banner830
21 Mart 2019 Perşembe 11:34
DSP’nin sponsoru kim?
banner728

Demokratik Sol Parti (DSP), 2002 seçimlerinde baraj altı kaldıktan sonra bir daha hiç toparlanamadı, TBMM’de temsil hakkı yakalayamadı. 2002 seçimlerine kadar koalisyon hükümetinin ortaklarından olan DSP, öyle ki pek çok seçimde aday bulmakta zorlanır duruma dahi geldi. Seçim yardımı almayan, gücünü kaybetmiş, sponsoru olmayan bir partinin bu zorlukları yaşaması çok normal. Ama ne olduysa 31 Mart 2019 yerel seçim sürecinde, maliyetleri oldukça yüksek olan reklam panolarında DSP’li adaylar boy gösterebilir duruma geldi. CHP ve İYİ Parti dahi, bu panolarda zorlukla yer bulabilirken DSP’nin özellikle de İzmit’te reklam panolarında, önemli noktalarda yer alan seçim afişleri dikkat çekiyor. DSP İzmit Belediye Başkan adayı, yani İzmit’teki üçüncü kadın aday Hülya Yıldırım’ın afişleri, köprü başlarındaki reklam panolarında, trafiğin yoğun aktığı kesişme noktalarında boy gösteriyor. Hal böyle olunca da vatandaş soruyor; DSP, bu maddi gücü nereden buluyor? DSP’nin sponsoru kim?







Son Güncelleme: 21.03.2019 13:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mustafa Kadıköy @izmitli 2019-03-21 15:11:09

Sen bir adam olmayı denesen! Adını yazmaktan bile imtina eden şahsiyet! Adam gibi ismini yaz da kiminle muhatap olduğumuzu bilelim.

Avatar
Arkadaş @izmitli 2019-03-21 14:43:41

Sen akapeli değilmiydin ya :):) Sizde hakikaten beyin yok yazdığın yorumların çoğu akp lehineydi şimdi DSP li olmaya mı karar verdin birden :):)Görün işte iş birliğini

Avatar
izmitli 2019-03-21 13:56:45

önce chp kendine baksın adam olsunç. sonra dsp nin sponsorunun peşine düşsün. vatandaşın umudu olamayan rezil bir yönetim var chp de.. ne yapsın vadandaş...tabiiiki dsp

Misafir Avatar
Mustafa Kadıköy 2019-03-21 15:11:09 @izmitli

Sen bir adam olmayı denesen! Adını yazmaktan bile imtina eden şahsiyet! Adam gibi ismini yaz da kiminle muhatap olduğumuzu bilelim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Arkadaş 2019-03-21 14:43:41 @izmitli

Sen akapeli değilmiydin ya :):) Sizde hakikaten beyin yok yazdığın yorumların çoğu akp lehineydi şimdi DSP li olmaya mı karar verdin birden :):)Görün işte iş birliğini

Beğenmedim! (0)
Avatar
İZMİTLİ 2019-03-21 13:53:38

BU BAYANI KİMSE UYARMAMIŞ MI ? BU FOTO DA BİR ACAYİPLİK VAR OLMAMIŞ DİYE

Avatar