banner598
banner608
banner654
11 Ocak 2018 Perşembe 12:53
Emre Andız’da birleştiler
banner610

CHP’de kongre süreci gençlerle birlikte devam ediyor. Mevcut başkan Murat Erinç’in karşısına çıkacak adaylar çalışmalarını sürdürüyor. İlk olarak gençlik kolu başkanlığı için adaylık düşüncesi olan isim ise CHP İzmit ilçe gençlik kolu başkanı Caner Arduç idi. Ancak daha sonra gençlerin bir araya gelmesiyle yapılan toplantı sonucu ortak bir isimle yürüme kararı alındı. CHP’li gençlerin ortak adayı da Emre Andız oldu. İzmit ilçe eski gençlik kolu başkanlığı, il yönetim kurulu üyeliği gibi kademelerde görev yapan tecrübeli siyasetçi Andız, gençlerin ortak adayı olarak Erinç karşısında seçime girecek. Caner Arduç, Andız’ı destekleyen tarafta yer alacak. Gebze bölgesinin de destek verdiği Emre Andız’ın Selman Yıldırım’a oldukça yakın olduğu biliniyor. CHP’li gençlerde Andız ve Erinç dışında Anıl Deniz Pişkin’in de aday olabileceği konuşuluyor. Pişkin’i, kurultay delegesi ve belediye meclis üyesi Birol Sağlam’ın aday olarak çıkartabileceği ifade edildi.

Son Güncelleme: 11.01.2018 14:28
Anahtar Kelimeler:
Emre AndızMurat Erinç
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tekrar diyorum 2018-01-11 15:42:32

Selman ile birlik olmuş Selman ile sağa sola gol atmaya çalışan Selmanın uzantılarından bıktık usandık artık. CHP örgütleri para için bu kadar onursuz gurursuz hareket edemez. Derdimiz AKP'yi alt etmek mi yoksa Selmana ve türevlerine rant kazandırmak mı? Bu partide EMRE ANDIZ sadece ve sadece yarışmayı, kavgayı,hizip ve ötekileştirmeyi getirir. Sorun bakalım ülke gündemine dair bi fikri var mı? Su faturalarına veya tramvay projesindeki yolsuzluklara hiç fikir üretmiş mi? Hangi tecrübeden bahsediyorsunuz ? İnsanlar ile kavgaya tutuşmaktan başka ne yaptı bu adam?

Misafir Avatar
Laf olsun diye konuşmayın 2018-01-11 15:56:48 @Tekrar diyorum

Ben sordum su faturalarıyla ilgili ve tramvayla ilgili fikrin varmı diye anlattı valla çokda güzel anlattı, sen sallamadan önce arayıp konuşsaydın sanada anlatırdı, ama nerde sende o yürek anca burada laf üretirsin. Emre evde su kullanmıyor mu tramvaya binmiyor mu bu nasıl saçma eleştiriler. Laf olsun torba dolsun.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Salman 2018-01-11 16:40:08

Koltuk sevdası..
Bitirdiniz partiyi yeter!

Avatar
Üniversitli 2018-01-11 16:37:37

Baskılar bizi yıldıramaz seçimde görürsünüz komisyonun gücünü

Avatar
Dönmeli Yurdumda 2018-01-11 20:18:44

Sütler kaşara, kaşarlar mehmetten ercana dönmeli yurdumda laf olsun diye ;)

Avatar
nedense 2018-01-11 22:44:07

Emre andız selmana fayda dan çok zarar vermekte bunu tüm partililer çok iyi biliyor.
emre andız ilk önce ilçe gençlik kollar başkanlığı yapmış, sefa sirmeni kesin kazanır diye belediye de müdür olmak için askere gitmiştir, oda tutmadı ilçe başkanı torpiliyle il yönetimine girdi ,2.kez giremediği için mi gençlik kollarına adaydır ???

Misafir Avatar
Gerçek 2018-01-11 23:53:31 @nedense

Ben yönetimindeydim Emre Andızın düğün yapacak diye gitti biliyordum, meğersem bak ne içinmiş müdür yapacaklarmış onun için gitmiş ne çok biliyomuşsun be, hadi o gitti sen gelseydin de sen uğraşsaydın biraz seni yapardık müdür, zaten bak müdürlük kumaşında var oturduğun yerden kafana göre insanlara acımasızca iftira atıyosun ve bundan da gocunmuyosun var sende var bir müdürlük kumaşı.

Beğenmedim! (5)
Avatar
izmit 2018-01-12 04:39:24

Ne çok üzülüyorum ki bu gencecik çocuklar çok erken yaşlarda siyasette yıprandılar. Daha önlerinde çok yıllar varken büyük abilerinin ayak oyunlarında harcanıyorlar.

Avatar
ADMİN... 2018-01-14 14:23:55

BENİMDE ANLAMADIĞIM HERKES ÇOK CÜRETKAR KONUŞUYOR AMA HERKES KOD ADI KULLANIYOR..CESARETLİSİNİZ MADEM NİYE İSİMLERİNİZLE YORUM YAZMIYORSUNUZ GENÇLER....BUARADA KÜÇÜKKAYA VE GÖKHAN ERCAN'DAN SONRA BİR TEHLİKEDE UMUR BAKKAL'DIR BİLGİNİZE...TAŞLAR YERİNDEN OYNAR SİNSİ DURUŞUYLA :))

banner634

banner636

banner354

banner630

banner328

banner633

banner653

banner599

banner482