banner681
banner598
banner677
10 Haziran 2018 Pazar 19:20
Erdoğan: "Kocaeli'den rekor bekliyoruz"
banner668

Cunhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Perşembe Pazarı alanında gerçekleştiridği miting için yoğun güvenlik önlemleri alınırken, alana yaklaşık 1 saat geç gelen Recep Tayyip Erdoğan konuşmasına başladıktan sonra alandan ayırlıp otobüslerine giden vatandaşların olduğu dikkat çekti. Kocaeli'yi bilmeyen vatandaşlar yollarında kapatılmasından ötürü kendilerini getiren otobüsleri polislerin yardımıyla buldular. Kocaeli'de gerçekleştirdiği mitingde konuşan Cumhurbaşkanı Receğp Tayyip Erdoğan, 24 Haziran seçimlerinde Kocaeli'den rekor beklediklerini söyledi. 

Erdoğan miting alanına gelirken Perşembe Pazarı'nın büyük bölümü doldu

YENİ BİR KOCAELİ KURULDU

Programın açılış konuşmasında konuşan AK Parti İl Başkan Vekili Abdullah Eryarsoy, “Cumhurbaşkanımızla kahramanımızla birlikte yürüdüğümüzü dosta düşmana gösterdiniz. Şeref verdiniz. Yolculuğumuz “Her şey Türkiye için” diyerek başladı. Yaparsa AK Parti yapar vaadiyle yeni bir ülke, yeni bir Kocaeli kuruldu. Biz Türkiye’ye Kocaeli’ye inandık. Muasır medeniyetlerle yarışan Türkiye bugün yeni bir yol ayrımında. Bu yarış diğer adaylarla değil, dünya ile yarıştır. AK Parti’nin rakibi dünyadaki rakipleridir. Türkiye ümidin adıdır. Vakit Türkiye vaktidir. Bize oy vermeyen herkesi ikna etsek aldığımız yüzde 50’leri yüzde 60’lara taşıyabiliriz” diye konuştu.

YÜRÜYÜŞÜMÜZE DEVAM EDECEĞİZ

Eryarsoy’un ardından söz alan Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu,“24 Haziran’a artık sayılı günler kaldı. 13 günümüz var. İnşallah daha büyük bir coşkuyla bundan önceki dönemlerde elde ettiğimiz başarıyı Allah nasip ederse hep birlikte çok daha yüksek bir şekilde Kocaeli’de kutlayacağız inşallah. Şuanda bu enerji, bu heyecan, bu bakışlar bunu gösteriyor. Biz hep Kocaeli’yi dert edindik. Büyük başarılara imza attık. Elde ettiğimiz başarı hepimizin başarısıdır. Bu başarıyı beraber elde ediyoruz. 24 Haziran’dan sonra yürüyüşümüze halkla beraber devam edeceğiz” şeklinde konuştu. Karaosmanoğlu’nun konuşmasının ardından milletvekilleri coşkulu kalabalığa tanıtıldı.

KOCAELİ KENDİNE YAKIŞANI YAPTI

Aday tanıtımının ardından kürsüye gelen Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakan Faruk Özlü, “Vakit Kocaeli vakti. Vakit Türkiye vakti. Kadir geceniz mübarek olsun. 24 Haziran’da sandıkları patlatmaya hazır mısınız?” dedi. Özlü’nün ardından kürsüye gelen Başbakan Yardımcısı Fikri Işık, “Kocaeli’ye bu yakışır. Kocaeli her zaman kendine yakışanı yaptı. Kocaeli çalışkan insanların şehridir. Çalışkan insanların şehri olduğu için Kocaeli çalışkan siyasetçileri, liderleri sever. Türkiye’nin en çalışkan siyasetçisi kim. Recep Tayyip Erdoğan.  Kocaeli onu çalışkan, üretken olduğu için seviyor. Kocaeli halkı kadir şinastır. Siyaset irade meselesidir. Bu muhalefetin 24 Haziran’a kadar bunların nefesi yetmez” dedi.

Erdoğan'ın konuşması sırasında ise vatandaşlar alandan çıkarak kendilerini bekleyen otobüslere gittiler

YİNE TARİH YAZIYORSUN KOCAELİ

Işık’ın konuşmasının ardından ilimize gelen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan coşkulu kalabalığın yoğun tezahüratları eşliğinde sahneye çıktı. Erdoğan konuşmasında, “Kocaeli üretim merkezi Kocaeli. Türkiye’nin lokomotifi, barışın vefanın kenti Kocaeli. Maşallah bugün yine çok ama çok farklısın Kocaeli. Yine tarih yazıyorsun Kocaeli. Kabına sığmıyorsun Kocaeli. 24 Haziran’da gümbür gümbür akmaya var mıyız Kocaeli. Sandıkları patlatmaya hazır mıyız Kocaeli? Erdem, irade ve cesaretle Türkiye’yi şahlandırıyor muyuz Kocaeli” dedi.

ÇILGIN KOCAELİLİLER VAR

CHP’nin Cumhurbaşkanı Muharrem İnce’yi ve Kemal Kılıçdaroğlu’nu eleştiren Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, “Siz Nuri Demirağ’ın uçak fabrikasını kapatıp, gaz ocağı fabrikasına çevirdiniz. CHP budur kime yutturacaksınız. Sizin bu ülkede dikili taşınız yok. Benim halkım bunlara dersini sandıkta verecek. Kocaeli şu dersin bir verin. Çılgın Türkler’den sonra burada da Çılgın Kocaelilier var” şeklide konuştu.

ÜÇÜNCÜ ÜNİVERSİTE MÜJDESİ

“Kocaeli’yi CHP’den aldıktan sonra Kocaeli ne hale geldi görüyorsunuz” diyen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, “Biz modern Türkiye’yi kuruyoruz. Biz daha güzelini, kalitesini kazandırmanın davasını güdüyoruz. Vakit bereket, bolluk vakti diyor muyuz? Vakit Kocaeli vakti diyor muyuz? Bizi gerçekten anlamak isteyen kazandırdığımız eserlere, yatırımlara baksın. Kocaeli AK Parti siyasetinin sembol şehirlerinden biridir. 16 yılda 24 Katrilyon yatırım yaptık Kocaeli’ye. 9 bin derslik inşa ettik. Kocaeli Üniversitesi’ni güçlendirdik. Gebze Teknik Üniversitesi’ni kazandırdık. Şimdi Üçüncü üniversiteyi de Kocaeli’ye kazandıracağız. Eğitim, bilim, sanat bunlar bizde. Tutturmuş fizik öğretmeniyim. Ama fizik öğretmeni olmak sana Cumhurbaşkanına hakaret etme hakkını vermez” değerlendirmesinde bulundu.

Son Güncelleme: 11.06.2018 09:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-10 20:50:03

Emin olun bu millet hakettiğinizi verecek,ben daha unutmadım BONZAYİDEN ölen İZMİT ÇOCUKLARINI,bağımlı olan yüzlerce masumu,açılmayan AMATEMLERLE ÇAMATEMLERİ,Meclis’te reddedilen uyuşturucu ile ilgili gensoruları,kanunları daha iyi hale getirip milletimize korumak için mücadele edenlere ret verirken kalkan ellerinizi!!!!!!!

Avatar
Cumhuriyet 2018-06-10 21:07:23

Taşıma kalabalık pek faydalı olmamış daha iyi akp mitinglerini görmüştüm gemi yavaş yavaş boşalıyor artık..

Misafir Avatar
Ayhan 2018-06-11 10:41:12 @Cumhuriyet

muharremin mitingide gördük.kaç otobüs başka yerden gedldi baktınmı.....neyse 24 haziran akşamı sizi yine gömeceğiz tarihin derinliklerine

Beğenmedim! (0)
Avatar
PAŞALI 2018-06-10 21:36:01

AYNEN BU MİTİNGTENDE BELLİ OLDU İŞ PATLAMIŞ O COŞKU İZDİHAM ZORAKİ BELEDİYE PERSONELİ VAR İŞTİMA ALIYOLAR MÜDÜRLER BEZDİ İNSANLAR KENDİ İÇLERİNDE BİLE ÇOĞU OY VERMEYECEK ALLAH A İNANCI ALLAH TAN KORKAN BUNLARDAN UZAK DURUR

Avatar
İzmitli-Ya taraf olacaksınız...1 2018-06-10 22:34:24

YA TARAF OLACAKSINIZ...YADA BERTARAF
Padişah sürekli ”Ya taraf olacaksınızyada bertaraf” demiyormu!
Bir korku ve yandaş Devleti oluşturdular hiç kimse fikrini söyleyemiyor!
Gazeteciler bile yazı yazamıyor,eleştiremiyor! Bir çoğu hapiste!
Durum böyle olunca herkes taraf olmak veya gözükmek zorunda bırakılıyor.
Geçen Saraydaki sahur yemeğinde Gazetecilik okuyan Öğrenci gazetecilerin tutuklanmamasını istiyorum,özgürce mesleklerini yapabilmeliler. Sayın Cumhurbaşkanım dedi,Kendileri benim mekanımda bana bu soruyu sorabiliyorsun ya dedi.
Cevaptanda belli Padişahlık geliyor ”benim mekanım”
Devlet ve Hazine yağmalandıTopraklarda satılıyor
En son İngilterede para baronları karşısında dik çöktürülen bir Türkiye var!
Türkiyenin yurt dışında para dilendiğini hiç bir Haber kanalı vermiyor ve Gazete yazamıyor! Bitirilen bir Ülke Ekonomisini
ÜLKENİN ASALAK YİYİCİ HARAMZEDELERİ BİTMİYOR!
Bütün Devlet kurumlarında ve Belediyelerde AKP ve yandaşların çocukları,damatları,gelinleri...damadı ve kızı,oğlu-

Avatar
İzmitli-Ya taraf olacaksınız...2 2018-06-10 22:38:00

ÜLKENİN ASALAK YİYİCİ HARAMZEDELERİ BİTMİYOR!
Bütün Devlet kurumlarında ve Belediyelerde AKP ve yandaşların çocukları,damatları,gelinleridamadı ve kızı,oğlu ve gelini vb. aldıkları yüksek yandaş maaşlarıyla tam bir aile saadeti yaşayanlar varmış!..yani iyi maaşlarla devleti hortumluyorlarmış!
Bunların Çocukları koltukla beraber doğmuşlar! Ya Holding patronu,Genel müdür,Müdür hep yönetici veya Maaşları çok iyi.Örneğin;Kocaeli Üniversitesi Rektörü Prof.Dr.Saadettin HÜLAGÜ'nün oğlu Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Müzeler Şube Müdürü Taha HÜLAĞÜ,İl yöneticileri ve İlçe eski ve yeni yöneticilerinin çocukları,damatları,gelinleri nerelerde yönetici ve ne iş yapıyorlar?
Belki İldekilerden bilgi edinemezsiniz fakat ilçeler sizlere daha yakın küçük yerler.
Bunların Çocuklarından Milletvekili Adaylarıda var! Hatta Fetöcü oldukları söylenenlerin çocukları!
AKP seçimi alırsa zaten Padişahlık gelecek! Padişahlık geldimi herkes Padişahım çok yaşa demek zorunda kalacak,bırakılacak!..Bu --

Avatar
İzmitli-Ya taraf olacaksınız...3 2018-06-10 22:40:26

Bu sefer sadece Ordu komutanı Paşamız değil,tüm Vatandaşlar alkışlamak zorunda kalacak!
''..Osmanlı bir ailedir.Türk ise ırktır.Irkını inkar eden soysuzdur”
İlber ORTAYLI
İlber Hocanın sözü fiiliyatta yaşadığımız olaylara çağrışım yapıyor,
AKP İktidarında,iktidarın gücü sayesinde nemalanan,hazineyi,kaynakları hortumlayan bir çok aile türedi hepsi kendini Padişah veya Sultan sanıyor çünkü Güç ve Para insanları şaşırttı,bazılarını insanlıktan çıkarttı ne oldum delisi oldular,yanınızdan geçerken Allah'ın Selamını dahi vermiyorlar artık! Jeeplerini,Lüks arabalarını bile yolun ortasına park ediyorlar Trafik polisi bile bir şey diyemiyor!
Zaten çoğunun altında devletin verdiği araçlar var,Ailelerine bile devletin kiralık araçları tahsis edilenler varCeplerindeki lüks telefon ve hatları bile devlete ait!

Devleti Babalarının malıymış gibi yönetiyorlar!

Yapılan projeler maliyetlerinin çok üzerinde yapıldı, --

Avatar
İzmitli-Ya taraf olacaksın...4 2018-06-10 22:42:39

Devleti Babalarının malıymış gibi yönetiyorlar!

Yapılan projeler maliyetlerinin çok üzerinde yapıldı,yapılıyorbirde bazı garantiler verilmiş;Araç geçiş sayısı,Hasta sayısı gibi)bu sayı tutmayınca hazineden yıllık garanti faizi ödeniyor.
Yağmalanan ve hortumlanan bir devlet,ülke zengin olan zenginleşen AKPliler ve yandaşlar.

Sonuç İngilterede Para Baronları karşısında dik çöktürülen Türkiye!

Türkiye Cumhuriyetine ve Parlamenter Sisteme sahip çıkınız,Bu özgürlüğün ve bağımsızlığın kazanılabilmesi için bedeller ödendi.

İYİ Parti AKP'nin yedeği gibi geliyor!..yani yedek lastiği.

Tek umut kurtuluş Fakir Cumhurbaşkanı adayı Sayın Muharrem İNCEkaldı.
Sosyal Demokratlara bir imkan verelim,İnsani ve Güçlü üreten bir ülkede yaşamak istiyorsak.

”Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.”
Mareşal Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

Avatar
oktay 2018-06-10 22:27:23

paşali kardes sallama.Biz de has paşaliyiz.Bu millet Tayyip beyi benimsedi.sonuna kadar devam diyecek.

Misafir Avatar
Mehmet Emin 2018-06-10 23:35:31 @oktay

Millet erdoğanın ülkeyi soyduğunu Milletin çocuklarının geleceğini çaldığını gördü. Fetoyla işidle ihanet işbirliği yapıp Türkiyeye Aziz Milletimize ihanetinizi gördü. Aziz Milletimize hesap verme zamanı çok yakın. Paşada adamlarda var senin gibi Türkiye düşmanı Millet düşmanı hainlerde var.

Beğenmedim! (1)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482