banner830
banner826
banner840
banner828
16 Şubat 2019 Cumartesi 10:36
CHP’liler  HDP’ye  oy verecek!
banner728

Millet İttifakı’nın Kocaeli’de en zorlandığı ilçe Körfez oldu. İlçedeki adaylık sorunları öyle büyüdü ki neredeyse Kocaeli’de ittifak masası yıkılacaktı. Kröfez’de ilk adayını açıklayan parti CHP oldu. 2 aday adayı olan partide Serap Baykurt yerine Bozkurt Uslu aday olarak tercih edildi. Partililer parti içi muhalefete rağmen Uslu’nun etrafında birleşti. Tam her şey yolunda gidiyor gibi gözükürken Körfez Belediye Başkan Adaylığı ittifak kapsamında İyi Parti’ye bırakıldı. İyi Parti aday olarak Salih Şirin’ i belirledi. CHP’liler buna büyük tepki gösterdi. İyi Parti’nin Salih Şirin’i değiştirmesi ve yerine başka bir ismi aday olarak belirlemesi bekleniyordu ancak beklenen olmadı.

Bunun üzerine CHP tabanı harekete geçti. İlçede geniş bir oy potansiyeline sahip olan HDP’yle temas halindeki CHP’liler, Salih Şirin’e oy vermektense HDP adayını destekleyeceklerini belirtti. Bunu üzerine HDP’liler kolları sıvadı ve aday belirledi. HDP’nin adayları avukat Selda İlgöz ve işadamı İbrahim Ergin oldu. Salih Şirin’e destek vermeyeceği bilinen CHP tabanının HDP’ye oy vermesi bekleniyor.

Son Güncelleme: 17.02.2019 08:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dgkrkckc 2019-02-23 21:40:51

Gldldldlck

Avatar
Vatan 48 2019-02-21 09:28:56

Allah bu memleketi CEHAPE den korusun, bunlar CHPE nin sahte gülücükleri, biz sirmeni gördük yolsuzlukları ile.

Avatar
adam @izmitli 2019-02-20 09:21:22

bu ülkeyi 2002 den bu yana yahudi siyonist yönetiyor ampul kafa

Avatar
Okuyucu 2019-02-17 12:45:45

Koca şehirde 100 tane gazete var çoğuda iktidar yanlısı. Hiçbirinde bu haberi görmedim, sözde muhalif olan bu gazetenin 1 2 yazarı özellikle CHP için hep antipatik haberler yapma gayretinde. Neden?

Avatar
Ali 2019-02-17 11:35:04

Nasılda provakaayon yapiyorsunuz. Trollerede malzeme çıkmış neymiş chpliymiş hdpye verecekmiş. Bu kadar şerefsizce yorum ancak trollerden gelir. Siz haber sitesi yöneticileri biraz aklınızı başınıza alın abuk sabuk haber yapmayın.

Avatar
Diyarbakır SUR 2019-02-17 10:43:49

G.Doğudaki belediyeleri pkk emrine veren hdp belediye başkanları değilmiydi? Teröristlere lojistik sağlayan, devletin verdiği yatırım paralarını dağa gönderen bu çukurcular değilmiydi...Bir kere daha düşünün.

Avatar
Mert 2019-02-17 10:05:01

Yazıklar olsun sizlere

Avatar
Meliha Sayan 2019-02-17 00:03:46

Uğur Bey Aktrol gibisin ve senin sayende bu gazeteyi daha da okumam. Lânet olsun yazılarına da görüşüne de.

Avatar
Kocaelispor lu 2019-02-16 23:37:03

Şaşırdıkmı yoo beraber iyi sallıyolardı

Avatar
sercan @GAZİ. 2019-02-16 23:10:14

he he salla

Avatar
Adnan 2019-02-16 21:43:13

bunlar Türorus nasıl oluyorda ataturkculer bunlara yani HDPliler oy ve riyolar

Avatar
izmitli 2019-02-16 20:28:21

körfezi pkk mı yönetecek yazıklar olsun size

Misafir Avatar
adam 2019-02-20 09:21:22 @izmitli

bu ülkeyi 2002 den bu yana yahudi siyonist yönetiyor ampul kafa

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nedim Karahan 2019-02-16 17:42:26

Sizin gazetenizi bir daha eline alan, internet sitenizi bir daha tıklayan kendi adıma şerefsizdir, namerttir. Size yazıklar olsun. Uğur Enç denilen adam bu gazetede olduğu sürece, ancak yandaş medyanın peşine takılır seyreylersiniz. Allah kahretsin böyle sol görüşlü medyayı da.

Avatar
Çoşkun @Www 2019-02-16 15:33:18

aktroooool

Avatar
Son dakika 2019-02-16 14:22:39

Ben bir chp li olarak iyi patiye oy vereceyime hdp oy veririm daha iyi eğer böyle birşey olursa chp aday çıkarmasa hdp ye vericem

Avatar
Ahmet Hamd 2019-02-16 14:20:54

Ne günlere kaldık ulu Hunkarim Atatürk ün partisinin bugünkü takipçileri ABD emperyalizmin paralı askerleri olan PKK nin siyasi uzantısı olan HDPnin körfez adayına oy verecek, Neden Edirne Bulgaristain olsun yeterki Enver Paşa basarisiz olsun anlayışı.Ne diyelim Allah Akıl fikir versin.

Avatar
Nedim.körfez 2019-02-16 13:56:49

Chp.körfez'atanan kayyım ilçe başkanı ve avereleiönce salıh şirıne karşi ciktışti.şimdi ise kapalı kapılar ardînda meclis liste pazarılığı yapiyor,tabanı yok sayıyo.hal böyle olunca ister istemez hdp kayma olabilir.saygılar

Avatar
Mustafa 2019-02-16 13:01:28

Chp tabanı dediğiniz kimdir ? Chp tabanından kastınız ilçe teskilatındaki brkaç hizipçidir. Chp tabanı ulusalcı ve atatürkçüdür. Hdp ye oy vermez bende vermem. Beni oyum ittifak adayı iyi parti ye.

Avatar
Www 2019-02-16 12:49:21

Atatürk askerlerine vatandaşlarına kıyanlarla birlik yaptığnızı iyi ki görmemiş...parti ne hale geldi

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-02-16 15:33:18 @Www

aktroooool

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaş 2019-02-16 12:47:16

Milletvekili seçimlerinde kimse hdpye verin demedi ama halk inisiyatif kullandı ve hdpye verdi. Körfez isimli kişi sen vermezsen verme insanlar alevi düşmanlarına Kürt düşmanlarına oy vermeyecek. Chp ilçe örgütü karar almasına gerek yok insanlar böyle bir adaya zaten eli gitmeyecek

Avatar
cesur 2019-02-16 12:38:20

ulan bunu yazan akp nin adamıdır kesin oglu m.adam.olun adam birakin geçmişe bakın lan halen chp ile hep diyorsunuz ulan hep ile akp aynı yazık lan size sözde gazeteciler korku saldı demi heryerde akpyi

Avatar
GAZİ. 2019-02-16 11:52:29

Tayyip erdoğanın konuşmalarına bakmayın çoğu AK partililerde hdp ile beraberdir.

Misafir Avatar
sercan 2019-02-16 23:10:14 @GAZİ.

he he salla

Beğenmedim! (2)
Avatar
Körfez 2019-02-16 11:32:25

Chp iktifat adayina istesede istemesede oy verecektir bizde oyle kaypaklik olmaz bu boyle biline bende chp lyim menım adima kimse karar veremez iktifak adayine tam destek

Avatar