banner783
banner826
banner828
26 Ocak 2019 Cumartesi 23:55
Hürriyet’in afişi için ayağa kalktılar!
banner728

CHP İzmit Belediye Başkan Adayı Fatma Kaplan Hürriyet D-100 karayolu ile eski Gölcük yolunun kesişme noktası olan, Perşembe Pazarı alanına, Kocaeli Adliyesi’ne ve Dolphin Alışveriş Merkezi’ne cephesi bulunan binanın dış cephesini kiralamış ve devasa pankartını astırmıştı.Fatma Kaplan Hürriyet’in fotoğrafının ve seçim sloganlarının yer aldığı pankart, AKP’ye büyük bir gol olmuştu fakat konuya itiraz geldiği bilgisine ulaşıldı.

İzmit Kaymakamlığı tarafından İzmit Belediyesi’ne konuyla ilgili bir yazı gönderildi. Gönderilen yazıda, Körfez Mahallesi Ankara Karayolu Caddesi, Kocaeli Plaza adresinde bulunan duvar giydirmesinin seçim takvimine aykırılığı sebebiyle kaldırılması istendi. Afişin önüne şimdilik branda çekileceği öğrenildi. Aynı yerinde kalacak olan afiş seçim yasağının sona erdiği 1 Mart günü itibariyle yeniden dev alanı kaplayacak.

 

Son Güncelleme: 27.01.2019 09:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sinan 2019-01-27 19:33:09

Anayasayı en başta kendileri çiğneyip,neyin peşindeler?Sibel hanım hazmedememistir. Tek taraflı demokrasi işliyorsa sonuç budur Allah büyük Eninde sonunda ineceksiniz o tahttan!

Avatar
Belediyeci 2019-01-27 12:07:04

Anayasanın yasakladıklarını takan yok troller seçim yasaklarını savunuyorlar

Avatar
hacı 2019-01-27 11:51:27

Selamünaleyküm arkadaşlar.Bu işler başkalarına tahammül edilmediği zamanlarda olan diktatörlüğe benziyor.

Avatar
Şinasi @Zenci musa 2019-01-27 11:11:57

kes tatavayı. afişten bu kadar çekindiğinize göre korku bayağı büyük

Avatar
Kerim 2019-01-27 11:08:55

Yasağı çiğneyen Kişileri haber diye paylaşmazsınız taraflı gazatecilik burdan net anlaşılıyor ,bu site haber yorumlarınız sayın Hürriyet’i desteklercesine olduğu için kazanacağınızı zannetmeyin.Bu millet neyin ne olduğunu artık daha iyi görüyor

Avatar
Çukurbağlı 2019-01-27 11:06:17

zenci ilkokulu dışarıdan torpillimi bitirdin

Avatar
Tercüman 2019-01-27 10:12:39

Milliyet'i tercih ediyorum,Hürriyet ikilesin.

Avatar
Zenci musa 2019-01-27 08:02:11

Seçim yasalarına aykırı afiş asılıyor. Sorsan hepsi hukukçu. Sokturunce ben mağdur oldum. Izmit i kazansanız böyle mı yöneteceksiniz?

Misafir Avatar
Şinasi 2019-01-27 11:11:57 @Zenci musa

kes tatavayı. afişten bu kadar çekindiğinize göre korku bayağı büyük

Beğenmedim! (1)
Avatar
Cemal 2019-01-27 00:50:27

Seçim yasağımı?
Meclis başkanı anayasayı çiğniyor diye bangır bangır bağırıyorlar. İ.B.B başkan adayı olman için istifa et diye . Ne takan var, ne kaale alan. Seçim yasağı varmışmış. Üstüne branda mı örtülsün müş??

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482