banner729
banner598
23 Nisan 2018 Pazartesi 14:42
CHP ve İYİ Parti’ye ağır sözler
banner728
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun oğlu, AKP Gençlik Kolları eski Genel Başkanı İsmail Karaosmanoğlu, CHP’nin İYİ Parti’ye vekil vererek TBMM’de grup kurmasını sağlamasına oldukça ağır eleştirilerde bulundu. Öyle ki eleştirinin dozunu artırarak, konuyu FETÖ terör örgütü elebaşı Fethullah Gülen’in yaşadığı Pennsylvania’ya kadar bağladı. Karaosmanoğlu, “Patron devreye girdi nihayet. Kaç gündür iki taraf da Pensilvanya’dan işaret gelmediği için orta sahada top çeviriyordu” dedi. Sonrasında bir twit daha atan İsmail Karaosmanoğlu, “KK, Selvi hanıma Patron beni değil Akşener’i aday yapmak istiyor diyememiştir. ‘Eşim bile bilmiyor’un sırrı şimdi anlaşıldı. Gelen talimatı kadın kıskançlığına kurban etmek istememesi normal” ifadelerini kullandı.

Twitlerini sürdüren Karaosmanoğlu, İlhan Cihaner’in “ÖDP, TKP ve DSP için de 20’şer vekil isteriz!” şeklindeki twitini paylaşıp üzerine, “Bence de haklı Cihaner!

Eski Mhp’liye var da Gezi de ortalığı birlikte yakıp yıktıkları kardeşlerine neden destek yok?” şeklinde konuştu. Karaosmanoğlu, bir başka twitinde ise “Satıldık üç kuruşa, bir köle pazarında… 15 (eski) CHP’li Mv.” yazdı.

FETÖ’nün düzenlediği Balyoz ve Ergenekon kumpasını gerçekmiş gibi lanse edip o dönem çok sayıda kitap yazan AKP Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar’ın şu twitini de paylaştı Karaosmanoğlu: “Bugün bayram. Herkes coşkulu. Onlar boynu bükük. Kiralanmanın utancını yaşıyorlar. Ne diyelim? İradenize, milletten aldığınız emanete sahip çıkmazsanız neye yarar üzülmek? Artık çok geç. Bu utanç tablosuyla siyaset tarihine geçtiniz.”

Evet, İsmail Karaosmanoğlu, CHP’li vekilleri köle olarak lanse etmekle yetinmedi; İYİ Parti ve CHP’ye FETÖ’nün elebaşını isim vermeden patron yaptı.

İsmail Karaosmanoğlu, bu yapıya cemaat denildiği dönemde bugün FETÖ’den aranan Özsar’ın sahibi Mehmet Ali Sarı ile Ankara’daki bir şubesinde ortaktı. Kamuoyuna defalarca lanse edilse de bu durum Karaosmanoğlu’ndan eski ortağına karşı olumsuz bir açıklama gelmedi.



Son Güncelleme: 23.04.2018 15:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
körfezli 2018-04-29 12:11:56

utanmaz sıkılmaz sakallı din tüccarı , sana inanan da senin gibi zaten. iftira atmanın bedelini Allah katında nasıl ödeyeceksiniz onu düşün tabi Allah korkun varsa. sen ve senin gibilerle aynı şehirde yaşamaktan aynı havayı solumaktan bile esef duyuyorum.

Avatar
Ali 2018-04-24 22:44:16

Ağzınızdan salya akıyor!!

Avatar
haluk 2018-04-24 09:08:17

şu gereksiz yaratığı ne diye haber yapıyorsunuz ?

Avatar
Serdar41 2018-04-24 00:49:06

Lan baban sayesinde zengin oldun ne sıfatla konuşuyosun

Avatar
görgülü 2018-04-23 22:52:27

ya Allah aşkına şunu adam yerine koyup haber değeri varmış gibi yayınlamayın inşAllah bu seçimden sonra hepsinin yapmış olduğu haksız servetin hesabı sorulacak ak hırsızları düne kadar gülenin etekleri altında yaşayanları neden haber yapıyorsunuz izmit halkı kimiin ne olduğunu biliyor bunların alayı hesap verecek hepsi adaletin karşısında yargılanacak bunlar değilmi belediyeyi babasının çiftliği gibi kullanan .. asıl önemli olan seçim gecesinden itibaren belediyelerde nöbet tutmak tüm arşivi yakabilirler pislikleri için

Avatar
Cumhur Çarpar 2018-04-23 20:56:20

Evlat seçim öncesi Parti kan kaybetmesin diye reis parti içindeki asıl fetöcülere iki yıldır ses çıkarmadı Seçim geçer geçmez zaten kaybeden AKP olursa hepinizin fetöcülük foyanızı gelen ortaya çıkaracak Reis kalırsa o zaman'da o sizin gibi FETÖ Çürük elmalarını otradan kaldıracak yani uzun lafın kısası senin ve Babacığının işiniz iki ucu pis değnek. Boşuna herkese Fetö'cü diye iftira etme FETÖ'nün alası sizlerdiniz.

Avatar
Tatar 2018-04-23 20:38:29

Bunlar koltuğu kaybederse yaptıkları yolsuzlukların tek tek hesabını verecekler,mesela üst geçitlerde buharlaşan milyon liralar gibi.Meral Akşener geliyor,kaçın kurtulun...

Avatar
Sercan 2018-04-23 19:35:57

Pensilvanyayı senden ve sizden daha iyi kimbilir lan dalbacak Osmanoğlu sen penisilvanyayı da pensilvanyayı da iyi bilirsin çok gidip yalamışlığınız vardır penisilvanyayı

Avatar
www 2018-04-23 19:18:36

cok komik bi tip bu fetocu degilmiydi

Avatar
Ozgur 2018-04-23 18:32:59

Bekçi İsmail kaç bak benden demedi. .kaç c. ..

Avatar
vatandas 2018-04-23 18:32:06

ADAMMIŞ GIBI YORUM YAPIYO AKP IHALELERINDEN KOSE OLMUSLAR

Avatar
marko 2018-04-23 18:29:56

oğul Karaosmanoğlu... hakikatten bu kadar sığ bir zekada mı? yoksa rol mü yapmakta...ey oğul sen ne biliyorsun pensilvanya'dan talimat geldiğini?pensilvanya ile bir bağın mı var?

Avatar
Serdar 2018-04-23 18:00:09

İş ortagın nerede nerede..bunu alıp sorgulasınlar kesin yerini biliyordur

Avatar
PAŞALI 2018-04-23 17:54:02

ŞU LAVUĞU HALA HABER YAPIYOSUNUZ FETOCU ORTAĞINDAN BAHSETSİN YUVACIK SİZİN KİBİRİNİZDEN AŞALIĞINIZDAN SIKILMIŞ ADAM OLDA KENDİ MAHALLENDE DİK YÜRÜMEYE ÇALIŞ KOÇUUUM

Avatar
broo @SAMİ 2018-04-23 16:28:48

o zaman aç kalırlar arkadaşım.bunlarda olmayan şeylerden biri de alın teri ile kazanılan para.

Avatar
broo 2018-04-23 16:25:22

ahhh ahhhhh şuradan foto yüklenebilse sizlerin kimlerle kucak kucağa fotolarınızı yüklerim ama sizde surat olmuş japon köselesi.ona da bir kulp bulursunuz.siz mhp ile ittifak kurunca milli irade,diğerleri kurunca utanç tablosu öyle mi?fetöyle karı koca oldunuz,pkkyla can ciğer oldunuz.hala utanmadan sıkılmadan konuşuyorsunuz.pessss

Avatar
SAMİ 2018-04-23 16:13:48

Düne kadar fetöcülerle alenen işbirliği yapan bu zatın karnı neden ağırmasın ki?denizde bitti şimdi oturup alınteri ile kazandıklarını yesin bakalım yiyorsa:)

Misafir Avatar
broo 2018-04-23 16:28:48 @SAMİ

o zaman aç kalırlar arkadaşım.bunlarda olmayan şeylerden biri de alın teri ile kazanılan para.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aysu 2018-04-23 15:48:30

Kocaeliden bir şey çıkmayınca sivastan veya başka yerden aday ol mak için kolları sıvadığını bir haberde duymuştuk.son zamanlardaki ataklığı bundanmıdır nedir

Avatar