banner830
02 Nisan 2019 Salı 15:57
Eryarsoy’dan gönderme  “Gönüllere girememişiz”
banner728

AKP Kocaeli İl Başkanı Abdullah Eryarsoy belediye seçimleri hakkında kapsamlı bir açıklama yayınladı. Bu sabah Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın başkanlığında il binasında 11 ilçe belediye başkanıyla bir araya gelen Eryarsoy o toplantı sonrasında sosyal medyadan bir açıklama daha yayınladı. Başkan Eryarsoy yayınladığı açıklamada, kaybedilen ilçe ve düşen oylardan milletin değil, adayların sorumlu olduğunu işaret etti. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın adayları hedef alan balkon konuşmasında söylediği sözleri hatırlatan Eryarsoy “Yeterince kendimizi anlatamamışız, gönüllere girememişiz” şeklindeki sözleriyle bir bakıma belediye başkan adaylarına göndermede bulundu. AKP il başkanı Eryarsoy açıklamasının devamında şu sözlere yer verdi.

“15. DEFA SANDIKTA BİRİNCİ YAPTI”

“31 mart 2019 mahalli idareler seçim sonuçlarının Kocaeli’mize ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum.

Milletimiz bir karar vermiştir. Milletimiz bizi 15'inci defa sandıkta birinci yaptı.

Milletimiz, sandıkta tercihini 17 yıldır olduğu gibi bu defa da kavgadan değil, hizmetten yana kullanmıştır. AK Parti olarak 3 Kasım 2002 seçimlerinden bugüne kadar Cumhurbaşkanlığı Genel Seçimleri, Milletvekilliği ve Mahalli İdareler seçimlerinden ve referandumlardan kendilerini hep birinci olarak çıkartan Kocaelili hemşerilerimize şükranlarımı sunuyorum…

“MİLLETİN VERDİĞİ KARAR BAŞIMIZ ÜZERİNDEDİR”

Her zaman dile getirdiğimiz gibi milletimizin iradesinin üstünde bir güç tanımadık. Aziz milletimizin Partimize ve Cumhur İttifakına olan sevgileri, muhabbetleri ve destekleri için tüm Kocaelili hemşerilerime ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Milletimizin verdiği karar hepimizin başının üstündedir. Seçimleri kazanan tüm belediye başkan adaylarımıza başarılar diliyorum. Önümüzdeki 5 yılda ilçelerimize, şehrimize güzel hizmetlerde bulunmalarını Yüce Mevla’dan niyaz ediyorum. İnşallah uyum içinde ekip ruhuyla güzel işlere imza atacaklardır. Yeni dönemde gönül belediyeciliği Kocaeli’mizde en verimli şekilde hayat bulacaktır.

“KAZANMADIĞIMIZ GÖNÜL KALMAMIŞTIR”

Kampanya süreci boyunca;

Mümkün olduğu kadar ayak basmadık yer, çalmadık kapı, sıkmadık el, kazanmadığımız gönül kalmamıştır diye düşünüyoruz. Kocaeli’mizin genelinde en ücra köşelere kadar gidip insanlarımızın varsa sorunlarını ve taleplerini dinledik, bizde seçimlerin önemini anlatarak talebimizi ilettik.

Tabi ki yapılması gerekeni ilk fırsatta yapmaya gayret edeceğiz. Zaten normal zamanlarda da AK Başkanlarımızın vatandaşlarımızı ziyaret ederek varsa sorunlarını ve taleplerini dinlemeye ve gereğini yapmaya devam edeceklerdir. Kampanya süreci başladığı andan itibaren seçim akşamına kadar durmak bilmeksizin çalışan; Başta Sandık başında görev yapan kardeşlerimize, kampanya döneminde sahada bizimle birlikte koşan mahalle temsilcilerimize, bize gönül vermiş üyelerimize, evlerini, iş yerlerini bizlere açan kıymetli hemşerilerimize; ilçe başkanlarımızın şahsında tüm ilçe teşkilatlarımıza, ana kademe, kadın ve gençlik kollarımızın tüm başkan ve yönetimlerine teşekkür ediyorum.

MİLLETVEKİLLERİNE TEŞEKKÜR…

Milletvekillerimiz seçim döneminde sahada bizimle birlikteydiler. Çalışmalarından dolayı tüm milletvekillerimize teşekkür ediyorum. AK Parti büyük ve güçlü bir parti, milletimizin dediği başımızın tacıdır der, eyvallah olanda hayır vardır der yolumuza devam ederiz. Bizim ülkemiz için çocuklarımız için daha fazla çalışmaktan başka lüksümüz yok.

“YETERİNCE GÖNÜLLERE GİREMEMİŞİZ”

Her daim Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan önderliğinde durmaksızın çalışmalarımıza devam edeceğiz. Bazı kayıplar için ise bunu halkımızda arayamayız, Yine kendimize bakacak bu eksiklikleri tespit ve telafi etmenin çalışmalarına ve çözüm yollarına başlayacağız. Cumhurbaşkanımızın Ankara’da balkon konuşmasında da söylediği gibi; “Bu seçimde arzu ettiğimiz neticeleri alamadığımız yerlerdeki sonucun tek sebebini, milletimize kendimizi yeterince anlatamamış, gönüllere yeterince girememiş olmamız olarak görüyoruz. Büyük Türkiye yürüyüşümüze liderimiz Cumhurbaşkanımız, Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın öncülüğünde durmadan, usanmadan, yorulmadan koşmaya devam edeceğiz.

Rabbim yar ve yardımcımız olsun.

Son Güncelleme: 03.04.2019 08:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Başiskele Li 2019-04-03 09:21:39

Mubarek Mirac Kandilinizi en icten dileklerimle kutluyor, ülkemize, tüm insanliga saglik ve esenlikler getirmesini diliyorum
Av.Fatma Kaplan HÜRRIYET
B273 sana bu yeterme kibirli il başkani bu arada ben ak partiliyim siz nekadar inanmasanizda

Avatar
Sercan 2019-04-03 03:01:23

Gönlümüze görmediniz ama yaptığınız zamlarla götümüze girmeye devam ediyorsunuz

Avatar
Zeydan Kızıldağ @Masukiyeli 2019-04-03 02:11:35

Sen teröristmisin işidçimisin, mafya köpeğimisin adını açıkça taz korkak.

Avatar
Akif 2019-04-03 02:09:31

Evet sayin baskan gonullere giremediniz boyle giderse de giremiyeceksiniz onceki belediye baskanlariniz resmen emlekcilik yaptilar.yenilerini de gorucez.ben suadiyeden akif eroglu sirf huseyin baskanin yaptiklarindan dolayi oyumu size vermedim

Avatar
Akif 2019-04-03 02:08:03

Evet sayin baskan gonullere giremediniz boyle giderse de giremiyeceksiniz onceki belediye baskanlariniz resmen emlekcilik yaptilar.yenilerini de gorucez.ben suadiyeden akif eroglu sirf huseyin baskanin yaptiklarindan dolayi oyumu size vermedim

Avatar
Farketmez 2019-04-03 01:58:35

Siz sadece kendi adamlarını belediyeye işe alın izmitin insanını yok sayın size sahip çıkan insanlara sahip çıkmayın gönül den bahsedince sonra millet yerse

Avatar
Farketmez 2019-04-03 01:57:53

Siz sadece kendi adamlarını belediyeye işe alın izmitin insanını yok sayın size sahip çıkan insanlara sahip çıkmayın gönül den bahsedince sonra millet yerse

Avatar
Afacan ordu 2019-04-02 23:53:13

Sen başkan iken sibelle bu işin olmayacağını biliyordun. Ama ağzını açamadın. Şu İzmitte seçimi alabilecek en güçlü aday zekeriya beydi. Onuda harcadınız size yazıklar olsun. Ama en çok neye sevindim biliyormusun meclisi biz aldık. Yani SİBEL tutmadı

Avatar
Masukiyeli 2019-04-02 23:30:28

CAKAR RUMUZLU KARDES . ARADAN CİK SEN . BAK.BULURUZ SENİ . SONRA CENNETİ CEHENNEMİ GOSTERİRİZ SANA. ANLİYİSUN DEMİ. SİBEL ABLAYA YANLİS YAPAN KARSİSİNDA MASUKİYEYİ BULUR DİKKAT EDİN

Misafir Avatar
Zeydan Kızıldağ 2019-04-03 02:11:35 @Masukiyeli

Sen teröristmisin işidçimisin, mafya köpeğimisin adını açıkça taz korkak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
çakar 2019-04-02 22:05:51

ne gönüllere girmesi ,hepiniz cehenneme gireceksiniz inşaAllah,

Avatar
Engin 2019-04-02 21:29:52

SENDEN İL BASKANİ DEGİL CAYCİ BİLE OLMAZ
. REZİL HERİF. HESABİNİ SORACAKLAR SENDEN. ABLAMİZA DİL UZATMA BİR DAHA SAKİN. O DİLİNİ KESERLER SENİN

Avatar
Abbas 2019-04-02 21:27:31

AHLAKSİZ YERBİYESİZ . SİBEL HANİMA DİL UZATMAYA DEVAM ET SEN. CUMHURBASKANİMİZ SANA GEREĞİNİ YAPACAK. EL BİLE SALLAYAMACAKSİN GİDERKEN. RİYAKAR YALANCİ

Avatar
Semih 2019-04-02 21:23:23

Bu adam ayda geziyor.Yada Mars ta. İhanetin en buyugunu kendisi yaptı. Cumhurbaskaninin emanet ettigi Sibel hanim a en buyuk.ihaneti kendisi yaptı. Hesabini soraracaklar ! pismis kelle gibi siritip topu Sibel baskana at bakalim. Riyakar ahlaksiz.

Avatar
sina kukul 2019-04-02 21:11:49

Abdullah kongre bekleme,hepiniz istifa edin.kocaeli genclik ve izmit ilce genclik kollari baskanlari dahil evinize donun.Emre denen Fikrinin kapikulu bile kibrinden gecilmiyordu.siz tayyip beyi taşiyacaksiniz.

Avatar
KENAN @hak ve batıl 2019-04-02 21:03:33

ÇOK DOĞRU DEMİŞSİNİZ NERDE NE KOPARIRIM HEVESİNDE OLAN BASİT MÜTEAHHİTLER İŞADAMIYIM DİYEN GALERİCİ İNŞAATÇI NE VARSA YA BAŞKAN ADAYI YADA MECLİS ÜYESİ SONRADA BELEDİYECİLİK GÖNÜL İŞİ DİYORLAR YERSEN

Avatar
Çoşkun @Mahmut 2019-04-02 20:27:44

n'oldu akp provakatörü şimdi il başkanını "kaka" ilan ediyorsun. Doğulu diye mi????? Hala bölücülük yapmaya devam ediyorsun

Avatar
hak ve batıl 2019-04-02 19:06:27

vasıfsız meclis üyeleri ile fazla bile almışsınız düşün bir kere kentsel dönüşümü projelerine koyan bir aday listede hiçbir mühendis hiçbir mimara yer vermiyor teşkilatın adamı diye bakkalcı sütçü et satan ilçe başkanı imara göz diken hafriyatçı inşaatçı hep belediyeden ne koparırım kendim için diyenleri koyacaksın sonra gönüllere girememişiz diyeceksin buna kargalar güler başkan

Misafir Avatar
KENAN 2019-04-02 21:03:33 @hak ve batıl

ÇOK DOĞRU DEMİŞSİNİZ NERDE NE KOPARIRIM HEVESİNDE OLAN BASİT MÜTEAHHİTLER İŞADAMIYIM DİYEN GALERİCİ İNŞAATÇI NE VARSA YA BAŞKAN ADAYI YADA MECLİS ÜYESİ SONRADA BELEDİYECİLİK GÖNÜL İŞİ DİYORLAR YERSEN

Beğenmedim! (0)
Avatar
SABBRİ TEKİN 2019-04-02 18:42:49

EVET BAŞKANIM..ŞÖYLE YORUMLASAK DAHA İYİ OLUR BAŞKAN..NEVZAT DOĞAN ÇOK GÖNÜL KIRDI...BENCE DOĞRU YORUM BU BAŞKAN.

Avatar
Yıldız 2019-04-02 17:01:54

Ersoy yenimi anladın sen özellikle Kocaeli de gelmiş geçmiş en kibirli egoist bir başkansın kaç vatandaşa Recep Tayyip Erdoğan gibi davrandın kaç vatandaşa bir kandil Cuma mesajı yolladın

Avatar
Mahmut 2019-04-02 16:54:12

Kendisini gondermeye calisiyor bence.

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-02 20:27:44 @Mahmut

n'oldu akp provakatörü şimdi il başkanını "kaka" ilan ediyorsun. Doğulu diye mi????? Hala bölücülük yapmaya devam ediyorsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
Çoşkun 2019-04-02 16:13:51

ben birşey yapmadım ben masumum abi psikolojisi. seçim dönemi hiçkimse çalışmadı tayyip erdoğan kimsenin çalışmadığını kenardan gözlemledi. şimdi bunun karşılığı olacak. tayyip erdoğan herkesi kabak gibi oyacak.

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328