banner783
03 Şubat 2019 Pazar 21:04
Gönül muhalefete çattı: “Onların gönlünde milleti hor görmek var”
banner728

AKP aday tanıtım toplantısında projelerinden bahseden Gönül, “Şehir planları uzun vadeli ihtiyaçları gözeten ve hakkaniyete uygun vatandaşlarımızın ve bölgenin ihtiyaçlarına göre hazırlanacaktır. Altyapı ve ulaşım konusu çözülmeden şehrimizi gerçek anlamda şehir haline getirmiş olamayız. Bu nedenle toplu taşıma, otopark hem şehir planlarında hem de imar uygulamalarında asli önceliğimiz haline gelecektir. Kentsel yenileme projelerini, şehrimizi hem deprem riskinden hem de çarpık yapılaşmadan kurtarmaya dönük olarak, vatandaşımızın rızasını alarak geliştireceğiz” dedi.

HERKESİN BAŞKANI OLACAĞIZ

Gönül, “Çevreye saygılı şehirler anlayışıyla belediye hizmetlerimizi şekillendireceğiz. Sosyal belediyecilik çalışmalarına önem vererek doğrudan insana dokunan hizmetleri ve projeleri yaygınlaştıracağız. Şehirleşme konusunda yatay mimariyi esas alacağız. Halkla birlikte yönetim ilkesiyle, şehirimizle ilgili tüm önemli kararları vatandaşlarımızla birlikte alacağız. Kırmayacağız, incitmeyeceğiz, kimseyi ötekileştirmeyeceğiz, herkesin başkanı olacağız” dedi. Gönül, “Tasarruf ve şeffaflık hassasiyetiyle belediyemizin kaynaklarını hem doğru hem de açık şekilde kullanacağız. Belediyemize kaynak yaratacak projeleri hayata geçireceğiz. Değer üreten şehir anlayışıyla, kültür sanat ve ekonomi başa olmak üzere her alanda hayat kalitesini yükseltecek yaklaşımlar geliştireceğiz. Bütün şehirler için örnek olacak şairlere ilham verecek kadar güzel olan İzmitimiz, daha da güzelleşecek, gelişecek.

BEN İZMİT’İN KIZIYIM

Gönül, "2001 Yılından beri, ülkemiz, kentimiz ve partimiz için hep birlikte canla başla çalıştık. Daha güzel bir Türkiye için, daha mutlu, daha müreffeh bir Kocaeli için çalıştık. Şimdi de sayın liderimiz ve Cumhurbaşkanımızın teveccühü ile İzmit'imize hizmet etmek için aday olarak görevlendirildim. Bu şehrin havasını solumuş, sokaklarında yürümüş, profesyonel meslek hayatına mimar olarak İzmit’te başlamış, İzmit’te devam etmiş, burada hayaller kurmuş ve birçok hayalini gerçekleştirmiş bir İzmit kızı; bir ablanız, bir kardeşiniz olarak borçlu olduğum İzmit’imize hizmet etme arzusuyla yola çıktık” diye konuştu.

AKP BAYRAĞI DAHA YUKARILARA ÇIKACAK

Gönül, “İnşallah el birliği ile İzmit Belediyesi'nin burçlarında dalgalanan AKP bayrağını daha yukarılara taşıyacağız. Bugün İzmit'imize baktığımızda geçmiş dönemlere göre AK Belediyeciliğinin kentimize kattığı gelişmeleri hep birlikte görüyoruz. Bu başarıda emeği geçen bütün başkanlarımıza, ekiplerine ve özellikle iki dönemdir İzmit’imize hizmetkar olan belediye başkanım Sayın Nevzat Doğan'a ve Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın İbrahim Karaosmanoğlu’na gönülden teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.

GÖNÜL KAPILARIMIZI AÇACAĞIZ

Gönül, “Allah'ın izniyle inanıyorum ki yine 13'te 13 yaparak Kocaeli'yi ve İzmit'i 2023'e AK kadrolar olarak bizler taşıyacağız. Bize oy versin, vermesin, her bir vatandaşımıza gönül kapılarımızı sonuna kadar açacağız. Bundan önce olduğu gibi, bundan sonra da daima milletin, daima hizmetin yolunda olacağız. Şehrin bütün paydaşlarıyla; STK'larımız, meslek odalarımız, üniversitemiz ve İzmit'imize dair fikri, önerisi olan tüm vatandaşlarımız ile beraber ve Büyükşehir Belediyemizle muazzam bir uyum içerisinde, İzmit'imizi yine bir yıldız gibi parlatacağız” ifadelerini kullandı.

,

SİBEL GÖNÜL SAHNEYE ÇIKTIĞI ANDA AK GENÇLER DEV BİR POSTER AÇTI

Son Güncelleme: 04.02.2019 08:55
Anahtar Kelimeler:
İzmitAKPSibel Göünl
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hande 2019-02-04 22:43:59

Memleket işi gönül işidir dedik gönüllere Allahın izniyle gümbür gümbür girmeye geliyoruz #mimarsibelgönül

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-04 12:46:41

Allah ıslah ede sizi!

Avatar
Abdullah 2019-02-04 12:38:40

AK Parti nin İzmit te yaptığı işler hiç küçümsenecek işler değildir. Eski İzmit i bilmiyor gibi 3 maymunu oynuyorsunuz şaşıyorum. Yapacak tabi gibi hikayeler yazanlar var. Cehape zihniyetinin belediyeleri ortada ibretlik duruyor. Izmitimizi bu zihniyete teslim etmeyeceğiz.

Avatar
Şaban 2019-02-04 12:14:30

İzmit daha güzel olacak Sibel Gönül'le

Avatar
Seda 2019-02-04 12:13:21

Hizmet GÖNÜL işidir.

Avatar
Metin 2019-02-04 12:11:38

Sibel gönül geliyor oylar ak partiye yapacak bişey yok

Avatar
VATANDAŞ 2019-02-04 11:39:02

Evet onların gönüllerinde Cumhuriyet kazanımlarını yok etmek var , Senin modern duruşundan faydalanacaklar gün gelecek seni ve çocuklarını dahil sarmalayacaklar.
sen şuan yaktıkları ateşe odun taşıyansın,seni,de gün gelecek yakacaklar. Yaradana Asla hesap veremeyeceksin

Avatar
Karadenizli 2019-02-04 11:29:23

Hepiniz aynısınız, Hele siz... Tabir-i caiz ise al birini vur birine..!! Hepiniz menfaat çarkının içine girmiş dönüp duruyorsunuz..!!

Avatar
Mustafa Yakar 2019-02-04 10:53:10

4 yıl mecliste İzmit'e bir faydanı görmedik sonraki 3 yılda'da İzmitte yüzünü görmedik acaba bu aralar neden İzmit sevdan depreşti yoksa bir menfaatin'mi var

Avatar
Lale Balkan 2019-02-04 10:07:11

Ben kimin milleti ne kadar hor gördüğünü, kimin kendisine %26 zam alıp memur ve emeklisine %10 verdiğini, kimin son iki ay zam oranını düşürmek için enflasyon düşmüş ya! dediğini iyi bilirim. Benden size artık asla ama asla oy yok. Marketçi pazarcı pahalı satıyor, elektrik doğalgaz akaryakıt döviz artışının müsebbibi olanın hiç suçu yok. Bu sefer gerçekten yemedik ve sıkıldık.

Avatar
Sinem Kaya 2019-02-04 10:04:35

Valla ben bir bakarım; 1- Bu arkadaş iki dönem vekil seçildiği kente kaç defa uğramış, ne hayrı dokunmuş? 2- Milleti hor görmek ve beka sorunu dışında ne söylemleri olabilmiş? 3- Çocuğumun karne töreninde neden siyasi konuşma yapmış? 4- Vizyonu bu denli dar biri neden benim ilçemde aday yapılmış? 5- Ben bir Gıda Mühendisi olarak işsiz gezerken gerçekten kardeşinin Kandıra Belediyesi Ruhsat İşleri Md. olmasında payı var mıdır? 6- İzmitliyim derken, doğum yeri olan İstanbul memleketi Rize olmadığını mı ima etmektedir? Benden sana oy yok, eski partime de yok. Ben geçim sıkıntımı giderecek yeni bir parti istiyorum.

Avatar
Mak muh 2019-02-04 07:38:09

Akp bin milleti nasıl bir görup görmediğini anlamak için anlarsınız
Ne söylediğini değil ne yaptığı önemli

Sibelin hiç şansı yok.
Nevzat aday olsaydı şansı yüksekti
.
Akp sonun başlangıcında.

Avatar
Hacı Aktepe 2019-02-04 01:00:35

Sibel, milleti hor görmek ve vekil seçildiğin kente bir tek hizmette bulunmamak İstanbul doğumlu Rizeli Sibel in fitratinda vardır. Bu kent için vekillik döneminden bir tek hizmetini söyle. Gıda mühendisi kardeşinin Kandıra Belediye Ruhsat İşleri Müdürü olmasında katkın var mı? Soruyorum yanıtla.

Avatar
Ulvi 2019-02-03 22:13:43

Vekillik dönemi rant sabıkalısı Milleti aptal zannediyor.

Avatar
Aşık veyselin sözü 2019-02-03 22:02:42

Âşık Veysel
Beni hor görme kardeşim
Sen altınsın ben tunç muyum?
Aynı vardan var olmuşuz
Sen gümüşsün ben saç mıyım?
Ne var ise sende bende
Aynı varlık her bedende
Yarın mezara girende
Sen toksun da ben aç mıyım?
Kimi Molla kimi derviş
Allah bize neler vermiş?
Kimi arı çiçek dermiş
Sen balsın da ben cec mıyım?
Topraktandır cümle beden
Nefsini öldür ölmeden
Böyle emretmiş yaradan
Sen kalmemsin ben uç muyum?
Tabiata Veysel Aşık
Topraktan olduk kardaşık
Aynı yolcuyuz yoldaşık
Sen yolcusun ben bac mıyım?

Avatar
Cumhuriyet 2019-02-03 21:22:30

Sizinde gönlünüzde 16 senedir ne olduğunu gördük.Akape bayrağını yükseltmek ilede beka sorununuzu böylece öğrenmiş olduk ayrıca çok iticisin Sibel hanım.

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482