banner598
banner608
13 Haziran 2018 Çarşamba 14:54
İnce birinciliği kaptırmıyor
banner610

Medya Takip Merkezi’nin (MTM) sosyal medya çözümü DigiLUP’ın verilerine göre; siyasi liderler, sosyal medyada en fazla konuşulan konular arasında.

Muharrem İnce 1. Sırada
 

CHP’nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, bu hafta da birinci sırada yer aldı. Sosyal medya kullanıcılarından en fazla yorumu alan İnce’nin, 1.454.990 sosyal medya yansıması oldu.

Erdoğan’ın verilerinde artış var
 

Cumhur ittifakının cumhurbaşkanı adayı Recep Tayyip Erdoğan’ın bu haftaki sosyal medya yansımaları, geçen haftaya oranla arttı. Erdoğan’dan bahsedilen sosyal medya paylaşım adedi 1.437.885 oldu.

Demirtaş yükselişte
 

Diğer partilerin cumhurbaşkanı adaylarının sosyal medyada yansımalarında da değişiklik var.

Seçim yarışında tek kadın aday olan Meral Akşener, bu hafta 326.871 adet paylaşıma konu oldu.
 

Seçim çalışmalarını cezaevinden sürdürmesi ve sosyal medya paylaşımlarıyla öne çıkan Selahattin Demirtaş, 259.635 adet iletiye konu edildi.
 

Temel Karamollaoğlu’nun verileri bu hafta da azaldı ve bir alt sıraya yerleşti. Karamollaoğlu’nun bu haftaki sosyal medya yansıması 151.099 adet oldu.
 

Bu haftaki sıralamada da yerini koruyan ve sosyal medya yansımaları azalan, Doğu Perinçek’den 29.858 adet sosyal medya paylaşımında bahsedildi.

Son Güncelleme: 13.06.2018 20:24
Anahtar Kelimeler:
Medya Takip Merkezi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-13 15:04:41

Dün kendi kendime dedim ki acaba bir önceki Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde aday olsaydı bugün ülkemiz ne kadar güzel olurdu diye!

Misafir Avatar
ZEREN78 2018-06-13 17:00:53 @Ersoy Kandemir

Malesef Ekme...din faciası yaşandı... Gün gelir o da açığa çıkar ama, İlk tahminim, Bahçelinin oyun oynadı..Kemal bey de inandı...Zaferİ bahçelinin yani...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hacı 2018-06-13 22:29:42

Allah'ın izni ile bu aziz millet tayyip erdoğanın saraydaki koltuğunu devirip adalet teçelli edilecektir.Bu da böyle bilinen.

Avatar
Yüksel 2018-06-13 15:11:07

nasıl bir algı peşindesiniz anlamadım gitti kardeşim.

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-13 16:32:32 @Yüksel

Mert insanlar algı peşinde olmaz,o bakımdan gerçekleri yaşarız hep,adam gibi adam Muharrem İncenin kazanması gönlümüzden geçen onu deriz.Sen git kandırılanlarla kandıranlara sor o algı yönetimi sorunu ya da cemaatlere sor onlar çok seçer çamur at izi kalsın zihniyeti ile büyüdüklerinden!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hurriyet 2018-06-13 21:39:36

Her secim ayni muhabbet secim sonucun da ayni husran hala anlamiyorsunuz Anadolu sag gorusludur Anodlu da secimle Chp k a z a n a m a z

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-14 03:26:29 @Hurriyet

Asıl siz ankamıyorsunuz gidin BOP eşbaşkanıyım diyenleri seçin ama şakın LA DIRILDIK DİYE AĞLAMAYIN,milletin perişanlığı ortada,Gebze de işçi sendikal hak diye işten atılır,hastaneleri sel basar,kuyruklar oluşur,dış borç batağı her geçen gün büyür,ülkede bombalar patlar bir istifa eden olmaz,istihbarat şefini aylardır görmeyiz,darbeyi yapanları destekleyip büyütenler yüzsüzlük yapıp ona buna bok atar,sonra biz Anadoluda Chpye oy veren çıkmayacağına inanırız dersiniz ama ANADOLUYU KURTARAN ATATÜRKE VE TÜRK MİLLETİNE HAKARET EDENLERE AĞZINIZI DA AÇMAZSINIZ Dİ Mİ!

Beğenmedim! (0)
Avatar
KAZIM 2018-06-13 23:45:52

Bu algı değil tamamen kendini hayal Dünyasında görmek Türkiye ciddi bir devlet başınada gelecek olan sıradan biri olamaz

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482