eklemediğinden yapılan itirazın REDDİNE karar vermek gerektiğinden Adalet ve Kalkınma Partisi İzmit İlçe Başkanı Av. Ali GÜNEY’in itirazının REDDİNE, müracaatı halinde ile tebliğin 02.04.2019 tarihinde KARAR verildi” ifadelerine yer verildi. Ali Güney’in itirazlarının reddedildiğine dair haberleri yalanlaması, bu belgelerle çürütüldü.

YAPILAN İTİRAZLAR




İLÇE SEÇİM KURULUNUN RET KARARLARI





 
Son Güncelleme: 05.04.2019 08:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Karadenizli 2019-04-05 10:42:38

ARTIK SİZ YALANI, DOLANI MESLEK HALİNE GETİRMİŞSİNİZ.SİZ NASIL İNSANSINIZ ANLAMIŞ DEĞİLİM.GEÇMİŞ YILLARDA AKP YE OY VERDİĞİM İÇİN KENDİMİ AFFETMİYORUM..!! ALLAH(CC) SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN..!!

Avatar
Çoşkun @Mehmet Kulin 2019-04-04 21:21:34

aktrol git yandaşlarını kandır söylediğine kendin bile inanmıyorsun provakatör

Avatar
Çoşkun @sIR BAKİ 2019-04-04 21:19:29

Fatma Kaplanın muhatabı Millettir, Türkiyeyi, Kocaeliyi,İzmiti soyan hırsızlar değildir.

Avatar
Mert 2019-04-04 19:13:21

İsunun avukatı nasıl ilçe başkanı olur yada ilçe başkanı bu görevi niye birakmaz

Avatar
sIR BAKİ 2019-04-04 19:00:15

Fatma kaplanı da görücez bakalım gözümüz üstünde nefesimiz ensesinde olacak

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-04 21:19:29 @sIR BAKİ

Fatma Kaplanın muhatabı Millettir, Türkiyeyi, Kocaeliyi,İzmiti soyan hırsızlar değildir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Pembe Pantalon 2019-04-04 16:51:47

Pembe pantalon gelecek, devir teslimi yapacak. Allem de etseniz, kallem de etseniz o pembe pantalon buraya gelecek. Sonra damadını da alıp gidecek.

Avatar
Mehmet Kulin 2019-04-04 16:32:18

CHP nın yenı bıtme trollerı, sözum sıze, Alı baskanın ıtırazı ıle İlçe secım kurulunda kabul edılen, itiraz sonrası Ak parti 'ye yazılan hakkı olan oylar hakkında gorusunu ıletıyor. İlçe secım kurulu her ıtırazı kabul etmıyor. Her ıkısıde gorevını yapıyor. Olayı carptırmayın, sızın genel baskanınız gıbı Anıtkabırde zıyaret defterıne gördüğü rüyayı yazmıyor... Ebet Muddet

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-04 21:21:34 @Mehmet Kulin

aktrol git yandaşlarını kandır söylediğine kendin bile inanmıyorsun provakatör

Beğenmedim! (0)
Avatar
mehmet kulin 2019-04-04 16:31:41

CHP nın yenı bıtme trollerı, sözum sıze, Alı baskanın ıtırazı ıle İlçe secım kurulunda kabul edılen, itiraz sonrası Ak parti 'ye yazılan hakkı olan oylar hakkında gorusunu ıletıyor. İlçe secım kurulu her ıtırazı kabul etmıyor. Her ıkısıde gorevını yapıyor. Olayı carptırmayın, sızın genel baskanınız gıbı Anıtkabırde zıyaret defterıne gördüğü rüyayı yazmıyor...

Avatar
Hasan Baki 2019-04-04 15:43:32

Aslan bu aslan. Halkın üzerine yığılmış bir İsu avukatı olan aslan pençesi.

Avatar
Lale Bakçı 2019-04-04 13:43:26

Reisin de böyleydi! Kendisine %26 zam aldı, sonra aaaaaa! enflasyon düşmüş diyerek emekli ve memura %10,19 zam verdi. Hayatınız bu maalesef. Yaşasın Fatma Kaplan Hürriyet, yaşasın demokrasi, yaşasın cumhuriyet.

Avatar
Musa Çağıran 2019-04-04 13:42:08

Ali; sorum çok basit. 1- Belge mi sahte, sen mi yalancısın? 2- Neden itirazlarınızın neredeyse tamamı Yahyakaptan sandıklarına? 3- Gerçekten tüm sandıkların yeniden sayılması sana akılcıl geliyor mu? 4- Hazımsızlık sorunu ile ilgili bir tedavi düşünüyor musun? 5- Akp ilçe başkanı olman ile İsu avukatı olman arasında nasıl bir bağ kuruyorsun?

Avatar
Çoşkun 2019-04-04 13:22:40

yalan bunların hücrelerine kadar işlemiş. kıyamet kopsa doğru yola gelmezler bunlar

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328