banner598
banner608
banner654
21 Mayıs 2018 Pazartesi 13:29
Hastane sırasında doktor fırçası..!
banner610

Kocaeli Devlet Hastanesi’nde bu sabah yaşanan olayda Kocaeli Devlet Hastanesi Ortopedi Kliniği’nde hoş olmayan bir durum yaşandı. İddialara göre ortopedi doktoru Hasan Onur Yaka odasından çıkarak sıra bekleyen yaşlı hastaları azarladı. Olaya şahit olan Volkan Berat Aslan sosyal medya hesabı üzerinden bir paylaşımda bulunarak yaşananları anlattı.

Arslan’ın paylaşımında şu ifadeler yer aldı: “Şu an yeni Kocaeli Devlet Hastanesi Ortapedi Polikliniğinde kuyruk bekliyorum. Sabah 10'da numara aldım. Ayak parmağımda çatlak var. Saatlerdir kapı önünde bekleyen insanlar doğal olarak kaynaştı ve sohbet ediyor. Kıymetli doktorumuz Hasan Onur Yaka kapı önündeki sese sinirlenip bir hışımla çıktı ve herkese fırça attı. ‘İlla öğle paydosuna mı çıkalım?’ diye yükseldi. Burada herkes acil servisten gelen ve acil durumda hasta. Saatlerdir bekliyoruz bir de fırça yiyoruz. İster çık molaya ister çıkma ey doktor efendi. Ben hasta olacağım sen de tedavi edeceksin. Şartların zorluğunu bana değil bakanlığa ilet... Doktorsun diye 80 yaşında amcaya teyzeye fırça atma hakkın yok...”

Son Güncelleme: 21.05.2018 16:19
Anahtar Kelimeler:
Kocaeli Devlet Hastanesi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Arif 2018-05-21 14:15:24

İsmi gecen doktoru cok iyi tanıyorum hastalar mağdur olmasın diye öğle yemeğine gitmeyen dünya tatlısı insana saygısı olan adam gibi adamdır birilerine bagırmışsa içerdeki hastasına yapılan saygısızlıktandır insanların ilk ben giricem diye durmadan hesap sormasındandır bunun gibi birçok sebeb vardır ve böyle yaparak güzel insanları mesleklerinden soğutuyoruz

Avatar
Bahadır 2018-05-21 13:48:57

Paylaşımda bulunan arkadaşın yorumlarına katılmıyorum. Tüm poliklinik katları çok kalabalık ve müthiş gürültü ve uğultu oluyor. Doktor hemşire vs. personel sabahtan akşama haftanın 5 günü bu çileyi çekiyor. Hastane akustiğini gözden geçirmek ve gereğini yapmak hastane yönetiminin işi doktorların değil. Doktorlara, hemşirelere ve hastane personeline anlayışlı olmalıyız.

Avatar
Vatandaş 2018-05-21 13:51:57

Ne yapsın adam. Ülkede hala doktor sayısı yetersiz. Günde 150 hasta bakan doktora çok da suç bulmamak gerek.

Avatar
Dr Ersoy Kandemir 2018-05-21 13:51:46

Bir hekime günde kaç hasta muayene ettirdiklerini sormayan vatandaş,bu halkın başına ne ilk böyle giderse de ne de son olacak,Tabipler Odasına sesleniyorum,meslektaşlarımıza sesleniyorum,bir hekimim bakması gereken maksimum hasta sayısı tüm dünyada belli,biz de kimse ağzını açmıyor,hekim muayenesini yapamaz hale getiriliyor,bu ilin yöneticileri CEMAATÇİ ZİHNŞYETLERLE bu işi becerimiyorlar yıllardır,vatandaşa kıymet vermiyorlar verseler her hekime uygun çalışma ortamı yaratırlar kastettiğim sadece binalar değil,hasta çoksa daha fazla hekim almaları gerekli,koruyucu hekimliği ağzına almayan,doktor olarak randevu istediğim il sağlık müdürü tehdit ediyor diye polis çağıracak kadar şeref yoksunu olursa bu ilde vatandaşlar doktorlar ne yapsın,meslektaşlarımın çoğu ağzını açmıyor,korkutuluyor,ama bir gerçeği unutmamalarında fayda var,Atatürk ilke ve inkilaplarından uzaklaşıldıkça milletimiz daha fazla perişan olmakta.Sayın il valisinin dünyadan haberi yok,beyfendi adama sorarlar senşn emrindeki idareciler çatır çatr iftira atıyor yardımcına kadar,sebep ne ki,ben söyleyeyim “O KADAR HUKUKUN DIŞINA ÇIKTILARKİ BAZILARI,aciz akıllarıyla bunu örtttüklerini sanıyorlar,ama ben başta siz herkese bu hukuksuzlukların hesabını bir vatandaş olarak soruyorum hep,cevap ne biliyormusunuz?Lütfen il sağlık müdürü ve başhekim istifa etsinler,bu tip idareciyi ben istemiyorum İZMİTİMİZDE

Avatar
Asi 2018-05-21 14:32:26

7 yıldır ben bu hekimle çalışıyorum hastalar için gece gündüz nasıl çırpındığını , nasıl bir özveriyle çalıştığını biliyorum. Böyle bir olay yaşandıyasa bile bu içerek hastayı düşündüğü içindır.yorum yaparken biraz insaflı olun yarın bir gün o insana muhtaç kalacağınız canınızı emanet edeceğinizi unutmayın.kıymetini bilin derim Kocaeli için büyük bir değerdır kendisi...

Avatar
gerek yok 2018-05-21 13:36:33

insanlık hali olur öyle şeyler mübarek ramazan ayında hoş görmek lazım.hiçbir insanın bir günü bir gününü tutmaz ..yarında haksız yere biri ona bağırır normaldir

Avatar
Adapazarlı 2018-05-22 12:12:00

Bu haberi akrabamın haber vermesi ile gördüm. Yazmamım sebebi o gün doktor beyin hastası olmam ve bende sırada bekliyordum.Sırada bekleyen bir arkadaş sürekli doktoru rahatsız edip duruyordu ,sanırım bir an önce içeri girmek istiyordu.Doktor dayanamayıp dışarı çıkarttı ve çıkıp hepimizi gösterip bunların hakkı ne olacak tek sen misin gibi sözler söyledi. Hatta Dr. Bey öğlen arasında bile çalışıyordu. Ortalığı karıştıran artist diyebileceğimiz arkadaş bağıra çağıra laf söyledi Doktor bey nezaketle güvenliği çağırdı ve olayı çok güzel kapattı ve muayenesine devam etti.
Doktorlarımıza sahip çıkmak gerekir.Doktor Onur bey bu olayda kesinlikle haklı.Çarpıtma haberiniz kınıyorum.

Avatar
ayhan 2018-05-21 14:03:00

şu iki aydır hastanelerde acayip işler oluyor.doktorlar tam anlamıyla çalışmayıp.sıra var muayene odalarının önünde.gecen hafta kocaeli umuttepe üniversite hastanesine ortopedi bölümüne gittim alalhım.oda ne sanırsın savaş ayın haber yaptıgı yıllar...utandım hastanenin o anki görüntüsüne.meger hergün öyleymiş.saglık bakanlıgına buradan çagrı yapıyorum...mr ve tomografi içinde 4 ay 5ay ileri tarihe gün veriliyor...aklıma şu geliyor.SEÇİME YAKINMI BU OLAYLAR YÜKSELDİ.POLİTİK BİR EYLEMMİ VAR

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482