banner783
banner826
banner828
21 Ocak 2019 Pazartesi 14:24
Hürriyet-Gönül anketinden bakın ne sonuç çıktı!
banner728
Cumhuriyet Halk Partisi İzmit Belediye Başkan adayı Fatma Kaplan Hürriyet ile Adalet ve Kalkınma Partisi İzmit Belediye Başkan adayı Sibel Gönül’ün yarıştığı anketimiz sonuçlandı. 14 Ocak Pazartesi günü başlattığımız ve bugün itibariyle sona eren anketten kafa kafaya bir sonuç çıktı. İlk zamanlarda Hürriyet’in açık ara gittiği, sonrasında Gönül’ün farkı kapatıp öne geçtiği ankette bu sıralama sürekli değişti. Ve sonunda az bir oy farkıyla da olsa Sibel Gönül, anketi birinci tamamladı.

“Hangi ismi İzmit Belediye Başkanı olarak görmek istersiniz? Hürriyet mi, Gönül mü?” sorusu üzerinden gerçekleştirdiğimiz ankette 7882 kişi oy kullandı. Bu oyların 3978’i Sibel Gönül’e, 3904’ünü ise Fatma Kaplan Hürriyet’e verildi. Gönül ile Hürriyet arasındaki oy farkı 74’tü. Bunun yanı sıra ankete 302 kişi yorum yapıldı.


Son Güncelleme: 22.01.2019 15:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ters Köşe @Musa Sert 2019-01-22 10:53:25

Traşı kes, 16 yıllık seçim sonuçlarına bak, en doğru anket orada.

Avatar
El cevap @Ersoy Kandemir 2019-01-22 10:51:13

Aynı nakarat, hep aynı aynı, yarısı bayat........16 yıldır aynı nakarat.

Avatar
Erol 2019-01-22 02:32:28

Fatma hanım gece gündüz gezse yine de kazanamaz boşuna kendinizi kandırmayın.Gönül secimi alır.Sanki Fatma hanım kazansa bişeymı değişecek mucize mi gelecek ne olcak

Avatar
Tayyip 2019-01-22 00:10:22

Ahaha yalana bak yalana ahaha

Avatar
Mahmut p 2019-01-21 18:54:57

Sibel gonul kazanacak. Fatma balonu sönecek

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-21 18:33:26

Az kaldı az Akpliler gerekli cevabı alacak!

Misafir Avatar
El cevap 2019-01-22 10:51:13 @Ersoy Kandemir

Aynı nakarat, hep aynı aynı, yarısı bayat........16 yıldır aynı nakarat.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Musa Sert 2019-01-21 16:16:40

Yani bir gazete olarak böyle bir algı operasyonunun içerisinde olmanız düşündürücü. Ak troller girip ayrı ayrı ip lerden oy veriyor, ben biliyorum bir eski Akp'li olarak. Ayrıca; ankete aynı ip adresinden her gün bir oy verilebiliyor, ama aynı gün oy veremiyorsunuz. Önce sisteminizi gözden geçirin.

Misafir Avatar
Ters Köşe 2019-01-22 10:53:25 @Musa Sert

Traşı kes, 16 yıllık seçim sonuçlarına bak, en doğru anket orada.

Beğenmedim! (0)
Avatar
İZMİTLİ 2019-01-21 15:10:07

BU GERÇEK SONUÇ DEĞİL AKP TAŞIMA SEÇMEN GİBİ TÜM İLÇELEREİNE SİBEL GÖNÜLE OY VERME MESAJLARI YOLLANDI AMA NAFİLE İZMİTİ İZMİT SEÇMENİ BELİRLEYECEK GEBZE, BAŞİSKELE, DERİNCE, GÖLCÜK, KANDIRA KARTEPE DEĞİL

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482