banner783
banner598
12 Ocak 2019 Cumartesi 11:33
Fatma Kaplan Hürriyet’ten, Sibel Gönül yorumu!
banner728
Türkiye’deki pek çok soruna parmak basarak kısa sürede adını parlatan CHP Kocaeli Milletvekili Fatma Kaplan Hürriyet’in İzmit Belediye Başkan adayı yapılması partililer kadar partili olmayan seçmeni de heyecanlandırdı. İYİ Parti’nin de vefa duyduğu ve gönülden desteklediği Hürriyet, belli olan rakibini gazetemize yorumladı.

CHP İzmit Belediye Başkan adayı Av. Fatma Kaplan Hürriyet, AKP’nin adayının Sibel Gönül olarak duyurulması sonrası yaptığı açıklamada adayın kim olduğunun önemi olmadığını, azimle, inançla yola çıktığını ve bu inançla sahada gayretli bir şekilde çalıştıklarını belirterek, “Adayın kim olduğunun bir önemi yok, seçimi biz kazanacağız. İnanıyoruz ve başaracağız” dedi.

Son Güncelleme: 12.01.2019 13:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cihad 2019-01-13 02:45:49

Heyhattt...Boşuna davul çalmayın.13-0 NOKTA

Avatar
Şaan Yılmaz @Bir bilrn 2019-01-13 01:00:06

Fatma Hanım şimdiden başkan olur demek gaz vermek anlamı taşır.Ben MHP li arkadaşların anahtarı kime verceğine bakacağım.

Avatar
Fatih 2019-01-12 16:35:14

Akp görüşlü olarak
Fatma Kaplan Hürriyet başkanlığı hayırlı olsun

Avatar
İzmitli 2019-01-12 14:30:19

İkiside milletvekiliydi. Sibel hnmı bir kere mecliste kocaelinin bir sorununu konuştuğunu duymadım.sibel hmda vekil seçildiği gün ticari faaliyet gösteren ofisini kapatmalıydı.belediyenin karşısındaki ofisi direk adres gösterir gibi olmuş.fatma hnm vekil seçildiği gün avukatlık ofisini kapatmıştır.dolayısıyla tüm yoğunluğunu vekilliğe vermiştir.şimdide meyvelerini toplamaktadır.fatma hnmın bu seçimi rahat kazanacağını düşünüyorum.nevzat doğanla belki biraz zordu ama şimdi kesin fatma hnm diyorum

Avatar
Kadıköy41 2019-01-12 14:29:49

Fatma Kaplan Hürriyet hanımefendi için İzmit belediye başkanlığı hayırlı olsun.. Nevzat Doğan tekrar aday gösterilse Fatma hanımın işi çok zordu fakat şimdi karşısına kolay lokma geldi.. Eğer ki seçmen bir hata yapmazsa(ki) yapmaya müsait, Fatma hanımın olası kaybetmesi durumunda İZMİT biter..

Avatar
Bir bilrn 2019-01-12 14:18:52

Sen izmite başkan ol bende eşek gibi anıracağım hemde çarşıda saatlerce.

Misafir Avatar
Şaan Yılmaz 2019-01-13 01:00:06 @Bir bilrn

Fatma Hanım şimdiden başkan olur demek gaz vermek anlamı taşır.Ben MHP li arkadaşların anahtarı kime verceğine bakacağım.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Lale Maferi @Kadıköylü 2019-01-12 14:16:27

Kadıköylü efendi, istersen çık şimdiden başla. Makarna benden.

Avatar
Umut 2019-01-12 13:06:46

Fatma Hanıma şimdiden İzmit Belediye Başkanlığı hayırlı uğurlu olsun! Tebrik ederim.

Avatar
Kadıköylü 2019-01-12 12:22:54

Sen kazan eşşek gibi anıracam

Misafir Avatar
Lale Maferi 2019-01-12 14:16:27 @Kadıköylü

Kadıköylü efendi, istersen çık şimdiden başla. Makarna benden.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Bekirdere 2019-01-12 12:03:17

Kolay lokma sibel gönül mevcut nevzat dogani aday gosterlelerdi zordu işimiz izmit hayırlı olsun kaplana

banner354

banner816

banner630

banner733

banner781

banner599

banner328

banner482