banner768
banner598
banner749
10 Haziran 2018 Pazar 16:13
Dolphin’i yapan Erdem’den Erdoğan’a büyük jest!
banner728

Kocaeli, dün CHP’nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce’yi ağırladı. Perşembe Pazarı alanında gerçekleştirilen miting coşkulu geçti. Bugün ise Cumhurbaşkanı, Cumhur ittifakının Cumhurbaşkanı Adayı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan kentimizde miting gerçekleştiriyor. Saat 17.30’da başlayacak olan miting öncesi kentin dört köşesi AKP bayrakları ile donatıldı. Miting alanı ve çevresi ise devasa pankart, poster ve afişlerle süslendi. Alan çevresinde en dikkat çeken poster ise Dolphin AVM’yi inşa eden ve sonrasında devreden Erdem Holding’in Yönetim Kurulu Başkanı ve İzmit Somali Fahri Konsolosu Nezih Erdem tarafından AVM’yi kaplayacak şekilde asıldı. Görenlerin dikkatini çeken pankartı hazırlatan Nezih Erdem’in Dolphin iş merkezinde 4 adet yeri bulunuyor.

Son Güncelleme: 11.06.2018 16:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet 2018-06-13 17:20:40

Bunun makarnaya ihtiyacı yok ama ruhu aç demekki

Avatar
kocaeli41 2018-06-11 11:38:01

Afişi asan Dolphin AVM değildir. Dolphin AVM'yi yapan ve eski sahipleri Erdem Holding

Avatar
izmit 2018-06-11 10:19:01

TAYYİP YAŞLI BU RESİM NE BE 30 YIL ÖNCEKI RESIM NEYSE KANDIRMAK ICIN KOYDURMUS TUR BİTTİ İNCE GELIYOR HALKIN ADAMI ADAM GIBI ADAM CAMDAN BAŞKALARININ YAZDIKLARINI OKUMUYOR DOGAL KONUSUYOR

Avatar
Halil İbrahim Sönmez 2018-06-11 01:17:35

Yalakalılta sınır tanımayanlar derneğine başkan yapalım bunu :) Baş tutan parmağını yutarmış.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-11 00:18:02

Daha da Dolphin e girersem adam değilim. Şimdi derdinle boğuş

Avatar
Dobrovski 2018-06-10 23:46:29

Büyük Reise büyük poster yakışır. Eline emeğine sağlık vefalı insan.

Avatar
düz adam 2018-06-10 23:15:53

bizde yıllardır bu adamın projesine katkıda bunlunduk hemi ?? bu kadar haysiyetsizlik olmaz bu kadar şerefsizlik olmaz

Avatar
Volkan er 2018-06-10 22:42:52

An itibari ile dolphin benim için bitti çok merak ediyorum bu adam kaybetse ne yakacak lar

Avatar
İzmitli-Ya taraf olacaksınız...4 2018-06-10 21:50:36

Yapılan projeler maliyetlerinin çok üzerinde yapıldı,yapılıyorbirde bazı garantiler verilmiş;Araç geçiş sayısı,Hasta sayısı gibi)bu sayı tutmayınca hazineden yıllık garanti faizi ödeniyor.
Yağmalanan ve hortumlanan bir devlet,ülke zengin olan zenginleşen AKPliler ve yandaşlar.

Sonuç İngilterede para baronları karşısında dik çöktürülen Türkiye!

Türkiye Cumhuriyetine ve Parlamenter Sisteme sahip çıkınız,Bu özgürlüğün ve bağımsızlığın kazanılabilmesi için bedeller ödendi.

İYİ Parti AKPnin yedeği gibi geliyor!..yani yedek lastiği.

Tek umut kurtuluş Fakir Cumhurbaşkanı adayı Sayın Muharrem İNCEkaldı.
Sosyal Demokratlara bir imkan verelim,İnsani ve Güçlü üreten bir ülkede yaşamak istiyorsak.

”Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.”
Mareşal Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

Avatar
İzmitli-Ya taraf olacaksınız...3 2018-06-10 21:49:04

Bu sefer sadece Ordu komutanı Paşamız değil,tüm Vatandaşlar alkışlamak zorunda kalacak!
..Osmanlı bir ailedir.Türk ise ırktır.Irkını inkar eden soysuzdur”
İlber ORTAYLI
İlber Hocanın sözü fiiliyatta yaşadığımız olaylara çağrışım yapıyor,
AKPİktidarında,iktidarın gücü sayesinde nemalanan,hazineyi,kaynakları hortumlayan bir çok aile türedi hepsi kendini Padişah veya Sultan sanıyor çünkü Güç ve Para insanları şaşırttı,bazılarını insanlıktan çıkarttı ne oldum delisi oldular,yanınızdan geçerken Allahın Selamını dahi vermiyorlar artık! Jeeplerini,Lüks arabalarını bile yolun ortasına park ediyorlar Trafik polisi bile bir şey diyemiyor!
Zaten çoğunun altında devletin verdiği araçlar var,Ailelerine bile devletin kiralık araçları tahsis edilenler varCeplerindeki lüks telefon ve hatları bile devlete ait!
Devleti Babalarının malıymış gibi yönetiyorlar!
Yapılan projeler maliyetlerinin çok üzerinde yapıldı,yapılıyorbirde bazı garantiler verilmiş;Araç geçiş sayısı,Hasta sayısı gibi)bu sayı --

Avatar
İzmitli-Ya taraf olacaksınız...2 2018-06-10 21:47:22

ÜLKENİN ASALAK YİYİCİ HARAMZEDELERİ BİTMİYOR!
Bütün Devlet kurumlarında ve Belediyelerde AKP ve yandaşların çocukları,damatları,gelinleridamadı ve kızı,oğlu ve gelini vb. aldıkları yüksek yandaş maaşlarıyla tam bir aile saadeti yaşayanlar varmış!..yani iyi maaşlarla devleti hortumluyorlarmış!
Bunların Çocukları koltukla beraber doğmuşlar! Ya Holding patronu,Genel müdür,Müdürhep yönetici veya Maaşları çok iyiÖrneğin;Kocaeli Üniversitesi Rektörü Prof.Dr.Saadettin HÜLAGÜnün oğlu Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Müzeler Şube Müdürü Taha HÜLAĞÜ,İl yöneticileri ve İlçe eski ve yeni yöneticilerinin çocukları,damatları,gelinlerinerelerde yönetici ve ne iş yapıyorlar?
Belki İldekilerden bilgi edinemezsiniz fakat ilçeler sizlere daha yakın.
Bunların Çocuklarından Milletvekili Adaylarıda var! Hatta Fetöcü oldukları söylenenlerin çocukları!
AKP seçimi alırsa zaten Padişahlık gelecek Padişahlık geldimi herkes Padişahım çok yaşa demek zorunda kalacak,bırakılacak!..Bu --

Avatar
İzmitli-Ya taraf olacaksınız…1 2018-06-10 21:45:05

Ya taraf olacaksınız...yada bertaraf
Padişah sürekli ”Ya taraf olacaksınızyada bertaraf” demiyormu!
Bir korku ve yandaş Devleti oluşturdularhiç kimse fikrini söyleyemiyor
Gazeteciler bile yazı yazamıyor,eleştiremiyor! Bir çoğu hapiste
Durum böyle olunca herkes taraf olmak veya gözükmek zorunda bırakılıyor.
Geçen Saraydaki sahur yemeğinde Gazetecilik okuyan Öğrenci gazetecilerin tutuklanmamasını istiyorum,özgürce mesleklerini yapabilmeliler Sayın Cumhurbaşkanım dediKendileri benim mekanımda bana bu soruyu sorabiliyorsun ya dedi
Cevaptanda belli Padişahlık geliyor ”benim mekanım”
Devlet ve Hazine yağmalandıTopraklarda satılıyor
En son İngilterede para baronları karşısında dik çöktürülen bir Türkiye var!
Türkiyenin yurt dışında para dilendiğini hiç bir Haber kanalı vermiyor ve Gazete yazamıyor!
Bitirilen bir Ülke Ekonomisini
ÜLKENİN ASALAK YİYİCİ HARAMZEDELERİ BİTMİYOR!
Bütün Devlet kurumlarında ve Belediyelerde AKP ve yandaşların çocukları,damatları,gelinleri...damadı ve kızı,oğlu vb. --

Avatar
İzmitli 2018-06-10 20:57:37

Yalak dolpinci bi daha girmem dolpine param gitmesin

Avatar