banner726
banner677
banner655
11 Eylül 2018 Salı 09:57
CHP İzmit’te, anketten Cengiz Çakar çıktı!
banner719
2019 yerel seçimleri için henüz resmi aday adaylık başvuruları yapılmasa da az çok pek çok siyasi partinin aday adayları belli… Kimileri çok önceden aday adaylıklarını ilan ederken kimilerinin ise nabız yokladığı bilinmekte. 2019 yerel seçimlerine şimdiden hazırlanmaya başlayan partiler, adaylarını aylar önceden belirlemek istiyor. Peki partilerin tabanları kimleri aday olarak görmek istiyor. Bu kapsamda Kocaeli Barış Gazetesi olarak anketlere başladık. İlk anketimizi İzmit ile ilgili yaptık ve CHP ile start verdik. 3 Eylül Pazartesi günü başlattığımız ve yoğun ilgi gören anketimiz bugün itibari ile sona erdi. “CHP’nin İzmit Belediye Başkan Adayı kim olmalı?” sorusu ile başlattığımız ankette, 17 bin 431 kişi oy kullandı, 245 kişi ise yorum yaparak istediği adayları sıraladı. Aday adayı olması muhtemel 12 ismi siz değerli okuyucularımızın oylarına sunduk… Ve anketten 8 bin 587 oy ile Cengiz Çakar birinci çıkmayı başardı. Çakar, en yakın rakibine 2 bin 63 oy fark attı. Çakar’ı, 6 bin 524 oy ile Selman Yıldırım takip etti. İki isim diğer rakiplerine oldukça büyük bir fark attı, 3. en yüksek oyu alan Engin Özcan 698 oyda kaldı. Cengiz Çakar, yapılan 245 yorumda da açık ara önde.

Yerel seçim anketleri, diğer partilerin İzmit adayları ve sonrasında diğer ilçelerle sürecek…

İşte anket sonuçları:

Cengiz Çakar: 8587 oy

 

Selman Yıldırım: 6524 oy

 
Engin Özcan: 698 oy

Mehmet Ümit Küçükkaya: 375 oy


Fatma Kaplan Hürriyet: 315 oy

 
Alparslan Seymen: 273 oy

 
Hüseyin Erol: 190 oy

 
Hikmet Erenkaya: 153 oy

 
Fahri Örengül: 119 oy

 
Bekir Yurdagül: 90 oy

 
Hüseyin Acurman: 74 oy

 
Fikret Toker: 33 oy


Son Güncelleme: 11.09.2018 11:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kocaeli chp 2018-09-13 18:53:42

bu anketin nasıl yapıldığı belli bir kişi cep telefonun dan istediği kadar oy kullanabiliyor yani oy ver interneti kapa aç tekrar oy kullan cengiz çakarında nasıl oy topladığını biliyoruz ben dahi yarım saatte 20 taneden fazla oy verdim düşünün gerisini siz ben buradan 17 bin 431 kişi ayrı ayrı oy kullanıldıgını inanmıyorum buradan oy kullanan gercek sayı 5000 kişiyi geçmez boşyere cengiz çakar sevinmesin buradan kocaeli barış olarak araştırmanızı tavsiye ederim ben hertürlü ispata hazırım

Avatar
Erhan kazdal 2018-09-11 21:53:26

Cengiz bey izmite yakışır dürüs ve her kesimden oy alabilek kişidir başarılar

Avatar
İbrahim 2018-09-11 19:05:51

Yolun açık olsun Cengiz abi hak ediyorsun arkandayız......Tebrikler ....

Avatar
Şenol Calap 2018-09-11 15:37:15

Hayırlı olsun Cengiz abi sözünün eri insanlardan birisin Başarılar inşAllah..

Avatar
Özlem Özdemir 2018-09-11 14:13:33

Anlatmaya gerek yok...görüyorsunuz

Avatar
Tu 2018-09-11 12:41:22

Kişiliği ve karekterik özelleği ile ayrıca dürüstlüğü ile ona başkanlık yakışır

Avatar
Ömer Kaya 2018-09-11 12:26:57

Kendisi gerek sosyal medya gerekse sahaya inerek vatandaşla birebir görüşmelerde her daim çalışkan ve güven veren bir isim. Başarılı olmak için hem siyaseten hem de yönetici olarak hazır olduğunu düşünüyorum. Hayırlı olsun

Avatar
Nilay 2018-09-11 11:55:35

Hiç birşey emek verilmeden elde edilemez.
Hayatta başarılar tesadüf değildir.Bir çok partili oturduğu yerden sadece demokrasi , hak, hukuk diyerek koltuğuna sahip çıkmayı düşünüyor.Halkı ve bu ülkeyi düşünen insan çok az.Cengiz Çakar ‘ da halk için helaliyle çalışan bir insandır.
Başarılar dilerim...

Avatar
Bilge Kaan 2018-09-11 11:54:20

Butun adaylari emekleri ve calismalari icin tebrik ediyorum. Cengiz Cakar'ı ayrica bu buyuk basarisindan oturu tebrik ediyorum. Hepimiz icin hayirli olmasini en icten dileklerimle dilerim.

Avatar
Ahmet celal kurt 2018-09-11 11:49:19

Cengiz çakar bu ilin maddi manevi değerlerine sahip çıkmış hatta katkıda bulunmuş çok değerli bir şahsiyettir. Başkanlık koltuğuna çok yakışacağından eminim Cengiz ağabey

Avatar
Wolf man 2018-09-11 11:31:44

Adam boş durmuyor sürekli geziyor tanıyor yanışıyor daha ne yapsın geçmişte yaptığı işlerde ortada bilen bilir

Avatar
rafet calap 2018-09-11 10:53:23

hayırlı olsun cengiz abi yakışır .

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482