banner830
banner826
banner840
banner828
05 Mart 2019 Salı 23:19
Hürriyet: "Fotoğrafımızdan korkanlara inat bu seçimi kazanacağız"
banner728

Millet İttifakı CHP İzmit Belediye Başkan adayı Fatma Kaplan Hürriyet, Yeşilova seçim irtibat bürosunu vatandaşlar ve partililer ile birlikte açtı. Coşkulu bir şekilde gerçekleştirilen açılışa CHP İl Başkanı Cengiz Sarıbay, CHP milletvekilleri Haydar Akar ve Tahsin Tarhan, İYİ Parti İzmit İlçe Başkanı Pelin Coştur Filiz ve çok sayıda vatandaş katıldı. Açılışta konuşan Hürriyet: “Bu desteğiniz bizimde inancımızı çok arttırıyor. Hep söylediğimiz bir şey var ayağımızı yere sağlam basıyoruz. Fotoğrafımızdan bile korkanlara inat, afişimizi hukuksuz bir şekilde indirmeye çalışanlara inat tüm iktidar gücüyle baskı yapmaya çalışanlara inat sözüm söz bu seçimi kazanacağız. Onlar bizim fotoğrafımızdan bile korkuyorlarsa biz zaten bu işi bitirmişizdir” dedi

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Müşteba @Sevim 2019-03-06 12:37:36

Senin gibiler rantı mamayı sever. Türkiyeyle Kocaeliyle İzmitle işiniz olmaz sizin

Avatar
Çoşkun @Kocaelispor lu 2019-03-06 12:36:08

aktroool

Avatar
Erol Şerit Taklası 2019-03-06 10:51:10

Mahallede kimsenin sevmediği 7x24 sarhoş gezip bol bol da Fatmaya küfür etmeyi ihmal etmeyen mahalle temsilcisi sırf belediye olurdu hasbelkader Fatmanın eline geçerse diye takla atıyor. Ya göründüğün gibi ol yada olduğun gibi görün Erol. Yeşilovalı varmı bu karede

Avatar
tepeköylü @YEŞİLOVALI 2019-03-06 10:29:42

ben oradaydım yeşilovalı korku fena sarmış sizi

Avatar
YEŞİLOVALI 2019-03-06 08:34:23

RESİMLERE BAKTIM YEŞİLOVALI KİMSE YOK
HANGİ MAHALLEDE AÇILIŞ OLDU.

Misafir Avatar
tepeköylü 2019-03-06 10:29:42 @YEŞİLOVALI

ben oradaydım yeşilovalı korku fena sarmış sizi

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kocaelispor lu 2019-03-06 00:13:33

Sizden korkan sizin gibi olsun topunuz gelin

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-06 12:36:08 @Kocaelispor lu

aktroool

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sevim 2019-03-06 00:09:52

Sen anca böyle afişle gündem de kal afiş indi afiş asıldı afiş açıldı afiş kapandı her Gün aynı haber ne yazık ne kadar yazık izmit i yönetmeye aday mış Leyla Atakan mış :)

Misafir Avatar
Müşteba 2019-03-06 12:37:36 @Sevim

Senin gibiler rantı mamayı sever. Türkiyeyle Kocaeliyle İzmitle işiniz olmaz sizin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mshmut 2019-03-05 23:52:18

Büyükşehir adayiniz nerde. Resimden korkanlar mi aday cikartmaya cesaret edemeyip halktan korkanlar mi kazanacak gorecegiz.

Avatar
Recep NUTLU 2019-03-05 23:49:42

Azrailin gelir kendi
Ne ağa der ne efendi
Sayılı günler tükendi
Yolun sonu görünüyor
Musa EROĞLU

banner845

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482