banner830
23 Mart 2019 Cumartesi 13:35
Genç Paşa’lılar dernek açtı…  Bakın kim  katılmadı?
banner728

Genç Mehmetali Paşa ve Yenişehir Derneği açılışı Doğu Kışla Parkı’nda yapıldı. Açılışa AKP Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, AKP İzmit Belediye Başkan Adayı Sibel Gönül, Refah Partisi eski milletvekillerinden Şevki Yılmaz, Saadet Partisi İzmit Belediye Başkan Adayı Ahmet Özen ve bölge halkı katıldı. Programa İzmit adaylarından sadece Sibel Gönül ve Ahmet Özen’in katılması dikkat çekti. Seçim çalışmalarını, “Paşa’nın kızı” lakabıyla yürüten CHP’li Fatma Kaplan Hürriyet de Paşa’lı gençlerin açılışında yer almadı. Açılışta konuşan dernek başkanı Semih Furkan Koç, açılışa katılan vatandaşlara teşekkür etti, siyasi parti ayrımı yapmadan tek çatı altında toplanarak mahalleleri için hizmet edeceklerini söyledi.

Son Güncelleme: 23.03.2019 15:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şevki 2019-03-25 23:59:21

Abdullah Kaya sen kendin Paşa’ya çıksan sana kaç kişi selam verir sen kimsinki davetiye bekliyorsun bende bunu merak ediyorum bir diğer husus Fatma hürriyet kimin çocuklarıyla yol yürüyorsa onlarla devam etsin yanında mahalleden kimse yok bütün paşadaki chpliler uyuz ama yinede ona verecekler çünkü solcu sağ partiye oy vermez ama bizim sağcılar çok meraklı hade iyi akşamlar

Avatar
Hakan Aydın 2019-03-24 09:51:38

Ekonomiyi çökerten, rüşveti, yağmayı zirve yaptıran akepeye destek vermekten utanmıyor musunuz ?

Avatar
Sercan DEMİRCAN 2019-03-24 01:16:24

Fatma kaplan Hürriyet ile küçücük bir çığ köfte bayisi açmıştık ne kadar samimi nazik nasıl içten bir insan olduğunu o zaman daha iyi gördük bence Fatma hanıma davetiye verilmemiş yada davet edilmemiştir yoksa kesin gelirdi

Avatar
Mehmet Kanpara 2019-03-24 00:40:34

Mahallenin her yerine afiş asıldı ne sıfatla davetiye bekledin ki Abdullah adında çok kişi katıldı açılışa kendisini MEHMET ALİ PAŞALI olarak gören herkes geldi mahalleye çıkıp iki tur atsan görücen ne var ne yok ama..!Derneğimizin adını bu tür muhabbetlere karıştırmayın.

Avatar
Şamil Kafkas 2019-03-23 21:59:14

Şevki Yılmaz'ın bulundğu yerde ben yokum..!!

Avatar
Trkn 2019-03-23 19:15:46

Fatma hanım Paşalı degilki Tekirdağlı. O yüzden katılmamıştır.

Avatar
Abdullah Kaya 2019-03-23 16:52:20

Ben de katılmadım. Çünkü davet edilmedim. Bu açıdan derneği de iyi niyetli görmüyorum. Zira katılımcılar arasında Şevki Yılmaz'ı da görünce mesele anlaşıldı

Avatar
Okuyucu 2019-03-23 16:11:10

Haberden çok haberi yapan dikkatimi fena çeker oldu. Ya arkadaş ne zaman Fatma Kaplan veya CHP ile ilgili olumsuz bir haber olsa uğur enç orda. Herşeyi araştırıyorsun (!!!) neden katılmamış onu da araştırsaydın keşke. Dün Fatma hanım 41 tvde canlı yayında değilmiydi? Açılış saati nedir bu 1 sayın köşe yazarı? Resme göre akşam saatleri ve dediğim gibi DÜN AKŞAM FATMA KAPLAN HÜRRİYET TV41 DE SAAT 20.00 DW CANLI YAYIN KONUĞUYDU.

Avatar
Arkadaş @oktay 2019-03-23 15:25:20

Aktroll demek ki bu katılanlar da oy için bu toplantıda boy gösterdi değilmi,bunu demek istiyorsun..

Avatar
İzmitli esnaf 2019-03-23 14:14:29

Bu açılış için Fatma hanıma davetiye vermemişlerdir kesin. Vermiş olsalardı Fatma hanım ne yapar yapar, muhakkak katılırdı. Tarafsızlık böyle olmaz. Davetli olunmayan yere ya davulcu gider ya da zurnacı demişler..

Avatar
oktay 2019-03-23 14:02:17

Fatma hanimin siyasi finişidir.

Misafir Avatar
Arkadaş 2019-03-23 15:25:20 @oktay

Aktroll demek ki bu katılanlar da oy için bu toplantıda boy gösterdi değilmi,bunu demek istiyorsun..

Beğenmedim! (1)

banner354

banner820

banner482

banner846

banner599

banner328