banner598
banner677
banner654
18 Nisan 2018 Çarşamba 16:55
Ceyhan: Yönetim  sorunu kalkacak!
banner668

AKP İl Başkanı Şemsettin Ceyhan 24 Haziran erken seçim kararını değerlendirdi. Ülkedeki yönetim sorununun ortadan kalkacağını söyleyen Ceyhan, “Çalışmalarımıza hiç ara vermedik. Biz seçim bittikten bir gün sonra yeni seçim için çalışmalarımıza başlıyoruz. Bu sebeple 24 Haziran’a da şimdiden hazırız. Vatanımız, Milletimiz için hayırlı, uğurlu olsun. Kocaeli hazır, biz hazırız. 24 Haziran erken seçimleri ülkenin yönetim sorununu hızlı bir şekilde ortadan kaldıracaktır. Kocaeli teşkilatları olarak son 6 aydır mahalle bazında çok özel çalışıyorduk. Bu çalışmalarımızın meyvesini alacağız inşallah” dedi.

Son Güncelleme: 18.04.2018 19:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitli/Kocaeli artık gözden çıkarılmış-1 2018-04-18 22:03:09

Maalesef Kocaeli artık gözden çıkarılmış bir bölge Kocaeli'yi yönetenlerin hiç biri Kocaeli doğumlu değil,evleri,köyleri bile burada değil...

Zaten rant,para,yağmacılık vb. çıkar sağlamak,maddiyat için Kocaeli'ye gelmişler!..

Kocaeli Milletvekillerinden sadece 2 tanesi Kocaeli'nin Evladı biri iktidar partisinden (Zeki AYGÜN),diğeri Ana muhalefet partisinden Ana muhalefet partili milletvekili Ufacık Körfeze yapılan limanlar,tersanelerle ve zehirli atıklarla ilgili mücadele verip önergeler vermektedir (Haydar AKAR)...

Fakat iktidar için çevrenin hiç bir önemi yok;İstanbul Fatih Ormanlarına Ali AĞAOĞLU'na gökdelenleri diktirdiler,birde Çılgın Proje Kanal İstanbul Türkiye'nin ve İstanbul'un sonu olacak!..Bunların derdi İstanbul'u kurtarmak falan değil!

Yerel seçimlerde İkdidar partisi AKP Belediye Başkan Adayları Kocaeli Turizm,Sağlık ve Kültür kenti olacak diye Oy toplamak için vaatlerde bulunmuşlardı...Bugün durum tam tersi oldu!

Evet Kocaeli Kanser bölgesi artık!..

Avatar
Mehmet 2018-04-18 17:25:32

Çöp Yakma Tesisinin yerinin tekrardan gözden geçirsinler. Yoksa İzmit'te Akp oylarında kritik düşüşler olabilir.

Avatar
İzmitli/Kocaeli artık gözden çıkarılmış-2 2018-04-18 22:05:15

Evet Kocaeli Kanser bölgesi artık!..

Kocaeli'nin Evlatları Bölgenizdeki Köylerinize sahip çıkınız bu Dede yadigarı Köyler sizlerin kurtuluşu olacak,Köylerinizin yağmalanmasına kan emici rantçılara yem olmasına müsaade etmeyiniz.

EVSEL ÇÖP FABRİKASI YAPIMI İÇİN

En uygun yer;Dilovasında hazırda var olan kayalık verimsiz arazide İZAYDAŞ'ın Siyasi kararla kapatılan Çöp Depo Alanı Evsel Çöp Fabrikası için en uygun bölge...

Türkiye'nin en büyük sorunlarından biride göçün önlenmemesi,her bölge yerinde kalkınmalı,herkes yerinde doymalı...

Batı bölgeleri şişti yanardağ gibi patlamaya hazır artık!..İstanbula 10.köprüyüde yapsanız bu çözüm değil!Eşit kalkınma olmalı.

İktidar partisi seçimlerde doğu bölgelerimizde mega kentler yapacaklarını vaat etmişlerdi hani herkes yerinde doyacaktı!

Ülkenin başına yabancı göçmenler sorunuda örüldü bu yabancı göçmenler neden alınıyor?Sınırda güvenli bölgelerde yerleştirilsinler ülke sınırları içine almasınlar.

Avatar
Gibi 2018-04-18 20:35:46

Cengiz topelde şovlar başlar. Seçim kapıda...kesenin ağzını açmayan adam değildir..izmiti kaybettiler gölcük körfez sallantıda..

Avatar
Hadi 2018-04-18 22:43:05

İzmit için soğuk su için.

Avatar
Ks 2018-04-18 18:36:39

Semsettin efendi cok basarilisinya ikinci doneminide hakettin ya kocaelinde fetocularida akpden .buyuksehir makamlarindan temizledinya .kamuyu soymadinizya.ofis mobilyalarini kamuya cakmadinya.ahlaksiz buyuksehir makamlarini gorevden aldinya hatta ahlaksizin esini akp hanim kollarinada almadinya rahatsin oylarin yukselecek kocelinde..!YOKSAAA BUNLARI YAPTIN KOTUSEYLERI GORMEZDEN MI GELDIN SEMSOOO.O ZAMAN HAZIROL KOCAELINDE AKP OYLARI NASIL DUSECEK GORECEGIZ SEREFSIZLIK YAPANLAR YUZUNDEN AYNI OYU BILE ALAMAZSINIZ.13-0DIYEN SURATINI SECIMDEN SONRA GORECEGIZ SEN BANKA HESABINI SISIRMEYE DEVAM ET HAYIRLI ISLER

Avatar
Abdülhamit han 2018-04-18 20:21:49

Selamunaleykum arkadaskar.Tayyip erdogsnin suc ustu yakalanan bakan ve cocuklari hazir olsunlar.Milletin istedigi adalet gecte olsa tecelli edecektir.Buda boyle biline.

Avatar
oktay 2018-04-18 22:28:23

Sorun Devlet yonetiminde degil zaten.sorun yerel teşkilatlarda.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482