banner598
banner749
21 Mayıs 2018 Pazartesi 13:29
Hastane sırasında doktor fırçası..!
banner728

Kocaeli Devlet Hastanesi’nde bu sabah yaşanan olayda Kocaeli Devlet Hastanesi Ortopedi Kliniği’nde hoş olmayan bir durum yaşandı. İddialara göre ortopedi doktoru Hasan Onur Yaka odasından çıkarak sıra bekleyen yaşlı hastaları azarladı. Olaya şahit olan Volkan Berat Aslan sosyal medya hesabı üzerinden bir paylaşımda bulunarak yaşananları anlattı.

Arslan’ın paylaşımında şu ifadeler yer aldı: “Şu an yeni Kocaeli Devlet Hastanesi Ortapedi Polikliniğinde kuyruk bekliyorum. Sabah 10'da numara aldım. Ayak parmağımda çatlak var. Saatlerdir kapı önünde bekleyen insanlar doğal olarak kaynaştı ve sohbet ediyor. Kıymetli doktorumuz Hasan Onur Yaka kapı önündeki sese sinirlenip bir hışımla çıktı ve herkese fırça attı. ‘İlla öğle paydosuna mı çıkalım?’ diye yükseldi. Burada herkes acil servisten gelen ve acil durumda hasta. Saatlerdir bekliyoruz bir de fırça yiyoruz. İster çık molaya ister çıkma ey doktor efendi. Ben hasta olacağım sen de tedavi edeceksin. Şartların zorluğunu bana değil bakanlığa ilet... Doktorsun diye 80 yaşında amcaya teyzeye fırça atma hakkın yok...”

Son Güncelleme: 21.05.2018 16:19
Anahtar Kelimeler:
Kocaeli Devlet Hastanesi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
.... 2018-05-26 01:04:06

Öncelikle doktorlarımıza bulaşmayın orası hastane . Doktorun konsantre olmasını istiyorsan Susacaksınız orası muhabbet edilecek yer değil .

Avatar
musa yamanolmayan @Musa Adıyaman 2018-05-23 23:38:54

sen kafana güveniyorsun herhalde . gelesene sendeki kafayı bir görelim biz..

Avatar
tepki 2018-05-23 23:35:52

musa adıyaman'cığım, gülüm dikenim... millete gülüm, (..)cığım.. derken iyide.. sana kardeş denildiğinde "ne ayaksın diyerek " tepki gösteriyorsun ki... eski mesajlarina bak.. senin ne ayak olduğın belli.. bir sıkıntın olmuş hastanede belli ama bunun çözüm yolu burası değil... bak haber bile sağlık haberlerinde değilde siyasi haberlerde yayımlanmış.. kocaeli barış gazetesininde niyeti belli.. hasan onur YAKA gibi işini gücünü hakkıyla yapanlara bulaşmayın...

Avatar
Hakkı 2018-05-23 21:14:36

Başaramayacaksınızzzzz

Avatar
Musa Adıyaman 2018-05-23 00:17:36

Gülnaz çok şikayetçiysen daha az gürültülü bir iş yap gülüm. Kardeş mardeş ne ayaksın sen? Alayınız aynı kalemden çıkmış gibi savunmaya geçmiş durumdasınız. Yemedik biz bunu.

Avatar
Atalay ö 2018-05-22 23:14:54

Bu insanlara yaranılmaz kimbilir kapının önünde nasıl bağıra bağıra konuşuyorlardı.
Saatlerdir bekliyorum diyen saygısız bir saatte 3 ayrı polikliniģe muayene olunuyor orda. Utanmadan birde doktorun adını vermiş herkes o doktorun iyi bir insan iyi bir doktor olduğunu bilir. Ayıp ayıp sizde sosyal medyada şımaranların hepsini haber yapıyorsunuz bu mu gazetecilik.

Avatar
baran kanar 2018-05-22 21:46:12

Hangi memur insanlara fayda sağlamak adına kendi hakkı olan molaya gitmez. bu hangi devlet dairesinde hangi bankada hangi işletmede olabilir ki bu hasta Efendi onda olmayan vasfınızın altında ezilmiş ki böylesine bir erdemi farkedememiş. Allah sizden ve sizin gibilerden razı olsun.

Avatar
Osman Yıldırım 2018-05-22 20:15:19

Olayın ne olduğunu anladık yanlı haber anlayışı ya da bu haberi yapan bu olayı yaşayan arkadaşın akrabası tanıdığı. Çamur at izi kalsın diyorlar. Doktor beyin yerinde olsam ikisini de dava ederim hatrı sayılır bir tazminat alacaktır. Herkes haddini bilerek haber yapacaktır

Avatar
Mert 2018-05-22 19:39:55

Kendisi beni de tedavi etmistir Allah ondan razi olsun ,eline telefon alan yazip ciziyor saglik sistemi ne hale gelmis siz hala doktor karalamak pesindesiniz nasil bir habercilik bu,bilmeden etmeden haber yapiyorsunuz doktoru karalayin prim yaparsiniz dimi o da ozele kacar hocama hastane mi yok bir de utanmadan hedef gosteriyorsunuz

Avatar
Anil Gurtan 2018-05-22 18:25:38

Adam gibi haber yapin doktoru karalamayin alirim aklinizi

Avatar
İlknur 2018-05-22 16:41:22

Hasan onur bey kizimin doktoru kendisinden Allah razi olsun cok fedakâr oldukcada anlayisli saygili biri oğle molasina bile cikmayip kizimla ilgilendi kiniyorum bu tarz soylenimleri

Avatar
Ayşe 2018-05-22 16:32:18

Çok şaşırdım.. Çok nazik bir doktordur Hasan Onur Yaka.. Arkadaşın dr beye efendi diye hitap etmesinden belli ne halt olduğu.. Doktoru değil seni kınıyorum siddetle eyyyy hasta efendi..

Avatar
İbrahim 2018-05-22 16:12:04

doktorlar 40,50 yaşında bile lise öğrencisi gibi çalışıyor Neden sağlığımız için...öyleyse kıymetini bilelim....

Avatar
Dilek 2018-05-22 15:36:11

Hasan Onur Yaka çalışma arkadaşım olması dışında hem çok iyi bir hekim hem de çok iyi bir insandır. Öğle arasında bile çalışır hafta sonu bayram seyran bilmez. Herkesle ilgilenir konuşur rahatlatır. Tanı ve tedavi konusun da da 10 numaradır.. Kendisine büyük haksızlık ediliyor bu haberde.Beni bilen bilir kimseyi kayırmam ,hakkı ve haklıyı elimden geldiğince gözetir ezilenden yana olurum.. Sonuna kadar Hasan Onur YAKA ya haksızlık ediliyor diyorum.

Avatar
Emrah 2018-05-22 15:27:24

Haberi yapan adam başka haber yok gündemi doktora karşı düşmanlık kin nefret nifak tohumları serpmek toplumsal linçe maruz bırakmak için yaptığı ortada

Avatar
Şakir 2018-05-22 14:57:36

Doktor bey insiyatif kullanarak öğle tatiline çıkmamış bi zahmet kapısında muhabbet edilmesinde kendi sesini duysun hastalar ne dediğini anlayabilsin...doktor efendi diyen şahıs da zaten kendini belli ediyor karşındaki sıradan bi memur değil beynin basmıyor olsada

Avatar
Recep Yılmaz 2018-05-22 13:52:49

Hasan Onur Yaka nın ;İnsanlığı, doktorluğu,mesleğine bağlılığı tartışma konusu bile olamaz. İyi ki varsın hocam Allah yolunu açık etsin...Sıra beklerken doktorumuz hakkında edilen duaları ve iyi dilekleri yazsam kitaplar olur..Yolun açık olsun ...Allah seni sevdiklerine ve hastalarına bağışlasın. ...

Avatar
Adapazarlı 2018-05-22 12:12:00

Bu haberi akrabamın haber vermesi ile gördüm. Yazmamım sebebi o gün doktor beyin hastası olmam ve bende sırada bekliyordum.Sırada bekleyen bir arkadaş sürekli doktoru rahatsız edip duruyordu ,sanırım bir an önce içeri girmek istiyordu.Doktor dayanamayıp dışarı çıkarttı ve çıkıp hepimizi gösterip bunların hakkı ne olacak tek sen misin gibi sözler söyledi. Hatta Dr. Bey öğlen arasında bile çalışıyordu. Ortalığı karıştıran artist diyebileceğimiz arkadaş bağıra çağıra laf söyledi Doktor bey nezaketle güvenliği çağırdı ve olayı çok güzel kapattı ve muayenesine devam etti.
Doktorlarımıza sahip çıkmak gerekir.Doktor Onur bey bu olayda kesinlikle haklı.Çarpıtma haberiniz kınıyorum.

Avatar
Vatandaş 2018-05-22 11:41:56

Bu doktor hakkında tanıdığım bir çok kişi kefil oluyor bu olayda bir çarpıtma provakasyon var belli ki doktorları bu kadar kolay harcarsak yakında doktorsuz kalır şifacılardan medet umarız

Avatar
Mehmet demir 2018-05-22 11:27:03

Bi sosyal medya paylaşımıyla bu haberi yapan arkadaş acaba ne iş yapıyo.. gazeteci olmadığı kesin, olmamalı, eğer gazeteci olarak geçiniyorsa patronu hemen işine son vermeli.. ayıptır, günahtır...

Avatar
.. 2018-05-22 10:57:56

Ateş olmayan yerden duman cikmaz boşa debelenmeyin hocanın arkadaşları

Avatar
Osman 2018-05-22 10:40:50

Anlatan üfürüyor kimse yaşlı insana bağırmaz bu arkadaş rapor istemiştir ayak bunlar. Doktor efendi ağzı bile nasıl bir tarzı olduğunu gösteriyor

Avatar
Barış 2018-05-22 10:36:14

Hakli olmak onemli ama dahada onemlisi hakli kalabilmek.
Eger hadise anlatildigi gibi yasandiysa
Dr bey hakli iken haksiz duruma dusmus .
Ses yapan hastalara bagirma degilde uslubunca uyarsa idi ozaman
haklida kalabilirdi

Avatar
Hasan 2018-05-22 10:05:17

Doktorlar büyük özveri göstermese bu hastaların hepsi mağdur olur. Saatlerdir sıra bekleyen arkadaş, içeride saatlerdir çalışan doktorun halinden anlamıyor. Bir doktor günde 40 hasta bakıp üstüne bakmayacam da diyebilir. Eğer bir doktor günde 150 hasta bakıyorsa eğer hastalarında ona yardımcı olması lazım.

Avatar
Hande 2018-05-22 09:04:23

Evet bende hasan beye çok kez muayene oldum çok saygılı ve düzgün davranan hatta ben hayatımda by kadar ilgili ve herşeyi açıklayan yardımcı olan bir doktor görmedim yazık yani bi hareketiyle böyle haberler yapmak

Avatar
Hekim 2018-05-22 08:59:52

Bazen dışarıdaki gürültüden içerdeki hastanın sesini duyamazsın,yani işini yapamazsın ,o yüzden doktorun çıkıp uyarması kadar dogal birşey olamaz.
Yıllardan beri bazı politikacılarında desteği ile sağlıktaki sorunlar doktorlara fatura edilmistir.Sınavlarda yüksek dereceyle girip ,mezun olunca yurdun en ücra yerine kadar gidip ,gece gündüz kapasitesinin 5 katı çalışan doktorlara saldırılar gün be gün artmıştir.
Böyle hastane koridorunda ki bir uyarı dahi doktor ismi de verilip ,bir de haber yapilmistir.
İnanin ki bu ülkede hekimlik yapmak artık cekilmez hal almıştır.

Avatar
zeren78 2018-05-22 08:31:07

Doktor haklıdır..

Avatar
Adem 2018-05-22 04:05:52

Anlamadığım arkadaşın biri sosyal medyaya kafasına göre yorum yapması sizde bunu kesin gibi isim vererek haber yapmanız medyanın hali sağlıktan da kötü

Avatar
Mehmet Erdemir 2018-05-22 04:02:10

Niye gürültü yapmayın dedi acaba? Hastaları daha iyi dinlemek için olabilir mi❓

Avatar
Saglikciya adalet 2018-05-22 04:00:58

Hangi hakla doktor ismi verip insalari karalama kampanyasi yapiyorsunuz.siz böyle yaparak işinizi duzgünmü yapiyosunuzda insalarin insanlari yargiliyosunuz biktik bu reyting ugruna saglikcilari karalamanizdan.

Avatar
Güvenlik 2018-05-22 01:43:31

Hasan hocayı bilirim, adam öğle arasına çıkmaz hasta bakar, içerde hasta varken kapının önünde muhabbet etmekte ne gidip iki adım ötede muhabbet edersin, hem ben eminimki hasan hocam yaşlılara kötü davranmaz, bu arkadaş ‘ben gazetecüyüm benü önce alun ‘ deyip yüz bulamayınca iftira atıyor. Sizde bunu haber diye yayınlayın pehhj

Avatar
Uğur tepelek 2018-05-22 01:31:39

Hastane ortamında sessiz olunmalıdır. Bu kural hasta olmakla yaşlı olmakla ilgisi yoktur ve bunu herkes bilir. Sözleri söyleyen doktora karşı çıkan vatandaşın tavrı ise son derece ukalaca. Meyveli ağacı taşlamak bunu da sosyal medyada manşet yapıp sonra da gazetede manşetlemekse kendini taşlamak olsa gerek. Gazeteye de ukala vatandaşa da ve hastane de gürültü yapan herkese ayıp

Avatar
Dr Fatih 2018-05-22 01:23:23

Vatandaş kuyruğu bozar,aman uyarma,vatandaş hastane ortamında bağıra çağıra konuşur aman uyarma.Alıp ilkokula tekrar eğitemeyeceğine göre kim düzeltecek bu vatandaşı.Yan poliklinikte sıra bekleyen migren hastasına sor bakalım gürültüden hoşnutmu? Hastane lan orası

Avatar
Orhan 2018-05-22 00:15:26

Doktor olmak hasta olmak zor buülkede yabancı devletlerde böyle birşeyin olması nedense yokgibi toplumda herkes gergin herkes mutsuz umutsuz kimse hakkı olanı alamıyor kimse işinin verdi verginin hakkı nı alamıyor hizmet alamıyor bizler çalışıyoruz siyasetçileri besliyoruz sanki onlar için çalışıyoruz çalışmak zorundayız bizim toplumumuzdan bir cacık bile olmaz bende dağil kimse yaptığından dolayı hesaba çekilmeyecek sanmayalım

Avatar
Arif 2018-05-21 23:59:41

Olay net Dr işini ses gürültü den yapamamış haklı olarak sessiz olun demiş git Kahvehane ye dedikodunu yap

Avatar
Gülnaz 2018-05-21 23:51:02

Herkesin işinin karşılığını ne kadar alıp almadığı tartışmaya açık bir konu elbette bir deli kuyuya bir taş atar bin kişi çıkaramazmış Musa kardeş sen yorulmadan para kazananlardansın herhalde olayı biri kendine göre yorumlamış herkes tanımadan yorum yapıyor bir gününü ayırıp buyur gel kim neyi ne kadar hak ediyor bir fikrin olur belki

Avatar
Vatandaş 2018-05-21 23:11:58

İşini en düzgün yapan insanlardan biridir Hasan Onur yaka

Avatar
Hatice Kandaz 2018-05-21 21:46:41

Aynı kalemden farklı isimlerle doktora övgü dolu mesajlar romanını okudunuz sayın okurlar :)) yemedik ama biz bunu onz göre :)

Avatar
Musa Adıyaman 2018-05-21 21:42:59

Gülnazcığım ya merak ettim ben şimdi? Dokyor bunca çile ve eziyet çekerek taa sabahın 9'undan akşam 16.00'a kadar bedava amme hizmeti mı veriyor? Hangi ameliyat karşılığında döner sermayeden pay almıyor? Bedavadan hikaye anlatma. Yaşlı insanlar güdüktü bike tapsa kimsenin kimseye bağırma hakkı yok. Delinin teki çıkıp doktora kafayı koyunca kötü olur sonra!!!

Misafir Avatar
musa yamanolmayan 2018-05-23 23:38:54 @Musa Adıyaman

sen kafana güveniyorsun herhalde . gelesene sendeki kafayı bir görelim biz..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Murat genc 2018-05-21 21:24:09

O yaslilar yapacak is bulamamis hadi hastaneye gidip sohbet edelim demis abartincada doktordan fircayi yemisler bunlar hasta yasli hangi zihniyetle bagara bilirsin insanlara empatiyi yaslilari anneniz olarak dusunun yada onlarin yerine kendinizi koyun

Avatar
Gülnaz 2018-05-21 19:16:28

Güzel yurdumun duyarlı evladı keşke acilden gelmiş acı içinde nasıl oluyorsa muhabbetin ve kaynaşmanın dozunu ayarlayamayan vatandaşıma sahip çıkan arkadaşım keşke azıcık elini vicdanına koyup öyle yorum yapsaydın Dr keyif içinmi yoksa içerde ki hastayı dışardaki gürültüden muayane edemediği için öyle bir tavır sergilemiş olabilir mi acaba kim bilir kaç insane çare olmuş bir insanı böyle olaylar için haber konusu yapmak ne acı keşke azıcık zahmet edilip günde kaç hasta bakıyor kaç ameliyat yapıyor ne kadar insana hayrı dokunmuş onları araştırsaydınız adalet böyle sağlanmaz Biraz haddimizi bilelim doktor efendi nedir yazık

Avatar
Vatandş 2018-05-21 18:56:02

Bu dr çom tatlı saygılı,işine en önemliside insanlara saygılı biri hastalarla çok yakından ilgilenen ve işini düzgün yapan biri. Birilerini karalamak bu kadar ucuz olmamalı.

Avatar
Erdinc 2018-05-21 18:29:54

Selam Çalışanlar için akşamda bazı branş doktorları birer hafta ve cumartesi çalışmalı ki işte olanlar işinde olmasın

Avatar
Saglikci 2018-05-21 18:27:36

Ya doktorlukta zor hasta olmakta zor ama yasli insanlara bagirmak asaletsizlik kendi anne babasina bagirabilirmiydi bence doktora yakismamis daha olgunlasmamis o yuzden millet ozele kaciyo yazik

Avatar
mürüvvet suğan 2018-05-21 18:01:15

ben adı geçen doktorun hastasıydım pazar günü gelip tedavimi yapmıştı dışardaki gürültü ise gerçekten çok kötü oluyor ben bizzat yaşadım kimse sırasını beklemiyor doktor bey ismen çıkıp çağımasa kırık kolumla z sonuç bil alamayacaktık ben kesinlikle haklı bir yanı olduğunu düşünüyorum yoksa sevgi ve saygı dolu bir insanbirazda suçu kendimizde arayalım

Avatar
Vatandaş 2018-05-21 17:34:01

Dr içeride hemde öğle arası muayene yaparken dışarıda bekleyenlerin birbiriyle yada telefonla konuşarak gürültü yapmalarına karşı tepki göstermesi gayet insani bir davranış,orası hastahane kahvehane yada stad değil,biraz empati yapın lütfen.

Avatar
Sumeyye 2018-05-21 16:37:46

Herzaman bu böyle olmus dur meyve veren ağaç taslanir.doktor bey işini çok iyi yapan biri bende hastasıydim ses den rahatsız olup uyardiysa bile hemen abartilmisdir

Avatar
Türkmenoğlu 2018-05-21 15:35:37

Doktorda haklı.öğlen paydosuna çıkmadan hasta bakıyorsa millet biraz saygılı olmalı.konuşacaksa sessiz konuşsun bi zahmet

Avatar
Asi 2018-05-21 14:32:26

7 yıldır ben bu hekimle çalışıyorum hastalar için gece gündüz nasıl çırpındığını , nasıl bir özveriyle çalıştığını biliyorum. Böyle bir olay yaşandıyasa bile bu içerek hastayı düşündüğü içindır.yorum yaparken biraz insaflı olun yarın bir gün o insana muhtaç kalacağınız canınızı emanet edeceğinizi unutmayın.kıymetini bilin derim Kocaeli için büyük bir değerdır kendisi...

Avatar
Arif 2018-05-21 14:15:24

İsmi gecen doktoru cok iyi tanıyorum hastalar mağdur olmasın diye öğle yemeğine gitmeyen dünya tatlısı insana saygısı olan adam gibi adamdır birilerine bagırmışsa içerdeki hastasına yapılan saygısızlıktandır insanların ilk ben giricem diye durmadan hesap sormasındandır bunun gibi birçok sebeb vardır ve böyle yaparak güzel insanları mesleklerinden soğutuyoruz

Avatar
Onemsiz 2018-05-21 14:11:35

Niye hep doktorlar tarafından bakıyorsunuz işçi 3 vardiya çalışıyor.Doktor yok demeyin var onlar niye üç vardiye çalışmıyor çünkü işlerine gelmiyor o zaman bakın bakim yığılma olur mu gece rahatsızlanan acile sonra poliklinik e geliyor hasta çoğalıyor üç vardiya olsa böyle olmazdı.....

Avatar
bülent yıldız 2018-05-21 14:09:48

kimse bahaneler üretip doktoru haklı göstermesin,sabah o göreve gelirken böyle olacağını bilmiyormuydu,görev yaptığı diğer günler farklimıydı,sebep ne olursa olsun yaşlı insanlara bağırmak,hakaret etmek kimsenin haddi değildir,özür bekliyoruz.

Avatar
ayhan 2018-05-21 14:03:00

şu iki aydır hastanelerde acayip işler oluyor.doktorlar tam anlamıyla çalışmayıp.sıra var muayene odalarının önünde.gecen hafta kocaeli umuttepe üniversite hastanesine ortopedi bölümüne gittim alalhım.oda ne sanırsın savaş ayın haber yaptıgı yıllar...utandım hastanenin o anki görüntüsüne.meger hergün öyleymiş.saglık bakanlıgına buradan çagrı yapıyorum...mr ve tomografi içinde 4 ay 5ay ileri tarihe gün veriliyor...aklıma şu geliyor.SEÇİME YAKINMI BU OLAYLAR YÜKSELDİ.POLİTİK BİR EYLEMMİ VAR

Avatar
Vatandaş 2018-05-21 13:51:57

Ne yapsın adam. Ülkede hala doktor sayısı yetersiz. Günde 150 hasta bakan doktora çok da suç bulmamak gerek.

Avatar
Dr Ersoy Kandemir 2018-05-21 13:51:46

Bir hekime günde kaç hasta muayene ettirdiklerini sormayan vatandaş,bu halkın başına ne ilk böyle giderse de ne de son olacak,Tabipler Odasına sesleniyorum,meslektaşlarımıza sesleniyorum,bir hekimim bakması gereken maksimum hasta sayısı tüm dünyada belli,biz de kimse ağzını açmıyor,hekim muayenesini yapamaz hale getiriliyor,bu ilin yöneticileri CEMAATÇİ ZİHNŞYETLERLE bu işi becerimiyorlar yıllardır,vatandaşa kıymet vermiyorlar verseler her hekime uygun çalışma ortamı yaratırlar kastettiğim sadece binalar değil,hasta çoksa daha fazla hekim almaları gerekli,koruyucu hekimliği ağzına almayan,doktor olarak randevu istediğim il sağlık müdürü tehdit ediyor diye polis çağıracak kadar şeref yoksunu olursa bu ilde vatandaşlar doktorlar ne yapsın,meslektaşlarımın çoğu ağzını açmıyor,korkutuluyor,ama bir gerçeği unutmamalarında fayda var,Atatürk ilke ve inkilaplarından uzaklaşıldıkça milletimiz daha fazla perişan olmakta.Sayın il valisinin dünyadan haberi yok,beyfendi adama sorarlar senşn emrindeki idareciler çatır çatr iftira atıyor yardımcına kadar,sebep ne ki,ben söyleyeyim “O KADAR HUKUKUN DIŞINA ÇIKTILARKİ BAZILARI,aciz akıllarıyla bunu örtttüklerini sanıyorlar,ama ben başta siz herkese bu hukuksuzlukların hesabını bir vatandaş olarak soruyorum hep,cevap ne biliyormusunuz?Lütfen il sağlık müdürü ve başhekim istifa etsinler,bu tip idareciyi ben istemiyorum İZMİTİMİZDE

Avatar
Bahadır 2018-05-21 13:48:57

Paylaşımda bulunan arkadaşın yorumlarına katılmıyorum. Tüm poliklinik katları çok kalabalık ve müthiş gürültü ve uğultu oluyor. Doktor hemşire vs. personel sabahtan akşama haftanın 5 günü bu çileyi çekiyor. Hastane akustiğini gözden geçirmek ve gereğini yapmak hastane yönetiminin işi doktorların değil. Doktorlara, hemşirelere ve hastane personeline anlayışlı olmalıyız.

Avatar
gerek yok 2018-05-21 13:36:33

insanlık hali olur öyle şeyler mübarek ramazan ayında hoş görmek lazım.hiçbir insanın bir günü bir gününü tutmaz ..yarında haksız yere biri ona bağırır normaldir

banner761

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482