banner768
banner598
21 Haziran 2018 Perşembe 13:54
Eryarsoy Işık’ı geride bıraktı:  9 vekil çıkarabiliriz
banner728

Başbakan Yardımcısı Fikri Işık her seçim döneminde tahminlerini açıklar. 24 Haziran seçimleri için Işık “Şu anda AK Parti Kocaeli olarak kendi kriterimiz şudur; 7 olursa kendimizi başarılı saymayız. 8 normal sonuçtur. 9 başarıdır” açıklamasında bulundu. AKP İl Başkan Vekili Abdullah Eryarsoy Işık’ı geride bıraktı, “9 vekil çıkarabiliriz” dedi.

24 Haziran seçimlerine kısa bir süre kala AKP İl Başkanvekili Abdullah Eryarsoy, seçimlere ilişkin değerlendirmelerde bulundu İl Binası’nda gerçekleşen basın toplantısında konuşan Eryarsoy Kocaeli’nin her zaman olduğu gibi Tayyip Erdoğan ve AKP’ye en büyük desteği Kocaeli’nin vereceğini söylerken, “ Kocaeli’yi Recep Tayyip Erdoğan’a desteğe çağırıyorum. Vakit Kocaeli vakti, Türkiye’nin vaktidir. Cumhur İttifakına en büyük destek Kocaeli’den çıkacaktır. Türkiye ortalamasının üstüne çıkacaktır” dedi.

REFAHI ARTTIRMAK İÇİN 24 HAZİRAN MİLATTIR

İl Başkanvekili Abdullah Eryarsoy açıklamasının devamın şu ifadelere yer verdi: “Türkiye’yi istikrarsızlaştırmak, sonu gelmez ekonomik saldırılara karşı ve sınırdaki sorunlara karşı güçlü bir meclis ve yönetim için 24 Haziran’da sanığa gidiyoruz. Recep Tayyip Erdoğan’ın ayinesi iştir. Ülkenin uluslar arası alanda güçlü temsili, taşeronun, işçinin esnafın standartlarını yükseltmek eserimizdir. Bugüne kadar yaptıklarımızı daha ileri taşımak, ülkemizin refahını arttırmak için 24 Haziran milattır. Bugüne kadar emeğin başkenti Kocaeli Recep Tayyip Erdoğan’a bugüne kadar verdiği destekle örnek olmuştur. Bu destek göz kamaştırıcıdır. Siyasi görü ayrımı yapmaksızın tüm Kocaeli’yi en büyük desteği vermeye davet ediyorum. Yeni sisteme alınacak güce ortak olmak en çok Kocaeli’ye yakışır. 24 Haziran sonrası Türkiye kazandığında üzülecek olan kim varsa Recep Tayyip Erdoğan Kazandığında üzülecek olanlardır.

9 VEKİL ÇIKARABİLİRİZ

24 Haziran’da Türkiye yeni bir bayram yaşayacaktır. Kocaeli’yi Recep Tayyip Erdoğan’a desteğe çağırıyorum. Vakit Kocaeli vakti, Türkiye’nin vaktidir. Cumhur İttifakına en büyük destek Kocaeli’den çıkacaktır. Türkiye ortalamasının üstüne çıkacaktır. Seçimlerle ilgili bir çekincemiz yok. Onlar hiç tarihleri de yüzde 56 gibi oy almamışlardır. Bizim tek rakibimiz kendimiziz. Oylarımızı koruyup arttırmak istiyoruz. Diğer partilerin oy oranlarına göre 9 milletvekili de çıkarabiliriz. Bunu hesaplamak çok zor.”

Son Güncelleme: 21.06.2018 15:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-06-24 19:57:40

Sayın Mehmet ELLİBEŞ Esnaftan şikayet var

Gölcük Köyüne yatırım yapan İş yeri açan Esnafına sahip çık Esnaftan,Eşraftan şikayetler var!
Esnafınızı mağdur etmeyiniz...zararına sebep olmayınız...yaptığınız işlerde biz yaptık oldu demeyiniz!
Esnafınızı kollayınız,sahip çıkınız.

Esnafınızın rızkını kazanabilme mücadelesinde yardımcı olunuz,bir iş proje yaparken onlara engel teşkil etmeyiniz!.. Yerel Esnafını eşrafı dinle kaybetmezsiniz.

Esnaf bu ülkenin ve yerelin Ekonomiye can veren dinamosu,zincirin halkasından biri.
Sizin cemiyetinize,cenazenize,zor gününüze Yerel Esnafınız gelir, Makamlar gelip geçici.

Avatar
Fatih 2018-06-24 17:11:12

9 mu hayal mi kuruyosun sen?bitane izmitli aday cikartmadiniz!manavlar nasi olsa gene verir dimi bitti o devir artk yuvaciklilar versin cikartsin 9 vekil size.5 tane cikarirsaniz opun basiniza koyun izmitin yerlisinden yok size oy adam olana kadar!

Avatar
Leyla Yamaner 2018-06-22 10:00:27

Ben Recebin ilan ettiği gibi münafık takımında olarak oy veremeyeceğim kusura bakma sende yavaş yavaş pılını pırtını topla hisli makara fikri güldürmektesin bizi.

Avatar
Musa Elter 2018-06-22 09:59:06

Araba prototipi diye ülke dışına saçtığınız milyon dolarları geri getir hisli fikri! Yanındaki senin gibi düşünmüyor belli ki! Söyle ona daha umutlu görünsün ama mümkün değil, umudunuz kalmadı zira.

Avatar
Hakan 2018-06-22 09:27:03

Yavaş çıkarın korkutmayın bizi :)

Avatar
Murat 2018-06-22 00:18:21

:)

Avatar
Melih 2018-06-21 23:58:42

Bir tane izmitin yerlisi yok yerli olupta akp ye oy vermek kendinden sonraki nesillere İHANET tir.İzmit kızına sahip çık

Avatar
Adli 2018-06-21 23:49:23

genel toplamda dokuz olursa bizim içinde İYİ olur.

Avatar
doğan 2018-06-21 23:21:43

çok zor...
3 olursa sesini çıkarma , sağdan sağdan git.

Avatar
Hacı 2018-06-21 18:15:21

Tayyip Erdoğan bu milletinin çoğunu münafık ilan etti bu durumda bu kadar milletvekilini nasıl çıkaracak çok merak ediyoruz.

Avatar
Orhan gazi 2018-06-21 18:12:10

Selamünaleyküm arkadaşlar.Bakanımız kusura bakmasın amma çok uçmuş.Olsa olsa 13 vekilden 5veya 6 vekil ak partinin olur.4 veya 5 tanesi chp olur kalanuda iyi parti alır.Bu durumda da milletimiz tayyip erdoğana muhalefet görevi vermiş olacaktır.Hayırlı uğurlu olsun.Amin.

Avatar
Orhan gazi 2018-06-21 18:11:14

Selamünaleyküm arkadaşlar.Bakanımız kusura bakmasın amma çok uçmuş.Olsa olsa 13 vekilden 5veya 6 vekil ak partinin olur.4 veya 5 tanesi chp olur kalanuda iyi parti alır.Bu durumda da milletimiz tayyip erdoğana muhalefet görevi vermiş olacaktır.Hayırlı uğurlu olsun.Amin.

Avatar
oktay 2018-06-21 17:15:01

Listede sen ve ilyas şeker yerine 2 yeni isim olsaydi olabilirdi.siz ordayken mumkun degil.biktik ikinizden

Avatar
Ersin Soykan 2018-06-21 16:38:50

Sayın bakan şapkadan tavşan çıkarıyor.Daha önceki seçimlerde oy miktarını açıklardı,nerede ise %100 tuttururdu .Şimdi nutku tutuldu.Hayırlısı olur inşAllah.Her şey İYİ olacak.

Avatar
Cem doğru 2018-06-21 16:33:25

Küçük at fikri bey balıklar yesin

Avatar
Cumhuriyet 2018-06-21 16:30:59

Nereden çıkaracaksın 9 vekil ?Şu haberin fotosuda çok iyiymiş fikri atıp tutarken fotonun solunda olan derinlere umutsuzca dalmış beyefendiye bakarmısınız,olayın vehametini bütün çıplaklığı ile anlatıyor bakışları.

Avatar
izmit 2018-06-21 16:19:40

kendine iş ara bitti saltanat diktatörlüğünüz ,cehaletiniz,fetocu arkadaşlarınız,ALLAH çocuklarımızı korusun yalanlarınızdan gıybet iftıralarınızdan pişkinliklerınızden hep yalan yalan yalan bıktık gidin artık

Avatar
atma recep 2018-06-21 15:35:13

Siz 9 vekil çıkarın ben de kendimi İzmit'e hizmet etmekten çıkaracağım.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-21 15:18:20