banner726
banner677
banner655
23 Mayıs 2018 Çarşamba 11:45
Güvendiği  dağlara  kar yağdı..!
banner719

Adalet ve Kalkınma Partisi’nde (AKP) liste yankıları sürüyor.

Kocaeli’de 13 kişilik listenin “seçilebilir” bölümünde neredeyse hiçbir değişiklik yapmayan parti yönetimi pek çok ismi de hayal kırıklığına uğrattı.

Listeye en çok üzülen isimlerden biri de Haluk Mamik’ti.

AKP’den milletvekili aday adayı olan ve sık sık Kars-Ardahan-Iğdırlılar Vakfı’nın da (KAI) desteğini aldığını dile getiren Mamik, yoğun bir kulis içerisindeydi.

Aday gösterileceği konusunda hayli inançlı olan işadamı Mamik, Başiskele’deki Soğuksu tesislerine kalabalık bir grupla gelmişti. Liste açıklanmadan önce hayli keyifli olduğu gözlenen aday adaylarından biri olan Haluk Mamik’i AKP Genel Merkezi pek çok aday adayı gibi listesine koymadı.

Soğuksu Tesisleri’nde listenin açıklanmasıyla birlikte Mamik’in yaşadığı hayal kırıklığı ise yüzüne ve duruşuna yansıdı. Çok sayıda aday adayının üzüntüyle ayrıldığı Soğuksu tesislerinden geriye bu görüntüler kaldı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-05-26 02:49:32

Haluk Mamik Dini bütün çok çalışkan dürüst yardımsever Başarılı bir iş adamıdır. Aday olsaydı her partiden oy kzandırabilecek bir kişidir. Yorum yapan arkadaşlar Haluk beyi gerçekten tanıdıklarına inanmıyorum.Haksız eleştiri ve suçlama yapmışlar.MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR. Adam gibi adamdır yolun başındasın haluk kardeşim yılmak yok yola devam .

Avatar
Millet 2018-05-25 18:17:04

Nasıl esnaf olmuş adam sınıfına girmiş ki tam bir ezik itilmiş kakailmis tipi var

Avatar
doğan 2018-05-24 08:44:30

Genel Merkez birşey biliyorki Mamik i tercih etmemiş...
zaten pek sevilmeyen birisi... kasılmaktan başka birşey bilmez .. yerinde bir karar ..

Avatar
Davut 2018-05-23 21:13:54

İl başkanları aday olamayacak teşkilatın tozunu toprağını yutacak.sen gelcen aday olcan bu kadar kolaymı yaa

Avatar
Tavukçu bedri 2018-05-23 20:18:39

Sabahtan akşama kadar Tayyip beyi kötüleyen birinin Akp ye aday olması gerçekten çok gülünç bir durumdu :)

Avatar
Kuyumcu 2018-05-23 20:10:10

Haluk namik çarşı esnafına sorun. kendi egolarıyla hareket eden biri nasıl olurda AKPden aday olur

Avatar
Zekeriya tanrıkulu 2018-05-23 20:09:21

Böyle biri seçilseydi eğer AKP ye asla oy vermezdim kendine hayrı olmayan adamın kocaeliye mi olacaktı.

Avatar
Ayhan bilek 2018-05-23 20:07:23

Memleketten perişan bir şekilde gelip burada ufak tefek bir şeylerin sahibi olupta sonrada ben iş adamıyım işimin başarısını milletvekiline de taşıyacağım diyerek ancak kendini kandırırsın

Avatar
Musa yılmaz 2018-05-23 20:04:18

Dün bu arkadaşı bir gazetede haberini okudum diyor ki eğer eskiler aday olmasaydı ben kesin adaydım. dokuzuncu ve 10. Sıradakilerinide tanımıyorum diye bir beyanat vermiş arkadaşım o 108 kişi içerisinde tek okumamış ve hiçbir özelliği olmayan altı boş insan bir tek sensin seni Ömer göğerçin mi listeye yazmıştı herkes kilosuna göre boyuna göre Aday olmalı

Avatar
Fatih avcı 2018-05-23 20:01:30

İzmitte rahmetlik adem tüysüz vardı dikkat edersen ona çok benziyor oda son zamanlarında bu arkadaş gibi gazetelerin reklam sağda solda kendini gösterme çabaları vardı. Allah esirgesin

Avatar
soğuk 2018-05-23 16:54:46

haluk mamik soğuk su içsin sevilmeyen biri

Avatar
garnitür maho 2018-05-23 16:06:07

oradakiler sadece garnitür. dede ibo ve ayna fiko nun çarkına su taşıdırlar. yatırdıkları 6 bin lira uçtu gitti. yüzü gülenin cebi dolu demektir. ibonun çocuklar geleceği garantiledi. fiko nun yeğen dolarları yığdı. olan vatandaşa oldu. aç gözlülük tavan yapmış bunlarda.

Avatar
Metin 2018-05-23 15:15:42

İnsanoğlu ne oldum demeyeceksin ne olacağım diyeceksin sözün bittiği yere gelmiş Adamcağız

Avatar
Ersoy Kandemitoğulları gülsüm 2018-05-23 13:10:49

Aslında dolar 5 liraya koşarken diğer hayal kırıklığına uğramayalar ne düşünürler acaba:)

Avatar
hayrullah 2018-05-23 12:55:39

bu duruşa biz tıpta bitmişlik sendromu deriz ve bu kişiler genelde egolu ve kaybetmeye tahammülü olmayan psikolojik tedaviyi gerektiren bir rahatsızlıktır

Avatar