banner830
banner826
banner840
banner828
07 Mart 2019 Perşembe 14:28
Büyükakın’a sert cevap… Haydar Akar  hesap verdi!
banner728

Adalet ve Kalkınma Partisi (AKP Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Doç. Dr. Tahir Büyükakın yaptığı bir konuşmada CHP’ye ve CHP’li vekil Haydar Akar’a yüklenmişti. “Ana muhalefet karşımıza rakip bile çıkaramadı. Sen önce bize miras bıraktığın belediyenin, borcun hesabını ver. Allah korusun bir şekilde gelseler belediyeyi de batıracaklar” diyen Büyükakın’a cevap geldi. Haydar Akar bugün sosyal medya sitesi Facebook üzerinden yaptığı açıklamada sert ifadelerle Büyükakın’ı eleştirdi. “Bak Tahir hocam hesap veriyoruz” diyen Haydar Akar’ın açıklaması şöyle;

- Biz size 10 yıllık geliri Kocaeli Büyükşehir Belediyesinin bir yıllık gelirine eşit İzmit belediyesini bıraktık,

- 15 yıldır bu kenti yönetiyorsunuz. Belli bir süre sizde bu yönetimin içinde en üst yönetici olarak görev aldınız,

- 15 yılda bir lira borç ödemediğiniz gibi belediyeyi Türkiye’nin en borçlu belediyesi haline getirdiniz,

- Yaptığınız tek icraat olan Tramvay projesi için ayrıca 132 milyon TL borçlandınız

- Sadece 2017 yılında özel kalemden 10 milyon TL, araç kiralaması için 32 milyon TL harcadınız. (Kandıra belediyesinin yıllık bütçesi 28 milyon TL)

- Biz size ne mi bıraktık?

- Yuvacık Barajını bıraktık,

- İzaydaş’ı bıraktık,

- İzgaz’ı bıraktık,

- İnterteks fuar alanını bıraktık,

- Süleyman Demirel Kültür Merkezini bıraktık,

- Olimpik buz pateni tesislerini bıraktık,

- Otobüs terminalini bıraktık,

- İtfaiye teşkilatı tesislerini bıraktık,

- Yuvam Akarca konutlarını bıraktık,

- Belsa plazayı bıraktık,

- Büyükşehir belediye binasını bıraktık,

- Outlet Center’ı bıraktık...

Şimdi ben sormak istiyorum siz bize ne bırakacaksınız ?

Bir şey bırakmasanız da biz bu enkazı ayağa kaldırmaya kararlıyız.

Bu arada Tahir hocam Belediyenin tesisi Antikkapı’da vermiş olduğunuz kahvaltıların faturasını da merak ediyorum...”

Son Güncelleme: 07.03.2019 22:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
melike @esra 2019-03-08 10:26:04

siz nerede yaşıyorsunuz ? kartepe kayak merkezini kim yaptı ? sekapark ilemi öğünür oldunuz ? kaç kişi ekmek yiyor ? siz bırakın yandaş ağızlarını siz ne kadar bu işlereden nemalandınız onu söyleyin antınızdaki milyonluk arabalardan baysedin bir insan bu kadarmı uyurgezer olur sizin için yaptılar seka parkı ... yatın yuvarlanın ema emin olunki seka orada kalsaydı kağıdın tonu 6000 tl olmazdı ahhhh ahhhh penguenler ahhh

Avatar
GERÇEĞİ GÖRMEK 2019-03-08 08:23:03

Eskişehir elektirik,le işleyen tranvayı kaldırıyor . Paris deki güneş enerjisi ile yürüyen metrobüslere geçiyor yani biz daha yeni demir döşeyeceğiz yollara.
herkes geliyor kocael ancak yeni gitmeye çalışıyor.

Avatar
Müşteba @esra 2019-03-07 19:55:55

Esra son cümleniz 17 senedir Türkiyede, Kocaelide İzmitte yok maalesef ::)))

Avatar
Cumhuriyet @esra 2019-03-07 17:55:03

Dedikleriniz çok doğru ama birşey de yanılıyorsunuz.Bu ülkede çok yiğit var hanımefendi,dürüst adam da çok günlük yaşadığınız örneklere bakarak genelleme yapamazsınız onlardan biride Haydar beydir mecliste sayılı olan,bir elin parmaklarını geçmeyecek adamlardandır yakından bilirim.Bu ülke istediği kadar yiğit dürüst adam çıkarsın tamam ama bu halk da kabul görürmü hanımefendi ilk önce bunu düşünün,bu halk ne kadar aklı başında dürüst ki ?Bu halkın çoğu bahsettiklerinize enayi der,saf der,aptal der.Kim suçlu hanımefendi sizce ?Çıkmayan yiğit mi yiğit sevmeyen sahte yiğitlere aldanan halkın çoğu mu?

Avatar
esra 2019-03-07 16:37:24

Kartepe kayak merkezi, Osman gazi köprüsü, Sekapark, Tramvay, Kent konut, stadyum vs sorsanız daha bir sürü şey sayacaklardır onlarda. Haydar bey ve diğer tüm siyasiler. Hepiniz aynı çuvalın içindesiniz. Hanginiz başa gelseniz diğerini beğenmeyecek laf söyleyecek. Biz halk olarak hiç birinizi sevmiyor istemiyoruz. Ancak maalesef ülke doğru düzgün siyasiler yetiştiremiyor. Gençlerimizde cesaret yok, siyasi atılımlar yapamıyorlar. Bunda koltuk sevdalısı partililerinde kabahati büyük.
Şu durumda tek beklentimiz, Allah bize bu topraklardan geçen yiğitler, evliyalar yüzü suyu hürmetine acısın ve bize dürüst, hak hukuk bilen siyasiler nasip etsin.

Misafir Avatar
melike 2019-03-08 10:26:04 @esra

siz nerede yaşıyorsunuz ? kartepe kayak merkezini kim yaptı ? sekapark ilemi öğünür oldunuz ? kaç kişi ekmek yiyor ? siz bırakın yandaş ağızlarını siz ne kadar bu işlereden nemalandınız onu söyleyin antınızdaki milyonluk arabalardan baysedin bir insan bu kadarmı uyurgezer olur sizin için yaptılar seka parkı ... yatın yuvarlanın ema emin olunki seka orada kalsaydı kağıdın tonu 6000 tl olmazdı ahhhh ahhhh penguenler ahhh

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Müşteba 2019-03-07 19:55:55 @esra

Esra son cümleniz 17 senedir Türkiyede, Kocaelide İzmitte yok maalesef ::)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cumhuriyet 2019-03-07 17:55:03 @esra

Dedikleriniz çok doğru ama birşey de yanılıyorsunuz.Bu ülkede çok yiğit var hanımefendi,dürüst adam da çok günlük yaşadığınız örneklere bakarak genelleme yapamazsınız onlardan biride Haydar beydir mecliste sayılı olan,bir elin parmaklarını geçmeyecek adamlardandır yakından bilirim.Bu ülke istediği kadar yiğit dürüst adam çıkarsın tamam ama bu halk da kabul görürmü hanımefendi ilk önce bunu düşünün,bu halk ne kadar aklı başında dürüst ki ?Bu halkın çoğu bahsettiklerinize enayi der,saf der,aptal der.Kim suçlu hanımefendi sizce ?Çıkmayan yiğit mi yiğit sevmeyen sahte yiğitlere aldanan halkın çoğu mu?

Beğenmedim! (0)
Avatar
serdem 2019-03-07 14:48:02

cevap bekliyoruz tahir hoca
ama ne diyeceksinki sadece tranvay

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482