banner768
banner598
banner749
10 Temmuz 2018 Salı 14:12
Fikri Işık  çok bozuldu!
banner728

24 Haziran erken seçimleri sonrasında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan devlet başkanı seçildi. Dün yemin ederek göreve resmen başlayan Erdoğan akşam saatlerinde de yeni kabinesini açıkladı. Kabinede Başbakan Yardımcısı, Kocaeli milletvekili Fikri Işık’ın adı yer almadı. Işık’ı kesen Erdoğan Kocaeli’den de hiçbir isme listesinde yer vermedi. Fikri Işık kabine açıklandıktan hemen sonra sosyal paylaşım sitesi Twitter üzerinden bir açıklama yaptı. Işık açıklamada, “Yeni kabine hayırlı olsun” dedi. Başka hiçbir açıklama yapmayan Fikri Işık, Emine Erdoğan’ın bir tweetini de paylaştı. İcra bir bakan olarak Ankara’da görev yapan Fikri Işık, Milli Savunma Bakanı iken Başbakan Yardımcısı olarak görevlendirilmiş ve bir anlamda kızağa çekilmişti. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı görevi de yapmış olan Işık kızağa çekildi Başbakan Yardımcılığı görevi sonrasında yeni kabinede görev alamadı, “sade” milletvekili olarak kaldı. 2019 yılında gerçekleştirilecek yerel seçimlerde belediye başkan adayı olmazsa 2023 yılında 27. dönem yasama yılı sona erip vekilliği bittikten sonra Fikri Işık’ın aktif siyasi hayatının sona ereceği iddia ediliyor.

Son Güncelleme: 13.07.2018 13:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitli 2018-07-12 21:22:13

KOCAELİYİ EVLATLARI YÖNETMELİ

Kocaeli doğumlu olmayan,Evi barkı,Köyü Kocaeli'de olmayanlar kesinlikle Kocaeli'den Milletvekili Adayı olmamalı yapılmamalı…

Aynısı Belediye Başkanlığı içinde geçerli.Çünkü Kocaeli'nin Evladı olmayanlar sadece kişisel çıkarları için çalışıyorlar…Kocaeli ve Halkının sorunları,Kocaeli'nin menfaatleri için çalışmıyor…

Kocaeli'nin haklarını korumuyorlar!..

Her parti bunu benimsemeli.

Avatar
İzmitli 2018-07-12 19:38:53

Dünyayı yedi İş adamı oldu daha ne istiyor,doymadımı
Çocuk yaşta yeğenleri bile en az 1,5-2 milyonluk arabaya biniyorlar

Avatar
Ersin Soykan 2018-07-12 17:43:48

FİKRİ IŞIK BÜYÜK İHTİMALLE KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI OLACAKTIR.

Avatar
oktay 2018-07-11 22:04:58

Yanindaki danismanin havasi bitmistir.ben ömrumde Fatih gibi itici bir adam gormedim.

Avatar
Fehmi 2018-07-11 18:35:14

İzmit Fikri Işık ve adamları tarafından dizayn ediliyordu.Nerede bir ihale,akçeli iş varsa önce bunlara gidiyordu.Haldız bunların sadece 1 tanesi.Hereke taş ocakları bunların.İzmit Dolphin'den idare ediliyordu ofisleri, buluşma noktası orasıydı.İl başkanı gitti, Fikri ışık gitti,sıra kime geldi?

Avatar
HALO @izmit 2018-07-11 10:47:57

YAV KIZMA BİLADER BURDA KÜRTAJ YAPIYEZ

Avatar
Izmitli 2018-07-11 07:31:52

Geç alınmış bi karar daha önceden alınmalıydı.darisi zeki aygün ve karaosmanoglunun basina

Avatar
thunder bolt 2018-07-10 23:37:38

yeni gelenler sanki hemşehrimden çok akıllı.o bir matematikçi aynı zaman da fırıncı.bu yenilerin içinde mesleği olmayan çok var

Avatar
Şımarık Zenginn. 2018-07-10 23:07:45

keşke Devlet bahçeli de de aynı buruklukta olsaydı,

Avatar
Suadiyeli Rıza 2018-07-10 18:39:37

Bu yaptığınız haber falan değil belliki bir g.t yaranız var, buraya yorum yazanlar da dahil olmak üzere sizin yedi ceddinizin hayal bile edemeyeceği bir makama gelmiş ve Kocaeli'yi en iyi şekilde temsil etmiş biri için bu yaklaşım çok ucuz sayın admin. bi şey daha diyeyim eğer bir g.t yaranız yoksa bu yorumu da yayınlayın okusun vatandaşlar.

Avatar
Yüzdeelli 2018-07-10 18:19:45

Gözlerimi kaparım; vazifemi yaparım zihniyetli siyasetçilerin devri kapandı.Fikri'nin de haliyle fişi çekildi.Artık halka daha iyi hizmet etmek için,memleketi yükseltmek için sürekli çareler arayıp bulacak ve bulduğu çareleri uygulayarak takip edip sonuçlandıracak SORUMLU siyasetçi devri başladı.Kendi adamlarını köşe başlarına yerleştirerek koltuğunu sağlam tutmaya çalışan siyasetçilerden kurtulduk hamdolsun.

Avatar
Abdülhamit han 2018-07-10 17:56:05

Selamünaleyküm arkadaşlar.Konuyu kimse saptırmasın tayyip Erdoğan devlet başkanı değil bu millet cumhurbaşkanı olarak seçmiştir.Kimse yanlış yerlere çekmesin.bu millete ihanet olur.

Avatar
Ersoy Kandemitoğulları 2018-07-10 17:53:04

Babamın hayrına eleştirmedim,bu bakanı da ona yakın bürokratları da günahım kadar sevemedim hiçbir zaman,ki yeğeni arkadaşımdır ama ben KOCAELİMİZE çok zarar verdiğine inandım hep özellikle de doğaya!!!!!!

Avatar
Aysu 2018-07-10 17:17:06

Yerli birşey kalmadı by izmit :)

Avatar
KELOŞ 2018-07-10 16:33:55

Olsun hepsi parayı buldu.

Avatar
izmit 2018-07-10 16:08:28

bisikleti siz dağıtıyonuz yahu milleti kandırmak için he torunu bıle borçlu ayhan efendi sen CAHİLLLL BİR İSİN sakın yazma CAHİLLLLLL YOBAZ

Misafir Avatar
HALO 2018-07-11 10:47:57 @izmit

YAV KIZMA BİLADER BURDA KÜRTAJ YAPIYEZ

Beğenmedim! (0)
Avatar
ayhan @izmit 2018-07-10 15:09:41

muharreme git bisiklet alsın sana

Avatar
izmit 2018-07-10 14:35:10

otomofil yapcektiniz he almadım çıkmasını bekliyodumm aaa olmucak bu da yalan çıktı bisiklet alam bari yerli bisiklet varmı biri yazsın he

Misafir Avatar
ayhan 2018-07-10 15:09:41 @izmit

muharreme git bisiklet alsın sana

Beğenmedim! (14)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482