banner830
banner860
20 Mart 2019 Çarşamba 12:35
Devlet memuru, eğitimci, kurum müdürü…  Mesai saatinde  Erdoğan  mitingine..!
banner728

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan dün Kocaeli’deydi. İzmit Perşembe Pazarı Alanı’nda organize edilen mitingde vatandaşlara seslenen Erdoğan 31 Mart yerel seçim sürecinde kentimizde miting düzenleyen ilk parti lideri oldu. Darıca Farabi Devlet Hastanesi’ndeki birim sorumluları personeli, ‘mesai ödeneceğini’ belirterek öğle vakti kalkacak otobüslerle Erdoğan’ın mitingine davet etmişti. Devlet memurlarının mesai saatleri içerisinde mitinge katılacak olması tepki toplamıştı. Dün gerçekleştirilen mitingde sadece hastane çalışanlarının değil, Gebze bölgesinde yer alan kamu kurum ve kuruluşlarından yüzlerce çalışanın hazır olduğu görüldü. Gebze İlçe Milli Eğitim Müdürü Şener Doğan da o isimlerden biriydi. Eğitimci bir memur olan ilçe milli eğitim müdürü Doğan’a da Darıca Farabi Devlet Hastanesi çalışanlarına vaat edilen ‘mesai ücreti’ ödenecek mi merak konusu.

Hatırlanacağı üzere Şener Doğan geçtiğimiz günlerde sosyal medya sitesi İnstagram hesabı üzerinden yaptığı bir paylaşım AKP propagandası yapmış, “Belediye işi, gönül işi” sloganını kullanmıştı. Söz konusu olay gazetemizde haberleştirildikten sonra Şener Doğan ilgili paylaşımı silmişti.

Son Güncelleme: 20.03.2019 15:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ahmet avcı 2019-03-22 14:13:54

sizemi soracak müdür nereye gideceğini. abdülhamit efendi 82 milyon Türkiye nüfusu senin ödediğin ne kadarsa ben sana vereyim. sen sus.

Avatar
Abdülhamit han 2019-03-21 09:49:22

Selamunaleykum arkadaslar.Bu memur izinli degilde mesai saati icerisinde orada bulunduysa yemin olsunki bu fakir milletin odedigi maasi haramdir.Nokta.

Avatar
Ayşe 2019-03-20 22:51:22

Cumhurbaşkanımız toplu açılış yaptı. Okul açılışlarıda vardı. Ne mahsuru varki.

Avatar
Ahmet 2019-03-20 22:49:25

Aslında hepiniz bilirsinizki ilçe yöneticileri iktidarla gelir iktidarla gider. Kaldıki cumhurbaşkanlığı hükümet sistemini iyi anlayın. Tartışma biter. Ha bu sisteme karşıysanız o başka birşey...

Avatar
Ali 2019-03-20 22:15:22

Peki gazi efendi çocuklarının suçu ne? Mesela sen yarın mitinge gideceksin!! Size hak..

Avatar
Havale eft 2019-03-20 21:43:32

Vatandaşa muhalefete hiç havale eft yapan yok fakat, iktidar olanlar düpedüz suç işliyor zavallı din ile kandırılmış halkta onları öbür tarafa havale ediyorlar. Kendilerini kurtarmak için bu havale işi icat edilmis

Avatar
Hüsnü Haramakarşı 2019-03-20 21:34:51

Recep bey'in Artık HARAM'A şerbetli olduğu malum ama Bu muhteremin içinde azıcık Müslümanlık kaldıysa ben hakkımı helal etmiyorum ne dediğimi o anlar.

Avatar
Gazi 2019-03-20 17:22:15

Bizim odedigimiz vergilerle maas alip parti toplantisina gittiyse yedigi para zehir zikkim olsun.Cocuklarina kadar gun yuzunu gostermesin yuce mevlam.AMIN.

Avatar
Vatandaş 2019-03-20 16:09:13

Bu lavuğun aldığı maaş haram

Avatar