banner783
17 Ocak 2019 Perşembe 14:41
Derdimiz memleket davası
banner728

AKP Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, seçim çalışmalarına aralıksız devam ediyor. 12 ilçede SKM programları çerçevesinde çalışmalarını sürdüren Büyükakın, “2019 Mahalli İdareler Seçimlerinde Kocaeli’de sonuç net bir şekilde 13 - 0 olacak. Yeniden tüm ilçeleri alarak halkımıza karşı olan hizmet sorumluluğumuzu ve hizmetkarlığımızı seçim sonrası da sürdüreceğiz. Durmadan yolumuza çok çalışarak devam edeceğiz.” ifadelerine yer verdi.

TÜM SAMİMİYETİMİZLE
Vatandaşların AKP belediyeciliğini iyi tanıdığını söyleyen Büyükakın “Biz samimiyetle, gayretle çalışmaya devam edeceğiz. Vatandaşımız bu davayı 1994 yılında gerçekleşen yerel seçimler ile tanıdı. 25 yıl önce cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan ile İstanbul’u aldık. Vatandaşımızın bize o günden beri teveccühü değişmedi” dedi.

HIRSLARIN DAVASI DEĞİL..
Büyükakın, “Bizim davamız kişisel hırsların davası değil, memleket davasıdır. Vazifemiz, kamunun kaynaklarını kentimizin menfaatine göre büyük bir titizlikle kullanmak, ince eleyip sık dokumak. AK Parti hizmet üretiyor, vatandaşa dokunuyor, samimiyet ve gayret gösteriyor. Biz de bütün gayretimizle ve samimiyetimizle çalışarak, Kocaeli’nde 13 - 0 kazanacağız inşallah” diye konuştu.

Son Güncelleme: 17.01.2019 16:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bu sevda bu seçimde bitti. 2019-01-18 20:01:29

Kemal sunal filmlerinden bile çok komik bir açıklama. Memleket derdiymiş yahu ıspanak be ıspanak 10 TL olmuş haberin varmı.

Avatar
zeren78 2019-01-18 11:40:43

Artık çok geç... Kime oy veririseniz verin, Kazanan Ak-kurtlar olacaktır...O iş anayasa değiştiğinde bitti...Artık çok geç...

Avatar
Yavus Kortan 2019-01-18 11:15:09

Yürü be, kim tutar seni! Bu muhabbetler prim yapmıyor artık.

Avatar
Reisten İstifa 2019-01-18 11:14:05

Ne reis kaldı, ne partisi. Kendisine %26 zam yapıp memura %10 veren reis, halkı soğan alamazken kendisi ejder meyveli smmothy içein reis benim için artık sadece reyizdir ve yoktur.

Avatar
Eski Ak Partili 2019-01-18 11:12:39

Pekala, sarayın kapısını kilitleyip aylık 54 milyon gideri kısın, örtülü ödeneği kaldırın, kiralık araç saltanatına son verin, reisinizin binlerce korumasını başka yerlerde görevlendirin, mal varlığınızı açıklayın ama İbo gibi bir tek gayrimenkulüm yok demeyin, iletişim bilgilerinizi halkla paylaşın, her dönem Ovacık Belediyesi gibi gider gelir hesaplarını belediyelerin kapısına asın. Hadi cevap verin.

Avatar
Sinan Pala 2019-01-18 11:09:50

Memleket meselesi :) Megri megri, Şivan Perver, Barzani, Apo, kardeşim Esed, hain Esat,Sayın Öcalan, Askerlik yan gelip yatma yeri değildir, kredi kartı borunu ödemeyen hırsızdır, 301 Somalı madencinin ölümü için bu işin fıtratında var, heeeemmm laikliiikkkk heeemmm şeriat aynı kefede olamaaazzzz..... Rabbim bilir ne yapacağını.

Avatar
Lale Ataman 2019-01-18 11:06:41

Hacı dayı! Sakarya'daki tank fabrikasını özelleştirerek memleket meselesi savunucusu olmak da harika bir duygu olsa gerek. Telekom'u yüce zararla araplara satmak, Tüpraş gibi bir karlı kuruluşu Koç'a satmak, bayağı bir memleket meselesi peşinde koşmuşsunuz. Etem Sancak nasıl? Sakallar da bayağı bir uzamış!!!

Avatar
Mert Bakacak 2019-01-18 11:05:30

Peki, madem memleket meselesi içeriye doldurduğunuz ve içlerinde polislik sınavına dahi girenler bulunan yaklaşık 5 milyon Suriyeli kardeşlerinizi gönderin memleketlerine. İşsizlik azalsın, devletin kasasından çıkan para azalsın, ne dersin hacı efendi? Sarayı kapatın mesela, Marmaris'teki yüzlerce odalı saray inşaatını durdurun. Sadece saray günlük 2 milyon TL civarı para emiyor, her ay bir fabrika. Ne dersin? Tank fabrikası satışını saymıyorum.

Avatar
Cumhur Yemezler 2019-01-18 09:33:50

Biliyorum Kendin için istiyorsan Namertsin değil'mi. Her şey milletin için.

Avatar
levo 2019-01-18 09:24:38

TAM USTALIK ZAMANI GELDİ İBRAHİM HOCA YI ŞUTLADINIZ... AMA DOĞRU YAA SİSTEM EMİR KOMUTA İSTEDİ Mİ SEÇİM HİKAYE TOPBAŞ GÖKÇE ANLADIK

Avatar
Mert Horata 2019-01-17 23:04:20

Tamam, madem memleket meselesi bir istifa edin toptan. İbo'yu da al git mesela. Yanında İsmail ile Tahsin de promosyon!!!

Avatar
abdülhamit han. 2019-01-17 22:19:13

Selamünaleyküm arkadaşlar.Bunların derdi memleket miş.Güzel memleketi 4 milyon suriyelilerle doldurdunuz.Bu fakir milletin 40 milyar dolarını onlara harcadınız.Tayyip erdoğan esat gidecek te gidecek diye ordaki müslümanları gaza getirdi ondan sonra bizleri maf etti.Allah bu dünyada olmasada ahirette bunların hesabını bunlara sebep olanlardan hesap soracak.Seninde payın varsa sende hesap vereceksin.Tüyü bitmemiş insanların hakkı var.

Avatar
Cumhuriyet 2019-01-17 19:04:41

Aklı başında adam sormazmı sana 16 senedir derdiniz ne idi şimdi aklınıza geldi Memleket diye.Din tüccarlığı tutmuyormu artık dini mahvettiniz.Şimdi sıra memleket diye diye memleketimi mahvetmek aslında ettiniz içinede görene işte.Birde bu akp li idim ama asla akp ye oy vermem yorumlarına hiç inanmıyorum 31 Mart’ta seçim olursa sonuçlarını hep birlikte görecez.Yoğun propoganda ile kuşatılmış saf ve kültürsüz insan çok bu ülkede sonuçlarında sandıkta görüyoruz zaten...

Avatar
BOŞUNA ÇABALAMAYIN ; 2019-01-17 18:28:55

Bir AKP li olarak oy yok artık memleketi yediniz yeter yeter yeter

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-17 17:41:05

Benim de derdim aynı,son 3 yılda 13 dava açıldı hakkımda acep size kaç tane açıldı.herhalde 0 dur,yani ne kadar uyumlu dimi İKİMİZİNDE DERDİ AYNI SKOR 13 0,başarılar diliyorum size.

Avatar
İzmitli 2019-01-17 17:26:04

Memleketi kurtarmak sanamı kaldı zaten elden gitmiş yiyorsa turupa karşı gelin görelim adam bu sefer hapşırırsa dolar 15 tl olur ne haber nanik susta konuşma

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482